At 12/29/05 07:11 AM, BloodNight wrote: mjo ... :P vi är snälla av naturen ......
Är du möjligtvis släkt med bumbibjörnarna förresten? :)
At 12/29/05 07:11 AM, BloodNight wrote: mjo ... :P vi är snälla av naturen ......
At 12/29/05 07:25 AM, Knudsen wrote:
nja.. lr de kan man väl säga båda e björnar men vi behöver inte dricka nåt för att vara snälla å starka :P å vi studsar inte så jävligt heller ... :P
aja nu ska jag ta å ducha sen ska jag bege mig till det ända gymet i svergie som bjuder på chips läsk WoW bra musik å singstar .. :P hare bra på er
puss å kram ... // tomten
*snälla å rara helt under bara och deras saga berättas igen, först deras sånger som för gånger. djup in i skogen där lever dom än hipphurra för här kommer bumbibjörnarna studsar fram genom sagornaaaa åååå vi får följa meeeee.
bumbibärs safften den magiska kraften....*
At 12/29/05 07:36 AM, BloodNight wrote: aja nu ska jag ta å ducha sen ska jag bege mig till det ända gymet i svergie som bjuder på chips läsk WoW bra musik å singstar .. :P hare bra på er
Haha, det låter som om du ska till Engis. XD
puss å kram ... // tomten
Det där får mig att tänka på skämt om tomten och hårda paket. XD
Men puss och kram på dig du. =P
Culture is to society as cancer is to the body. We need structure, dicipline and no more relaxation.
No more gentle shit, pain is the fundation of a solid nation.
At 12/29/05 07:39 AM, Andersson wrote:
Det där får mig att tänka på skämt om tomten och hårda paket. XD
allvarligt talat så vill jag inte höra mer om tomtens hårda paket ...
Haha, det låter som om du ska till Engis. XD
haha varför tror du de?? .. :P haha men danne bjuder på poza å allt så jag vill nog dra dit :P
aja nu bär det av ut i snöstormen blöt å jävlig
At 12/29/05 07:50 AM, BloodNight wrote: haha varför tror du de?? .. :P
Haha, min Newgroundliga intuition bara, får en sån efter att ha jagat regelförbrytare i typ ett halvår. =P
Culture is to society as cancer is to the body. We need structure, dicipline and no more relaxation.
Har ni sett Monkkey chapter 1? Den fick daily feature igår och har en storlek på 10mbit... men om jag ska vara helt ärlig så var den väldigt dålig för att vara så stor
yaayyy!!! Monty Python i kväll!!
At 12/29/05 08:19 AM, Barbeq wrote:yaayyy!!! Monty Python i kväll!!
Verkligen? Vilken kanal?
At 12/29/05 08:30 AM, Frostbreath wrote: Verkligen? Vilken kanal?
Haha, det var grymmt mycket intressantare. XP
At 12/29/05 08:19 AM, Barbeq wrote: Har ni sett Monkkey chapter 1? Den fick daily feature igår och har en storlek på 10mbit... men om jag ska vara helt ärlig så var den väldigt dålig för att vara så stor
Jag har inte sett den tyvärr, men jo visst kan man förvänta sig att kvaliteten skall vara bättre...
At 12/29/05 08:35 AM, Andersson wrote: Haha, det var grymmt mycket intressantare. XP
Nu blev jag tvungen att plocka upp TV-tidningen också >:(
SVT2, kl 22:30
At 12/29/05 10:42 AM, Frostbreath wrote: Nu blev jag tvungen att plocka upp TV-tidningen också >:(
Haha, aja det pallar jag nog inte med. Jag tror jag tar och drar till en kompis. :-)
At 12/29/05 06:07 AM, Knudsen wrote:At 12/29/05 06:04 AM, Ohls wrote: Och en träningsvärk som heter duga ^^Var det värt blåsorna och träningsvärken? =P
Haha, jag har inte haft träningsvärk sen i våras - om ens det =P Är överlycklig över att min linje inte inkluderar några idrottstimmar på sitt schema =)
ja det var det lätt =)
nu går det så jävla fort i svängarna så man får citera från förra sidan om man ska kunna hänga med i diskutionerna. Vad fan är det som händer =P?
At 12/29/05 01:39 PM, Ohls wrote: nu går det så jävla fort i svängarna så man får citera från förra sidan om man ska kunna hänga med i diskutionerna. Vad fan är det som händer =P?
En gammal medlem besökte oss. :-)
At 12/29/05 01:39 PM, Ohls wrote: nu går det så jävla fort i svängarna så man får citera från förra sidan om man ska kunna hänga med i diskutionerna. Vad fan är det som händer =P?
Det är bara göra som jag: Skumläsa för att se om någon skriver till eller om mig. Annars så kollar jag bara typ de tre senaste inläggen.
Och inte ha någon jumpa, hur kul är det? Vi har över 4 timmars diverse sportövningar i veckan :)
At 12/30/05 05:04 AM, Frostbreath wrote: Och inte ha någon jumpa, hur kul är det? Vi har över 4 timmars diverse sportövningar i veckan :)
Ush fy faan.
Jag hade gymnastik hela första gymnasieåret, jävlar vad glad jag är att det är över.
At 12/30/05 05:13 AM, Andersson wrote: Jag hade gymnastik hela första gymnasieåret, jävlar vad glad jag är att det är över.
Hade ni beep-test? Vad hade du för poäng?
Snygg sig, också.
At 12/30/05 05:04 AM, Frostbreath wrote: Och inte ha någon jumpa, hur kul är det? Vi har över 4 timmars diverse sportövningar i veckan :)
Det är underbart, otroligt härligt =) Jag har alltid avskytt gympa, det gav mig mitt enda G när jag gick ut nian =P
At 12/30/05 06:03 AM, Frostbreath wrote: Hade ni beep-test? Vad hade du för poäng?
Nej sånt hade man nog bara i högstadiet har jag för mig. Och jag kommer inte ihåg vad jag hade.
Men vi hade "Cooper-test" också då man ska springa tre kilometer eller vad det hade kunnat vara.
Snygg sig, också.
Tackar, och stackars mig och Bahamut7 säger jag bara. Det är en heeeeeeeeeeeeeeel del att göra nu när Star Syndicate medlemmarna har lov och så vidare. :-(
At 12/30/05 06:08 AM, Knudsen wrote: Det är underbart, otroligt härligt =) Jag har alltid avskytt gympa, det gav mig mitt enda G när jag gick ut nian =P
Ni kasnke inte hade så stor variation? Vi får prova på fotboll, basket, friidrott, badminton, handboll, BOWLING, softball, lacrosse, beachvolley, amerikansk fotboll, simning, dans, spinning, yoga, pilates, boxersize, ishockey, innebandy och kanot. Bland annat.
At 12/30/05 06:30 AM, Frostbreath wrote: Bland annat.
Det fick vi också, förutom kanot.
Alltså boxersize var fett kul, jag boxades på riktigt mot några andra som tyckte de var större än mig istället. Det var fett kul. =D
Kanot hade varit kul eftersom man jobbar mycket med armarna och så är man ju i skön natur. Men nepp det fick vi inte. ;-(
At 12/30/05 06:40 AM, Andersson wrote: Alltså boxersize var fett kul, jag boxades på riktigt mot några andra som tyckte de var större än mig istället. Det var fett kul. =D
Det var ju jobbigast att hålla i padsen, eller vad de nu heter.
Kanot hade varit kul eftersom man jobbar mycket med armarna och så är man ju i skön natur. Men nepp det fick vi inte. ;-(
Det lite extra jobbigt för mig vid ett tillfälle, eftersom han jag paddlade (kajak) med trodde att man styrde genom att stoppa åran i vattnet och hindra båten framfart. Det var bara det att han gjorde det hela tiden, så vi kom fram näst sist. de som kom sist välte hela kajaken minst tre gånger :)
At 12/30/05 06:30 AM, Frostbreath wrote:At 12/30/05 06:08 AM, Knudsen wrote: Det är underbart, otroligt härligt =) Jag har alltid avskytt gympa, det gav mig mitt enda G när jag gick ut nian =PNi kasnke inte hade så stor variation? Vi får prova på fotboll, basket, friidrott, badminton, handboll, BOWLING, softball, lacrosse, beachvolley, amerikansk fotboll, simning, dans, spinning, yoga, pilates, boxersize, ishockey, innebandy och kanot. Bland annat.
haha vad mycket tråkigt skit =P det enda som är kul är motocross, aggresive inlines och .... gymnastik >_> *går iväg i skam*
At 12/30/05 07:10 AM, Frostbreath wrote: Det var ju jobbigast att hålla i padsen, eller vad de nu heter.
Haha, vi killar hade alla boxningshandskar. =D
Det lite extra jobbigt för mig vid ett tillfälle, eftersom han jag paddlade (kajak) med trodde att man styrde genom att stoppa åran i vattnet och hindra båten framfart.
Haha, vilket pucko! =D
Pucko var ju ett vackert namn! :D
Ett annat namn som åxå e vackert är Glurko. De ska jag döpa mitt första barn till ^^
At 12/30/05 06:08 AM, Knudsen wrote:
Det är underbart, otroligt härligt =) Jag har alltid avskytt gympa, det gav mig mitt enda G när jag gick ut nian =P
Jag får väl anta att G var dåligt för dig :P
At 12/30/05 09:47 AM, Rucklo wrote: Ett annat namn som åxå e vackert är Glurko. De ska jag döpa mitt första barn till ^^
Haha stackars barn...
At 12/30/05 10:54 AM, BloodNight wrote: Jag får väl anta att G var dåligt för dig :P
Haha, jo ett G var något hemskt för mig på den tiden =P
Hmmm, ikväll verkar det vara rätt många fester trotts allt. Heh, men jag tror jag har bestämt mig vilken jag ska gå på.
Någon som vill gå in på MSN? ='(
At 12/31/05 07:09 AM, Andersson wrote: Hmmm, ikväll verkar det vara rätt många fester trotts allt. Heh, men jag tror jag har bestämt mig vilken jag ska gå på.
hmm trevligt å jag som troligen måste hålla mig hemma kommer intefå ngt kul ikväll :'(
Någon som vill gå in på MSN? ='(
jag e ju inne nu när jag vakna.
At 12/31/05 07:24 AM, BloodNight wrote: hmm trevligt å jag som troligen måste hålla mig hemma kommer intefå ngt kul ikväll :'(
Äh, fan det är bara att hänga på. =)
jag e ju inne nu när jag vakna.
Haha, jo sant. <=)
Lycka till på festen, båda två :)
Fan vad skönt det är och sova till 13:00.
At 12/31/05 08:05 AM, Frostbreath wrote: Lycka till på festen, båda två :)
Haha, tackar. Tim tar ju penecilin så det blir alkoholfritt för honom. =P
Fan vad skönt det är och sova till 13:00.
Haha, nja hela dagen går ju. Jag har typ sovit fem timmar per natt i snitt. XD