Måste fråga: Vem exakt i Matrix filmerna spelar den där killen ni nämnde?
Måste fråga: Vem exakt i Matrix filmerna spelar den där killen ni nämnde?
At 6/24/05 03:08 PM, shadow_ghost wrote: Måste fråga: Vem exakt i Matrix filmerna spelar den där killen ni nämnde?
Jag har för mig att han är en som mest sitter och tittar på datorerna i skeppet. Men jag kan ha fel.
At 6/24/05 09:23 AM, DonDoli wrote: Gå in i en "affär" och sök bland musiken efter Daft Punk och Ministry Of Sound 2005 (viktigt att du tar just 2005 :)). När du hittat några låtar tar du och "köper" dom. Underbart =P
Jag skulle aldrig köpa en skiva av Daft Punk, men måhända att jag ''köper'' den.
En medlemslista kan också vara på gång, om det är önskvärt.Jo det är klart. Skulle vara fett. Men ska vi köra med ranking och sådant?
Varför inte? Jag skulle gladeligen ta hand om dessa listor, fasst då skulle det bara inkludera dessa personer som har skrivit i klubben nyligen. Och klubbstartaren förstås. Fast det står ju i reglerna att s.k. ''stat topics'' är förbjudna, men jag skulle kunna kolla upp med en moderator och se om det är okej.
:Vem ska vara ledare ;D
Vad har vi för kandidater? Jag skulle rösta på antingen mig, dig eller Andersson.
At 6/23/05 05:40 AM, Andersson wrote:At 6/23/05 05:18 AM, Enoll wrote: You crazy swiss with your clocks and your liederhosen.Enoll we are from Sweden, not Switzerland.
You crazy sweedish with your cheese and your Swiss.
At 6/25/05 08:14 AM, Enoll wrote: You crazy sweedish with your cheese and your Swiss.
That joke is so funny that i laugh out of pure boredom.
At 6/25/05 08:22 AM, Frostbreath wrote:At 6/25/05 08:14 AM, Enoll wrote: You crazy sweedish with your cheese and your Swiss.That joke is so funny that i laugh out of pure boredom.
You crazy swedish with your cheese and your boredom.
At 6/25/05 08:39 AM, Enoll wrote:At 6/25/05 08:22 AM, Frostbreath wrote:You crazy swedish with your cheese and your boredom.At 6/25/05 08:14 AM, Enoll wrote: You crazy sweedish with your cheese and your Swiss.That joke is so funny that i laugh out of pure boredom.
OH NOEZ! You wins this fight beacuse i can't win arguing on your level. But next time you won't make it through alive!
At 6/25/05 08:48 AM, Frostbreath wrote: OH NOEZ! You wins this fight beacuse i can't win arguing on your level. But next time you won't make it through alive!
You crazy Swedish with your cheese and your giving up.
>;)
At 6/25/05 08:02 AM, Frostbreath wrote: Jag skulle aldrig köpa en skiva av Daft Punk, men måhända att jag ''köper'' den.
Exakt =D
Varför inte? Jag skulle gladeligen ta hand om dessa listor, fasst då skulle det bara inkludera dessa personer som har skrivit i klubben nyligen. Och klubbstartaren förstås. Fast det står ju i reglerna att s.k. ''stat topics'' är förbjudna, men jag skulle kunna kolla upp med en moderator och se om det är okej.
Om du skriver på svenska kommer ingen mod nånsin att veta :O
Jo men det är klart vi ska ha listor :)
Vad har vi för kandidater? Jag skulle rösta på antingen mig, dig eller Andersson.
Håller med. Men ledare egentligen? Ledare för vad? Vad skulle vara ledarens uppgift?
At 6/25/05 08:56 AM, Enoll wrote: You crazy Swedish with your cheese and your giving up.
Oh put a croc in it!
crikey :o
At 6/25/05 11:01 AM, DonDoli wrote: Håller med. Men ledare egentligen? Ledare för vad? Vad skulle vara ledarens uppgift?
Se till att den här klubben håller sig aktiv, skälla ut Enoll och ta hand om listorna. Kanske.
At 6/25/05 07:15 PM, Frostbreath wrote: Se till att den här klubben håller sig aktiv, skälla ut Enoll och ta hand om listorna. Kanske.
Låter som något som skulle passa mig :)
Räkna mig som kandidat.
Andersson har inte varit så aktiv på sistone, och med sistone menar jag idag. Får hoppas han dyker upp, en av de få aktiva svenskarna.
At 6/25/05 07:27 PM, DonDoli wrote: Låter som något som skulle passa mig :)
Räkna mig som kandidat.
Jag ställer också upp som kandidat. Jag har varit borta i tre dagar och du har inte ens fått ihop en sida.
Jag fick nästan ihop tre sidor på en dag. =P
Andersson har inte varit så aktiv på sistone, och med sistone menar jag idag. Får hoppas han dyker upp, en av de få aktiva svenskarna.
Hehe. Jo jag är här nu. Jag var ju på landet och fira midsommar. =P
Till att börja med så ska jag förklara läget och vad det är som gäller:
1. Tre stycken stora klubbar/trådar har redan stängts. Däribland Dutch People Club som hade 669 sidor.
2. Inget spam för då kommer jag att se till att ni får en 7 dagars ban. Om Enoll kommer hit igen och skriver något för att han försöker göra sig lustig, skit i att svara honom. Jag ser honom som en faktor som kan få denna klubb att bli låst när vi fått några sidor.
3. Moderatörerna kollar klubbar som växor fort väldigt hårt. På några timmar gick vi från 25 inlägg till 75 inlägg. Vi har redan fått en varning av ramagi.
4. Bara för att ni skriver på svenska så ska ni inte tro att ni kan skriva vad som helst. Jag känner till att minst en moderatör har översättare för att ha koll på klubbar där man snackar andra språk än engelska.
5. Om ni inte lyder dessa regler och/eller gör något som kan få denna klubb temporärt eller permanent låst så kommer jag göra mycket för att ni ska få en jobbig ban. Jag kan eventuellt få en moderatör att överväga om en låsning verkligen är klok. Men detta fungerar inte hur många gånger som helst.
Hur som helst, om vi alla kan följa dessa regler så kommer vi alla kunna få något roligt ur det här. =)
Culture is to society as cancer is to the body. We need structure, dicipline and no more relaxation.
No more gentle shit, pain is the fundation of a solid nation.
At 6/26/05 02:54 PM, Andersson wrote: Jag ställer också upp som kandidat. Jag har varit borta i tre dagar och du har inte ens fått ihop en sida.
Jag fick nästan ihop tre sidor på en dag. =P
:O
DU!? Jag ser inte att du gjorde alla sidorna själv inte :P
Till att börja med så ska jag förklara läget och vad det är som gäller:
1. Tre stycken stora klubbar/trådar har redan stängts. Däribland Dutch People Club som hade 669 sidor.
Den var spammad med alt-accounts och dylikt. Denna tråden har ingen anledning att bli låst än.
2. Inget spam för då kommer jag att se till att ni får en 7 dagars ban.
LEK :D
Om Enoll kommer hit igen och skriver något för att han försöker göra sig lustig, skit i att svara honom. Jag ser honom som en faktor som kan få denna klubb att bli låst när vi fått några sidor.
Enolls inlägg och våra svar kommer inte få denna klubben låst. Så lite krävs inte. Han har inte skrivit alls mycket och det skulle krävas en hel drös med inlägg från honom för att vi skulle bli hotade. I sådana fall kan vi be någon mod att säga till honom :)
3. Moderatörerna kollar klubbar som växor fort väldigt hårt. På några timmar gick vi från 25 inlägg till 75 inlägg. Vi har redan fått en varning av ramagi.
Varning för den onödiga bumben ja. Den stor tillväxten var inte emot reglerna.
4. Bara för att ni skriver på svenska så ska ni inte tro att ni kan skriva vad som helst. Jag känner till att minst en moderatör har översättare för att ha koll på klubbar där man snackar andra språk än engelska.
Det är klart vi inte ska bryta mot regler. Även om det kanske kan ha sett ut så i några av mina regler har jag fortfarande varit på reglernas sida.
5. Om ni inte lyder dessa regler och/eller gör något som kan få denna klubb temporärt eller permanent låst så kommer jag göra mycket för att ni ska få en jobbig ban. Jag kan eventuellt få en moderatör att överväga om en låsning verkligen är klok. Men detta fungerar inte hur många gånger som helst.
LEK :D
Hur som helst, om vi alla kan följa dessa regler så kommer vi alla kunna få något roligt ur det här. =)
Det JAG ser som det stora lås-hotet är frånvaron av skribenter. Just nu verkar det bara vara du, jag och Frostbreath som skriver.
Jag ser för tillfället inget sett att utnämna någon ledare, så FÖR TILLFÄLLET utser jag oss tre som temporära ledare. Jag tycker dock att vi måste få hit folk på något sett. Mail?
At 6/26/05 03:25 PM, DonDoli wrote: Enolls inlägg och våra svar kommer inte få denna klubben låst. Så lite krävs inte. Han har inte skrivit alls mycket och det skulle krävas en hel drös med inlägg från honom för att vi skulle bli hotade. I sådana fall kan vi be någon mod att säga till honom :)
Du ska bara veta hur lite det krävs. Hans inlägg utgör en ganska stor del utav alla de inlägg vi har. Jag kommer se till att hans huvud ryker vid nästa spam han gör här.
Vi behöver inte vara rädda att bristen på inlägg. Om vi inte får något postat så faller klubben bort, men den blir inte låst.
Jag tycker dock att vi måste få hit folk på något sett. Mail?
Mjo. När en massa folk kom hit och postade var det för att jag hade tipsat dom via MSN. Jag kan få hit en hel del på mycket kort tid ska du veta. >=)
Jag blev Elite Guard Praporshchik idag! =D
Grattis! Jag är själv bara 1´000 b/s points ifrån en guldrank. =P
Culture is to society as cancer is to the body. We need structure, dicipline and no more relaxation.
Herregud, här finns det en Club för ärliga, glada svennar, SÅ SÄGER INGEN TILL MIG? :O
jag är ju det svenskaste som finns. finns det mer trollhättebor här?
At 6/26/05 03:58 PM, GuntherSwanh wrote: Jag är ju det svenskaste som finns.
Heh, du kan inte va så svensk om du inte letar efter svenska klubbar förrän nu! =P
Välkommen till klubben, jag tror du är vår första medlem från Trollhättan. Hur var din midsommar då?
At 6/26/05 03:54 PM, Andersson wrote: Du ska bara veta hur lite det krävs. Hans inlägg utgör en ganska stor del utav alla de inlägg vi har. Jag kommer se till att hans huvud ryker vid nästa spam han gör här.
Stor del? Nah knappast, 5, max 10 stycken? Men visst, låt hans huvud ryka. Gör inte mig något =)
Vi behöver inte vara rädda att bristen på inlägg. Om vi inte får något postat så faller klubben bort, men den blir inte låst.
Det är inte det jag menade, jag menar attr det ibland ser ut som en chatt mellan dig, mig och herr Frost. Det är ingen klubb det inte!
Mjo. När en massa folk kom hit och postade var det för att jag hade tipsat dom via MSN. Jag kan få hit en hel del på mycket kort tid ska du veta. >=)
Försöker du skryta med att du känner svenskar eller? För..uh..det gör jag med...? Få av dom är dock inne på NG, 3 stycken får jag det till. Jag menade att vi kunda kontakta alla i listorna på första sidan och få dom att komma hit.
Grattis! Jag är själv bara 1´000 b/s points ifrån en guldrank. =P
Tackar. Försök inte komma ifatt mig bara! >:) Spännande att se hur lång tid det kommer ta dig, man kommer se hur mycket liv du har :o
At 6/26/05 03:58 PM, GuntherSwanh wrote: Herregud, här finns det en Club för ärliga, glada svennar, SÅ SÄGER INGEN TILL MIG? :O
jag är ju det svenskaste som finns. finns det mer trollhättebor här?
Välkommen! Om du nu är så svensk... kan du säga om det finns nåt på tv ikväll? =P
Orkar inte gå in på tv.nu hahah =D
jag har inte kollat klubbar alls, trodde typ det knappt fanns fler svenska människor eller andra varelser på NG.
Midsommar var bra, full på en brygga ;) Själva?
Det är ingenting på tv. alls. som vanligt.
At 6/26/05 04:47 PM, GuntherSwanh wrote: jag har inte kollat klubbar alls, trodde typ det knappt fanns fler svenska människor eller andra varelser på NG.
När jag var ny på NG har jag för mig att det fanns nåt sett att se hur många. Det fanns inte många alls. Skojigt att se att fler dyker upp :)
Jag kan dock ha drömt allt det... nåväl.
Det är ingenting på tv. alls. som vanligt.
Anna Nicole Show hahahahah =)
Är det nåt att se?
At 6/26/05 04:33 PM, DonDoli wrote:
Det är inte det jag menade, jag menar attr det ibland ser ut som en chatt mellan dig, mig och herr Frost. Det är ingen klubb det inte!
Jaha, okej men då vet jag vad du menar. Hursom helst så tänker jag dra hit lite folk nu ikväll igen. =)
Försöker du skryta med att du känner svenskar eller? För..uh..det gör jag med...?
Haha, nej det var inte så jag menade. Jag känner väl runt 15 svenskar från Newgrounds men det jag menade var att jag var orsaken till att det kom hit folk och att jag kan dra hit några igen. Jag trodde att ni skulle vara uppe på 10 sidor nu när jag kom tillbaka. Men nåja.
De svenskar som kom var några av de som vart här tidigare plus en kompis.
Tackar. Försök inte komma ifatt mig bara! >:)
Tyvärr så måste jag säga att det nog inte kommer att bli särskilt svårt. Jag drar in cirka 100 b/s points per dag när jag är någorlunda aktiv.
Själv är jag ny för året, började med flash för bara nåt år sen också. Fått till några bra som ligger i portalen, Rösta högt ;) Flash är ballt, det är stort och man förbättrar sig hela tiden.
Flashar ni eller bara glider ni runt på NG?
At 6/26/05 05:15 PM, GuntherSwanh wrote: Flashar ni eller bara glider ni runt på NG?
Jag trodde att flasha var att glida runt. ; )
Jo men jag kom till Newgrounds på grund av att jag höll på med flash. Jag har ett par projekt som jag inte orkar avsluta (Väldigt stora och seriösa projekt).
För tillfället glider jag mest runt. =P
At 6/26/05 05:06 PM, Andersson wrote: Jaha, okej men då vet jag vad du menar. Hursom helst så tänker jag dra hit lite folk nu ikväll igen. =)
Spännande :o
Jag trodde att ni skulle vara uppe på 10 sidor nu när jag kom tillbaka. Men nåja.
Det är dock inte mitt fel. Varje gång det var nån som hade skrivit så skrev jag. Sen sjönk klubben till andra sidan, sen skrev nån igen och när jag såg det skrev jag. Och så vidare.
Tyvärr så måste jag säga att det nog inte kommer att bli särskilt svårt. Jag drar in cirka 100 b/s points per dag när jag är någorlunda aktiv.
Vem är det som säger att jag inte drar in snabbt nu? Det är faktiskt så att jag gör det :P
Jag slutade med B/P ett rysligt långt tag när jag ver på den rankingen med en stor stjärna. När jag började igen gick jag ner med minst sådär 20 ranking-steg per dag. Nu när det är lite mera elitigt gör jag ner med en 5 om dagen.
Jag menar inte att du inte kommer till min ranking, det gör du säkerligen. Men då är jag inte kvar där >:)
Känns som om det är nån rivitalitet mellan oss. Krig om ledarskapet månne? Såhär kan vi inte ha det. Nu tar vi i hand och ger en "icke"-bögig kram. Såja.
At 6/26/05 05:19 PM, DonDoli wrote: Det är dock inte mitt fel. Varje gång det var nån som hade skrivit så skrev jag. Sen sjönk klubben till andra sidan, sen skrev nån igen och när jag såg det skrev jag. Och så vidare.
Mjo. Det är iförsig sant. Men du kunde ju alltid försökt dragit lite svenskar själv. =P
Jag menar inte att du inte kommer till min ranking, det gör du säkerligen. Men då är jag inte kvar där >:)
Haha, jo det är det som är lite trist. =D
Känns som om det är nån rivitalitet mellan oss. Krig om ledarskapet månne?
Känns nästan som det kanske? =]
Och förresten, om vi ska snacka musik så är det inte något "Daft Punk" som gäller, utan klassisk hård rock! =D
Såhär kan vi inte ha det. Nu tar vi i hand och ger en "icke"-bögig kram. Såja.
Icke-bögig kram utfärdad. Hahaha. =P
Aja, drack du något i midsomras eller?
At 6/26/05 05:15 PM, GuntherSwanh wrote: Flashar ni eller bara glider ni runt på NG?
Märkte precis att du har en A+ BA. Grattis, det är duktigt.
Jodå, jag är stolt över att haft ett spel på frontpage. Jajamensan =D
Jag är (sist jag kolla) 0.5 BA ifrån att vara på top 50 sidan i BA. Stolt över det med =)
At 6/26/05 05:28 PM, Andersson wrote: Mjo. Det är iförsig sant. Men du kunde ju alltid försökt dragit lite svenskar själv. =P
Det kunde jag . Eller så kunde jag det inte. :O
Känns nästan som det kanske? =]
Och förresten, om vi ska snacka musik så är det inte något "Daft Punk" som gäller, utan klassisk hård rock! =D
Dags att få er att fatta :) Daft Punk är knappast min favoritmusik. Jag gillar den sortens musik. Jag gillar även annan. Hårdrock säger du? Och klassisk? Låter finfint. Någon speciell? Metallica som alla andra eller?
Icke-bögig kram utfärdad. Hahaha. =P
Kallar du DET icke-bögig? Du vet inte mycket om dina händer. Eller var det mina? Nåja gjort är gjort, njutet är..va?
Aja, drack du något i midsomras eller?
1. Nej.
2. Jag gillar inte att disskutera sådanthära på officiela forum. Min moder får reda på sjukt mycket på konstiga sätt :S Tyvärr är vissa av dessa sätt min broder, och han sitter också inne på NG. Så jag säger inget på detta ämnet. :)
At 6/26/05 05:38 PM, DonDoli wrote: Hårdrock säger du? Och klassisk? Låter finfint. Någon speciell? Metallica som alla andra eller?
Metallica har väldigt få låtar som är bra. Hur som helst. AC/DC, Black Sabbath, Iron Maiden, Scorpions och en jädra massa annat. Det är kul att se att många på Newgrounds har samma musiksmak som jag. =)
Jag gillar inte att disskutera sådant hära på officiela forum. Min moder får reda på sjukt mycket på konstiga sätt :S
Haha, creepy! =P
Tyvärr är vissa av dessa sätt min broder, och han sitter också inne på NG.
Haha, fan vad barnsligt att tjalla. Bröder skall iförsig hålla ihop. Och bara lägga sig i då det behövs.
Så jag säger inget på detta ämnet. :)
Mjo. Må vara klokt om det är på det viset.
At 6/26/05 05:38 PM, DonDoli wrote:
Märkte precis att du har en A+ BA. Grattis, det är duktigt.
Jodå, jag är stolt över att haft ett spel på frontpage. Jajamensan =D
Jag är (sist jag kolla) 0.5 BA ifrån att vara på top 50 sidan i BA. Stolt över det med =)
Tackar, och grattis själv, lika duktigt om inte bättre då, då du har mer uploads än mig, visserligen har jag en submition som jag ska ta bort för att den är utan ljud. och då får jag högre BA.
Var kollar man top 50 BA förresten?
At 6/26/05 05:53 PM, GuntherSwanh wrote: Jag har en submission som jag ska ta bort för att den är utan ljud och då får jag högre BA.
Haha, jo det låter klokt. Grattis till er båda förresten!
Var kollar man top 50 BA förresten?
Här: http://www.newgrounds.com/users_top_batting.html
Du går in på "Users" som är en utav de små gula knapparna till höger om "Forum". Sedan "Top 50 Rated Artists".
At 6/26/05 05:44 PM, Andersson wrote: Metallica har väldigt få låtar som är bra. Hur som helst. AC/DC, Black Sabbath, Iron Maiden, Scorpions och en jädra massa annat. Det är kul att se att många på Newgrounds har samma musiksmak som jag. =)
Mmm..låter bra :) De största stort sett. Men alla gillar sån musik ju! Det är vad man gillar MER som gör skillnaden =P
Haha, creepy! =P
Om du bara visste :S
Haha, fan vad barnsligt att tjalla. Bröder skall iförsig hålla ihop. Och bara lägga sig i då det behövs.
Eller hur! Men, men. Man kan alltid drömma. Eller titta på sina kompisars broder-relationer :/
At 6/26/05 05:53 PM, GuntherSwanh wrote: Tackar, och grattis själv, lika duktigt om inte bättre då, då du har mer uploads än mig,
Tack :)
visserligen har jag en submition som jag ska ta bort för att den är utan ljud. och då får jag högre BA.
Jag har tyvärr lita dålig info för dig. Om du har mindre än 3 submissions så har du ingen BA. Så gör en ny bra film, uploade den och ta bort den andra så ska vi se :)
At 6/26/05 05:44 PM, Andersson wrote: Haha, jo det låter klokt. Grattis till er båda förresten!
Tack så mycket =)
Damn Swedish to english translators on being so shoddy.
I know you're talking about me.
>:(
<3