tjaba på er =) haft en kul jul ?? å allt de där :P
sj har jag haft de ganska trevligt trots att de har vart otroligt dött typ överallt :S
var det ngn som fick ngt roligt i julklapp ? :P sj tror jag att alla som jag könner fick ett poker sätt å ps2 med singstar till :P
asså kolla, alex var det va ? (du har inget emot att jag kallar dig alex ?? jag vet ju ändå att du heter alexander så jaghar ju inte stavat fel lr nåt de e ju bara en förkortning...), speöa roll om nån särskriver de e lixom inte hela världen å inte heller om nån stavar fel å om du tar så pass illa upp att du m¨ste gå å lära folk på ett forum ( där det äe typ hur många medlemmar somhellst ändå) så tyckerjag att du ska ta å skaffa ett liv .....:P
jag menar inte att de e ngt fel att vara seriös med en internet sida, jag e de sj till å från, men de verkar som om de e mer av en besatthet än en önskan att vara korekt.
jag har dysslexi ska du klaga på att jag inte stavar rätt ? på att min menings upp byggnad e helt keff ?
om du kan så tycker jag att du ska ta å lugna dig lite för du går på andersson lite överdrivet, jag har kolat lite på dina poster å av nån anledning så e nästan alla stavnings kontroller riktade mot honnom.
asså helt seriöst ? har du problem hemma lr nåt ? för de finns ingen anledning till att du bryr dig så som du tydligen gör, jag lovar du kan inte gå ut ur ett rum innan allt e på rätt plats å du kan inte äta om nån håller kniven i "fel" hand lr inte håller in den alls!
å en massa sånt skit jag tycker att om du inte har ngt inetrisant att säga (å jag tror att jag kan tala för hela SPC när jag säger att rättstavning inte är interisant) så säg inget alls. allvarligt talat så bryr jag mig inte tillräktigt för att skälla ut dig på riktigt jag är bara konfunderad över att ingen annan har gjort de ännu.
å btw sluta upp med ditt jävla skryt ... jag vet att de e de de e när du frågar effter hjälp de e som att säga jag gör än till animation å jag vill se om ngn här har ngt som kan förbättra den vilkket jag inte tror ...
skit snack om jag inte viste betträ skulle jag tro att du var ett emo litet barn som har gått å blivt förälskad å försöker imponera med mediokra talanger ...
sök psykolog hjälp om du tror att de hjälper jag hoppas de hjälper för när jag nån gång ibland kollar in på de här forumett så vill jag inte se en massa skryt å att man märker ord gör en egen tråd om dina ...."bedrifter"... för jag vill inte veta av det ok ?
nu vet jag att du kommer se ner på mig för att jag e yngre å för att jag inte bryr mig om att stva lr beabeta min tex så som sig bör, å inte alls lyda mina råd å du kommer inte att bry dig om vad jag har skrivit men tänk på att jag inte bryr mig ett piss om NG så ta det jag har sagt till dig som positiv kritik å var glad att jag ner lät mig att hjälpa dig för de e inte få som ber mig om de
taet lungt nu va ? å var lite trevlig för asså ajg vet inte de e för nå regler på NG men ajg skulle tro att man lätt kan bli bannad om man bara är ute för att förstöra
simma lungt å hare bra go jul å gott nytt år på er =) // TIM