00:00
00:00
Newgrounds Background Image Theme

Animal01 just joined the crew!

We need you on the team, too.

Support Newgrounds and get tons of perks for just $2.99!

Create a Free Account and then..

Become a Supporter!

Swedish People Club

131,704 Views | 2,932 Replies
New Topic

Response to Swedish People Club 2005-12-28 18:57:29

At 12/28/05 07:18 AM, Asvegren wrote: Nu är det dags för Art of War 2!

HOLY SHIT!! Om ni behöver en till animerare ställer jag gärna upp utan några kostnader.

Jag har sedan en lång tid tillbaka velat skapa eller medverkat med att skapa ett spel som liknar ungefär som soldat. Tyvärr så verkar det som om att min animations stil inte passar till eran grafik (Exempel på min stil med krig). Fast jag kanske kan vara med i AoW3 kanske?

och mitt exempel som jag tog upp förut är rätt så gammal. Jag håller just på med War of the Icebergs som kommer att bli mycket bättre än War of the hill, med närbilder, bredare slagfält, maffigare vapen och så klart flera köttiga kroppsdelar efter explosioner som alla älskar...

Response to Swedish People Club 2005-12-28 19:02:44

At 12/28/05 06:57 PM, Barbeq wrote: HOLY SHIT!! Om ni behöver en till animerare ställer jag gärna upp utan några kostnader.

Jag har sedan en lång tid tillbaka velat skapa eller medverkat med att skapa ett spel som liknar ungefär som soldat. Tyvärr så verkar det som om att min animations stil inte passar till eran grafik (Exempel på min stil med krig). Fast jag kanske kan vara med i AoW3 kanske?

och mitt exempel som jag tog upp förut är rätt så gammal. Jag håller just på med War of the Icebergs som kommer att bli mycket bättre än War of the hill, med närbilder, bredare slagfält, maffigare vapen och så klart flera köttiga kroppsdelar efter explosioner som alla älskar...

Låter jävligt intressant må jag säga. War of the hill var fett imponerande. Jag skulle gärna vilja se War of the Icebergs om du har något färdigt. Adda mig på msn: asvegren@gmail.com

Response to Swedish People Club 2005-12-28 22:27:41

tjaba på er =) haft en kul jul ?? å allt de där :P
sj har jag haft de ganska trevligt trots att de har vart otroligt dött typ överallt :S
var det ngn som fick ngt roligt i julklapp ? :P sj tror jag att alla som jag könner fick ett poker sätt å ps2 med singstar till :P

asså kolla, alex var det va ? (du har inget emot att jag kallar dig alex ?? jag vet ju ändå att du heter alexander så jaghar ju inte stavat fel lr nåt de e ju bara en förkortning...), speöa roll om nån särskriver de e lixom inte hela världen å inte heller om nån stavar fel å om du tar så pass illa upp att du m¨ste gå å lära folk på ett forum ( där det äe typ hur många medlemmar somhellst ändå) så tyckerjag att du ska ta å skaffa ett liv .....:P
jag menar inte att de e ngt fel att vara seriös med en internet sida, jag e de sj till å från, men de verkar som om de e mer av en besatthet än en önskan att vara korekt.
jag har dysslexi ska du klaga på att jag inte stavar rätt ? på att min menings upp byggnad e helt keff ?
om du kan så tycker jag att du ska ta å lugna dig lite för du går på andersson lite överdrivet, jag har kolat lite på dina poster å av nån anledning så e nästan alla stavnings kontroller riktade mot honnom.
asså helt seriöst ? har du problem hemma lr nåt ? för de finns ingen anledning till att du bryr dig så som du tydligen gör, jag lovar du kan inte gå ut ur ett rum innan allt e på rätt plats å du kan inte äta om nån håller kniven i "fel" hand lr inte håller in den alls!
å en massa sånt skit jag tycker att om du inte har ngt inetrisant att säga (å jag tror att jag kan tala för hela SPC när jag säger att rättstavning inte är interisant) så säg inget alls. allvarligt talat så bryr jag mig inte tillräktigt för att skälla ut dig på riktigt jag är bara konfunderad över att ingen annan har gjort de ännu.

å btw sluta upp med ditt jävla skryt ... jag vet att de e de de e när du frågar effter hjälp de e som att säga jag gör än till animation å jag vill se om ngn här har ngt som kan förbättra den vilkket jag inte tror ...
skit snack om jag inte viste betträ skulle jag tro att du var ett emo litet barn som har gått å blivt förälskad å försöker imponera med mediokra talanger ...

sök psykolog hjälp om du tror att de hjälper jag hoppas de hjälper för när jag nån gång ibland kollar in på de här forumett så vill jag inte se en massa skryt å att man märker ord gör en egen tråd om dina ...."bedrifter"... för jag vill inte veta av det ok ?

nu vet jag att du kommer se ner på mig för att jag e yngre å för att jag inte bryr mig om att stva lr beabeta min tex så som sig bör, å inte alls lyda mina råd å du kommer inte att bry dig om vad jag har skrivit men tänk på att jag inte bryr mig ett piss om NG så ta det jag har sagt till dig som positiv kritik å var glad att jag ner lät mig att hjälpa dig för de e inte få som ber mig om de

taet lungt nu va ? å var lite trevlig för asså ajg vet inte de e för nå regler på NG men ajg skulle tro att man lätt kan bli bannad om man bara är ute för att förstöra

simma lungt å hare bra go jul å gott nytt år på er =) // TIM

Response to Swedish People Club 2005-12-29 05:25:53

At 12/28/05 10:27 PM, BloodNight wrote:
asså kolla, alex var det va ? (du har inget emot att jag kallar dig alex ?? jag vet ju ändå att du heter alexander så jaghar ju inte stavat fel lr nåt de e ju bara en förkortning...), speöa roll om nån särskriver de e lixom inte hela världen å inte heller om nån stavar fel å om du tar så pass illa upp att du m¨ste gå å lära folk på ett forum ( där det äe typ hur många medlemmar somhellst ändå) så tyckerjag att du ska ta å skaffa ett liv .....:P
jag menar inte att de e ngt fel att vara seriös med en internet sida, jag e de sj till å från, men de verkar som om de e mer av en besatthet än en önskan att vara korekt.
jag har dysslexi ska du klaga på att jag inte stavar rätt ? på att min menings upp byggnad e helt keff ?
å btw sluta upp med ditt jävla skryt ... jag vet att de e de de e när du frågar effter hjälp de e som att säga jag gör än till animation å jag vill se om ngn här har ngt som kan förbättra den vilkket jag inte tror ...
skit snack om jag inte viste betträ skulle jag tro att du var ett emo litet barn som har gått å blivt förälskad å försöker imponera med mediokra talanger ...
simma lungt å hare bra go jul å gott nytt år på er =) // TIM

^

Ett bra exempel på hur internet kan förstöra det svenska språket. Visst du har dyselexi så jag bryr mig inte om hur du stavar. Men nu använder du engelska uttryck som "btw" i texten och det irriterar mig. Blanda inte svenska och engelska!

God jul och gott nytt år!

Response to Swedish People Club 2005-12-29 05:28:46

Jag tror att alla har fått sagt det de ville ha sagt, så nu struntar vi i det här och går vidare, ok?
Det är inte lönt att fortsätta älta det här, låt oss börja på nytt och snacka om något annat..

Så... vad har ni haft för er nu under mellandagarna? Gjort något skoj? (Lam fråga, men wtf fantasin sviker mig när jag är såhär nyvaken =P)

Response to Swedish People Club 2005-12-29 05:34:48

åh vad jag skulle vilja svara på de där men vi skiter i de :P

Jag frågade ju nästan samma sak aldelse nyss ju :P
jag har typ inte gjort så mkt de har inte varit ngr tjejer hemma, fast jag har ju iofs vart hos Andersson å typ sovit på hans golv :P
sj då ?

Response to Swedish People Club 2005-12-29 05:36:37

At 12/29/05 05:34 AM, BloodNight wrote: fast jag har ju iofs vart hos Andersson å typ sovit på hans golv :P

Hahahahaha. XD

Vi har i för sig vart ute på fester, fast det vet du ju redan Knudsen... =P

Response to Swedish People Club 2005-12-29 05:39:25

At 12/29/05 05:34 AM, BloodNight wrote: Jag frågade ju nästan samma sak aldelse nyss ju :P

Haha oj, det missade jag helt =S

jag har typ inte gjort så mkt de har inte varit ngr tjejer hemma, fast jag har ju iofs vart hos Andersson å typ sovit på hans golv :P

Så allt går under utan tjejer hemma? =P Det med Anderssons golv har jag fått höra - men är du säker på att han inte gör fuffens med dig medan du sover? =O

sj då ?

Latat mig sjukt mycket *stolt* =)
Och när jag inte gjort det har jag varit på stan rätt ofta, det är ju trots allt rea nu ;)

Response to Swedish People Club 2005-12-29 05:47:22

At 12/29/05 05:39 AM, Knudsen wrote:
At 12/29/05 05:34 AM, BloodNight wrote:
Haha oj, det missade jag helt =S

jo du gjorde väl de :P

Så allt går under utan tjejer hemma? =P Det med Anderssons golv har jag fått höra - men är du säker på att han inte gör fuffens med dig medan du sover? =O

jaa de e väll klart ?? jag kan ju inte stöta på andersson hur tråkit jag än har å de börjar kännas lite ensamt utan tjejer tycker jag :P

Latat mig sjukt mycket *stolt* =)

haha de e rätt de :P

Response to Swedish People Club 2005-12-29 06:01:03

At 12/29/05 05:47 AM, BloodNight wrote: jaa de e väll klart ??

Haha, det är typ så. =P

jag kan ju inte stöta på andersson hur tråkit jag än har :P

Jävla elaking. ;'(

Response to Swedish People Club 2005-12-29 06:04:22

At 12/29/05 05:28 AM, Knudsen wrote: Så... vad har ni haft för er nu under mellandagarna? Gjort något skoj? (Lam fråga, men wtf fantasin sviker mig när jag är såhär nyvaken =P)

jag har varit och kört ddr på heron city jag =) spelade mellan 1-6 hehe. Satte tom några rekord(ligger under kasu nu(om du spelar ddr vet du vet det är =P).

Idag har jag blåsor på lill tårna, stor tårna och på sidan av stortårna. Och en träningsvärk som heter duga ^^

Response to Swedish People Club 2005-12-29 06:06:18

At 12/29/05 06:01 AM, Andersson wrote: Jävla elaking. ;'(

... asså jag e ledsen att jag har låtit dig tro att vi kunde bli nåt men jag har en annaN:P
p jag ville inte säga nåt som kunde riskera vår vänskap :P

// krambjönen

Response to Swedish People Club 2005-12-29 06:07:49

At 12/29/05 06:04 AM, Ohls wrote: Och en träningsvärk som heter duga ^^

Var det värt blåsorna och träningsvärken? =P
Haha, jag har inte haft träningsvärk sen i våras - om ens det =P Är överlycklig över att min linje inte inkluderar några idrottstimmar på sitt schema =)

Response to Swedish People Club 2005-12-29 06:12:19

At 12/29/05 06:06 AM, BloodNight wrote: ... asså jag e ledsen att jag har låtit dig tro att vi kunde bli nåt men jag har en annaN:P
p jag ville inte säga nåt som kunde riskera vår vänskap :P
// krambjönen

Hahahahahahaha. Jo precis. =P

Kul att se dig här igen. =)

Response to Swedish People Club 2005-12-29 06:18:47

At 12/29/05 06:12 AM, Andersson wrote: Hahahahahahaha. Jo precis. =P

Kul att se dig här igen. =)

mmh de tycker jag med :P fast de håller sig väll bara tills de att min annaN kommer tillbaka :P

Response to Swedish People Club 2005-12-29 06:21:26

At 12/29/05 06:18 AM, BloodNight wrote: mmh de tycker jag med :P fast de håller sig väll bara tills de att min annaN kommer tillbaka :P

Haha, sorgligt. ;-)

Egentligen måste Engis börja skriva här också. =P

Response to Swedish People Club 2005-12-29 06:29:28

At 12/29/05 06:21 AM, Andersson wrote:
Egentligen måste Engis börja skriva här också. =P

naah orka han kommer aldrig göra de han e ju upptagen med WoW å hans groogvirke funkar ju inte :P

hhaa jag snackade me han nu idag å han ringer gran för att ajg inte vill komma :p

Haha, sorgligt. ;-)

nja inte så farligt? :P ni klarade ju er utan mig innan :P å de e ju bara du som har saknat mig :P

Response to Swedish People Club 2005-12-29 06:32:11

At 12/29/05 06:29 AM, BloodNight wrote: naah orka han kommer aldrig göra de han e ju upptagen med WoW å hans groogvirke funkar ju inte :P

Jo sant, men GroggVirke kan jag säkert fixa.

hhaa jag snackade me han nu idag å han ringer gran för att ajg inte vill komma :p

Haha, fan du ska ju komma över till mig bara för det. XP

nja inte så farligt? :P ni klarade ju er utan mig innan :P å de e ju bara du som har saknat mig :P

Haha, DonDoli lämnade säkert på grund av saknaden av dig, likadant med Dralnur och de andra. =P

Response to Swedish People Club 2005-12-29 06:38:58

At 12/29/05 06:32 AM, Andersson wrote:
At 12/29/05 06:29 AM, BloodNight wrote:
Haha, DonDoli lämnade säkert på grund av saknaden av dig, likadant med Dralnur och de andra. =P

haha å nu har resten stuckit pga mig :P jag tror jag ska hålla mig utanför från början till slut :P

Response to Swedish People Club 2005-12-29 06:42:33

At 12/29/05 06:38 AM, BloodNight wrote: haha å nu har resten stuckit pga mig :P jag tror jag ska hålla mig utanför från början till slut :P

Nu tar du och stannar här, punkt pasta! =P

Response to Swedish People Club 2005-12-29 06:43:10

At 12/29/05 06:42 AM, Knudsen wrote: Nu tar du och stannar här, punkt pasta! =P

Precis, på honom bara. ;-)

Response to Swedish People Club 2005-12-29 06:45:25

At 12/29/05 06:42 AM, Knudsen wrote:
Nu tar du och stannar här, punkt pasta! =P

ahh de påminner mig ... frukost !

Response to Swedish People Club 2005-12-29 06:49:13

Poker. Poker är kul. Spela poker med mig! på Pokerstars eller Holdempoker.

Trevligt och se dig igen, Bloodnight. Vad heter du egentligen? :)

Response to Swedish People Club 2005-12-29 06:53:47

At 12/29/05 06:49 AM, Frostbreath wrote:

jo poker e lite kl men jag skulle inte spela med nån som kan :P

jag heter ... tim men folk kallar mig krambjönen lr pucko ....

Response to Swedish People Club 2005-12-29 06:56:03

At 12/29/05 06:53 AM, BloodNight wrote: jo poker e lite kl men jag skulle inte spela med nån som kan :P

Det är lugnt det är bara låtsaspengar jag kör om :)

jag heter ... tim men folk kallar mig krambjönen lr pucko ...

Vilka två väldigt olika smeknamn :)

Response to Swedish People Club 2005-12-29 06:58:15

At 12/29/05 06:53 AM, BloodNight wrote: jag heter ... tim men folk kallar mig krambjönen lr pucko ....

Haha, "pucko". När då?

Men jo, orka köra poker mot de som är vana liksom, det går inte bra då. XP

Response to Swedish People Club 2005-12-29 07:03:14

At 12/29/05 06:53 AM, BloodNight wrote: jag heter ... tim men folk kallar mig krambjönen lr pucko ....

Jag ska kalla dig för krambjörnen iaf =)

Response to Swedish People Club 2005-12-29 07:03:41

At 12/29/05 06:56 AM, Frostbreath wrote: Det är lugnt det är bara låtsaspengar jag kör om :)

jo de brkar ju låta så ja å sen kommer en räkning :P

"Vilka två väldigt olika smeknamn :)"
"Haha, "pucko". När då?"

okej då bara krambjörnen då ... jag ville bara vara ödmjuk :P

Response to Swedish People Club 2005-12-29 07:08:00

At 12/29/05 07:03 AM, BloodNight wrote: jo de brkar ju låta så ja å sen kommer en räkning :P

Haha, du vet Velander, hans föräldrar fick en räkning förut då han porrsurfat. Det bästa var att efter den första räkningen och utskällningen så kom det några fler i skojsig takt den månaden. XD

Han är så jälva dum.

okej då bara krambjörnen då ... jag ville bara vara ödmjuk :P

Haha, typiskt krambjörnar. =P

Response to Swedish People Club 2005-12-29 07:11:45

At 12/29/05 07:03 AM, Knudsen wrote:
Jag ska kalla dig för krambjörnen iaf =)

=)

At 12/29/05 07:08 AM, Andersson wrote:
Han är så jälva dum.

haha jo jag vet ....

Haha, typiskt krambjörnar. =P

mjo ... :P vi är snälla av naturen ......