00:00
00:00
Newgrounds Background Image Theme

tickd69 just joined the crew!

We need you on the team, too.

Support Newgrounds and get tons of perks for just $2.99!

Create a Free Account and then..

Become a Supporter!

Swedish People Club

131,723 Views | 2,932 Replies
New Topic

Response to Swedish People Club 2005-06-26 21:18:52

At 6/26/05 08:41 PM, Enoll wrote: Damn Swedish to english translators on being so shoddy.
I know you're talking about me.
>:(

<3

Someone is thinking a tad bit high about themselves :o
What little we said about you wasn't anything special. Nothing to get all excited about ;)
You can put your ego back in the closet now, sir <3

Jisses vad denna klubben somnar tidigt ibland. Läggdags vid nio eller? :P
Sommarjobbar någon av er månne?

Till er som vaknar tidigt har jag något nytt att disskutera. BBSen helt enkelt.
Vem gillar ni mest/minst?
Vilken mod gillar ni mest/minst?
Favoritforum?
Favorittråd?
Etc, ni vet hur det går till.

Ska vi mail alla i listan på sida 1? Försöka få rejält med liv i klubben?

300 posts!

Response to Swedish People Club 2005-06-27 03:00:26

At 6/26/05 09:18 PM, DonDoli wrote:
Jisses vad denna klubben somnar tidigt ibland. Läggdags vid nio eller? :P
Sommarjobbar någon av er månne?

Till er som vaknar tidigt har jag något nytt att disskutera. BBSen helt enkelt.
Favoritforum?
Favorittråd?

Gillar allra minst enoll eller nuclearsupermarket sistnämde har ingensom helst koll på flash, ment tro han ha r det, plus att han skriver på det fulaste sättet jag sett.

Mods vet jag inte så mycket om än, då jag är relativt ny på NG

Flash är la favvon såklart ;) OCh där är jag inne mest på Feel Good inc. (colab) -tråden En collab jag har lagt ner lite tid på och ska bli coauthor för, dock blir det nog min första och sista collab. Det har blivit för många collabs nu. Har ni nån åsikt om det?

Response to Swedish People Club 2005-06-27 04:31:08

At 6/26/05 09:18 PM, DonDoli wrote: Jisses vad denna klubben somnar tidigt ibland. Läggdags vid nio eller? :P

Jag lägger mig vid tre tiden. Jag kände däremot inte att din senaste post var något jag kunde svara på. Och så ville jag kolla lite "Fresh Prince".

mrpopenfresh är helt klart den jag gillar mest här. Sen så skulle väl SevenStar varea den jag ogillar.

Jag vet inte riktigt vem jag gillar minst. De har alla en mening med varför de gör som de gör.
Den jag gillar mest är ramagi, sen kommer nog Figmentum. Han är jävligt juste.

Favoritforum?

Ah, sektion menar du?
Isåfall är det väl denna; "Clubs & Crews".

Favorittråd?

Hmmm. Late Night Lounge.

Mjo- men jag ska köra lite "Counter-Strike: Source", pallar inte att hitta på frågor på egen hand. =P

Du kan säkert få några att kolla vad som sker ifall du gör så. Så det är väl helt okej.
Det finns ju två listor på svenskar. Du kan ju kolla med dom också.

300 posts!

Hehe, grattis.

(Mjo jag talade med en moderatör om Enoll. Svara inte Enoll om han inte har något vettigt att säga förresten. Lätt hänt att ni åker med). =/

Response to Swedish People Club 2005-06-27 05:29:49

At 6/26/05 09:18 PM, DonDoli wrote: Sommarjobbar någon av er månne?

Tät som man är så behöver inte jag jobba!
...........................................

(Jag har inte ens råd med en moppe)

Evark/Quikfox

Gfox/Ron

Favoritforum?

Wi/Ht

Favorittråd?

The LUL

Så att listorna jag snickrar på inte bara innehåller 4-5 personer? Visst, mer jobb för mig bara :)

300 posts!

Uj!

Response to Swedish People Club 2005-06-27 05:54:53

At 6/27/05 04:31 AM, Andersson wrote: (Mjo jag talade med en moderatör om Enoll. Svara inte Enoll om han inte har något vettigt att säga förresten. Lätt hänt att ni åker med). =/

Phhh bs.
I'll give you something sensible.

R.I.P LIVECORPSE

Response to Swedish People Club 2005-06-27 08:06:09

Vem gillar ni minst?
Quikfox

Förresten, låt mig ändra det där till m_unit. Han skickade ett skojigt hatbrev till mig häromdan :)
---------------------
Var det nån som såg det där ''Alien PLanet'' på discovery igår?

Response to Swedish People Club 2005-06-27 08:18:21

Ok då tar jag och svarar på mina egna frågor då :)

At 6/26/05 09:18 PM, DonDoli wrote: Vem gillar ni mest/minst?

BadReligionsSkater / Frozen_fox

Vilken mod gillar ni mest

Inte riktigt säker faktiskt. DanMalo eller Ron tror jag. Fast jonthomson är bäst på reglerna och sådant. Inte särsklit skojig dock.

/minst?

Ozcar eller Osamarama kanske. Eller olskoo =)

Favoritforum?

General när man orkar. Annars Wi/Ht.

Favorittråd?

Den NG Mod Meetup 2005 är ju rejält skojig. Så nu när jag inte orkar tänka blir det den.

300 posts!

Skratta inte >:( Bara för att jag inte spammar...

At 6/27/05 08:06 AM, Frostbreath wrote: Förresten, låt mig ändra det där till m_unit. Han skickade ett skojigt hatbrev till mig häromdan :)

:O Dela med dig :P

Var det nån som såg det där ''Alien PLanet'' på discovery igår?

Nope.

Såja, nu är GTA:SA färdigt =D

Response to Swedish People Club 2005-06-27 08:23:45

At 6/27/05 08:18 AM, DonDoli wrote: Ok då tar jag och svarar på mina egna frågor då:
Vilken mod gillar ni mest
Inte riktigt säker faktiskt. DanMalo eller Ron tror jag. Fast jonthomson är bäst på reglerna och sådant. Inte särsklit skojig dock.

Du kan inte vara svensk. Det enda bra valet där var jonthomson. Han är en mycket bra moderatör.

/minst?
Ozcar eller Osamarama kanske. Eller olskoo =)

Va? OsAmARaMa är jävligt juste. I alla fall har han vart det mot mig. ; )

Skratta inte >:( Bara för att jag inte spammar...

Vaddå spammar? Jag spammar inte.

Jag fick helt oväntat ännu mer pengar från dess att jag jobbat. De kommer hela tiden utan att jag hade någon aning att jag jobbat så mycket.

Aja, 1´139,04 kronor kan jag gärna ta emot! =D

Response to Swedish People Club 2005-06-27 09:43:54

At 6/27/05 08:23 AM, Andersson wrote: Du kan inte vara svensk. Det enda bra valet där var jonthomson. Han är en mycket bra moderatör.

Meh, Ron VAR en mycket ballare sådär ett halvår sen minst. Och DanMalo är ägande på sitt egna lilla sett. De är inte så bra moddar vad det gäller hjälpa och så, men det var därför jag valde jonthomson också.

Va? OsAmARaMa är jävligt juste. I alla fall har han vart det mot mig. ; )

Juste och juste, jag gillade honom en hel drös mer innan han blev moddad. Han har förändras till det negativa.

Vaddå spammar? Jag spammar inte.

Inte jag iheller :)

Jag fick helt oväntat ännu mer pengar från dess att jag jobbat. De kommer hela tiden utan att jag hade någon aning att jag jobbat så mycket.

Kul för dig :) Vad jobbade du med?
Ha det nu så kul med dina 4 ören haha :P

Response to Swedish People Club 2005-06-27 14:18:45

At 6/27/05 09:43 AM, DonDoli wrote: Meh, Ron VAR en mycket ballare sådär ett halvår sen minst. Och DanMalo är ägande på sitt egna lilla sett. De är inte så bra moddar vad det gäller hjälpa och så, men det var därför jag valde jonthomson också.

Haha, moderatörer måste nästan vara bra på att hjälpa, det är en bra moderatör enligt mig. =P

Juste och juste, jag gillade honom en hel drös mer innan han blev moddad. Han har förändras till det negativa.

Okej, men då måste han vart guds änglabarn innan alltså? =P

Kul för dig :) Vad jobbade du med?

http://www.bryggan.nu/ Erlandssons Brygga, de säljer båt artiklar. Jag jobbar en hel del med att bära på agret och lite med att lägga upp saker i butiken.

Butiken är tråkigast för då kommer det gamla gubbar med helknasiga frågor.

"Har du sett en sån här?" Säger kunden och håller upp en 1 cm stor plats bit.
"Nja, det får du fråga i betjäningsdisken", säger jag och pekar.
"Mjo, det är en sån lång kö. Du ser jag köpte den här för si sådär åtta år sedan".
"Ja men då får du gå till betjäningsdisken. Jag vet inte var den finns, tyvärr".
"Jaha, jo men då ska jag leta lite till då så kanske jag ser dig igen senare".

*Suck*

Ha det nu så kul med dina 4 ören haha :P

Mjo, 4 ören kan man köpa mycket för. XD

Response to Swedish People Club 2005-06-27 14:32:54

Jag e svensk

Response to Swedish People Club 2005-06-27 16:22:54

At 6/27/05 02:32 PM, SuperHaartufs wrote: Jag e svensk

Yehaw! Välkommen tror jag :)

Response to Swedish People Club 2005-06-27 16:42:12

At 6/27/05 02:18 PM, Andersson wrote: Haha, moderatörer måste nästan vara bra på att hjälpa, det är en bra moderatör enligt mig. =P

Det finns två olika slags bra moddar. Antigen roliga eller hjälpsamma och regelrätta. :)

Okej, men då måste han vart guds änglabarn innan alltså? =P

Nej, han var roligare och mera smart humor. Nu är han bara FUCKING SICK OF DETTA SHITET :P

http://www.bryggan.nu/ Erlandssons Brygga, de säljer båt artiklar. Jag jobbar en hel del med att bära på agret och lite med att lägga upp saker i butiken.

Butiken är tråkigast för då kommer det gamla gubbar med helknasiga frågor.

"Har du sett en sån här?" Säger kunden och håller upp en 1 cm stor plats bit.
"Nja, det får du fråga i betjäningsdisken", säger jag och pekar.
"Mjo, det är en sån lång kö. Du ser jag köpte den här för si sådär åtta år sedan".
"Ja men då får du gå till betjäningsdisken. Jag vet inte var den finns, tyvärr".
"Jaha, jo men då ska jag leta lite till då så kanske jag ser dig igen senare".

*Suck*

Hahahaha, jösses. Jag vet lite om hur det är att ha idiotiska kunder. Jag praoa på dagis =P

Mjo, 4 ören kan man köpa mycket för. XD

Din mamma t.ex :O

At 6/27/05 04:22 PM, GuntherSwanh wrote:
Yehaw! Välkommen tror jag :)

Nej nej, herr Haakon här är inte svensk. Han är norrman, det vet jag för han var med och gjorde spelet som hamnade på framsidan med mig :)

Response to Swedish People Club 2005-06-27 18:35:56

At 6/27/05 04:42 PM, DonDoli wrote: Hahahaha, jösses. Jag vet lite om hur det är att ha idiotiska kunder. Jag praoa på dagis =P

Jo dagisbarn är mycket smartare än kunder. =]

Din mamma t.ex :O
Nej nej, herr Haakon här är inte svensk. Han är norrman, det vet jag för han var med och gjorde spelet som hamnade på framsidan med mig :)

Det står även Norge som hemvist i hans profil. =P

Response to Swedish People Club 2005-06-28 08:24:07

At 6/27/05 06:35 PM, Andersson wrote: Jo dagisbarn är mycket smartare än kunder. =]

Ungar - DU KAN INTE TAAA MIIIG!
Jag - Nähe.
Ungar - .....wtf?

På sisådär en vecka fick jag två ungar att böla :)

Det står även Norge som hemvist i hans profil. =P

):<

Jag har tre meddelanden i min profil. Igår natt som vilken annan natt var det tävling med mina kompisar om vem så är längst inne på msn. Eftersom jag inte hade något bättre för mig under den tiden gjorde jag lite tecken och skit runt de tre meddlenadena.
Är det snyggt eller ser det bara cp ut?
Och när ni nu ändå är i min profil kan ni ju ge min nya bild en liten rating :)

Response to Swedish People Club 2005-06-28 18:35:43

At 6/28/05 08:24 AM, DonDoli wrote: Och när ni nu ändå är i min profil kan ni ju ge min nya bild en liten rating :)

Du får 8/10. _Bushi_ gav mig en snyggare >:D Grattis till 6,000 blams, förresten.

Hursomhelst, jag har fått klartecken att sätta upp stat-listor i klubben. OM någon kunde hjälpa mig att välja vilka som ska vara med på den. Jag känner inte speciellt mycket för att ta med folk som bara var med på första sidan, eller folk som har < 100 posts. Förresten, jag hittade några högrankade svenskar (Macavity och Robain) och jag undrar om jag ska ta med dom också?

Response to Swedish People Club 2005-06-28 18:40:35

At 6/28/05 06:35 PM, Frostbreath wrote: Du får 8/10. _Bushi_ gav mig en snyggare >:D

Smaken är som är baken. Jag tycker min äger. Exakt sån stil jag gillar. Nåväl.

Grattis till 6,000 blams, förresten.

Tackar. Du är en liten LUL-hora du :P

Hursomhelst, jag har fått klartecken att sätta upp stat-listor i klubben. OM någon kunde hjälpa mig att välja vilka som ska vara med på den. Jag känner inte speciellt mycket för att ta med folk som bara var med på första sidan, eller folk som har < 100 posts. Förresten, jag hittade några högrankade svenskar (Macavity och Robain) och jag undrar om jag ska ta med dom också?

Jag tycker vi väntar lite. Mailar lite svenskar. Ser om det blir mycket liv i det hela. Vi kan ju itne lista svenskar som inte är med i klubben.
Vad ska vi skriva i mailen?

Response to Swedish People Club 2005-06-28 19:13:07

At 6/28/05 06:40 PM, DonDoli wrote: Smaken är som är baken. Jag tycker min äger. Exakt sån stil jag gillar. Nåväl.

Vadå? Jag gillade ju din också!

Tackar. Du är en liten LUL-hora du :P

Typ. Lite grann. Nästan.

Jag tycker vi väntar lite. Mailar lite svenskar. Ser om det blir mycket liv i det hela. Vi kan ju itne lista svenskar som inte är med i klubben.

Jag avsäger mig ansvaret som mailare. Men visst, nähe, bara klubbmedlemmar.

Vad ska vi skriva i mailen?

''Har ni lust att bidra till utvidgandet av våran extremt folktomma - men folkkära - klubb för svenska medborgare? Det kommer in sin tur att leda till exponering av poäng som uppnås genom aktivt delta i de aktiviteter som Newgrounds erbjuder. Tack på förhand.''

Ungefär något sånt, eller?

Response to Swedish People Club 2005-06-28 20:41:05

At 6/28/05 07:13 PM, Frostbreath wrote: Vadå? Jag gillade ju din också!

Jo jo. Gillade. 8/10. Jag tycker den är alldeles genialisk. 10/10 =)

Jag avsäger mig ansvaret som mailare. Men visst, nähe, bara klubbmedlemmar.

Jag kan maila. Inte just nu, dock.

''Har ni lust att bidra till utvidgandet av våran extremt folktomma - men folkkära - klubb för svenska medborgare? Det kommer in sin tur att leda till exponering av poäng som uppnås genom aktivt delta i de aktiviteter som Newgrounds erbjuder. Tack på förhand.''

Ungefär något sånt, eller?

Ja något sådant. Får se vad jag kan snickra ihop.

Response to Swedish People Club 2005-06-29 07:55:41

At 6/28/05 06:35 PM, Frostbreath wrote: Macavity och Robain) och jag undrar om jag ska ta med dom också?

Du ska inte ta med folk i listorna ifall de inte är med i klubben. Däremot kan du maila dom.

Förresten tror jag inte att dessa två är aktiva längre. Alltså, jag tror inte ens att de röstar för att få experience.

Response to Swedish People Club 2005-06-29 08:21:37

Do you guys really produce swedish penis pumps, like in Austin Powers?

Response to Swedish People Club 2005-06-29 08:30:39

At 6/29/05 08:21 AM, -Akula- wrote: Do you guys really produce swedish penis pumps, like in Austin Powers?

Nope. You know Sweden is just a country which American shows and so on jokes about. It's quite funny actually. =)

But, okay then. I suppose most countries produce sex articles. Even the country you're from.

Aslong there are old people, there will be penis pumps. =D

Response to Swedish People Club 2005-06-29 08:41:00

At 6/29/05 07:55 AM, Andersson wrote: Förresten tror jag inte att dessa två är aktiva längre. Alltså, jag tror inte ens att de röstar för att få experience.

Macavity gjorde en deposit igår, faktiskt. Vad gäller Robain har jag ingen aning om.

Response to Swedish People Club 2005-06-29 08:52:32

At 6/29/05 08:41 AM, Frostbreath wrote: Macavity gjorde en deposit igår, faktiskt.

Hmmm. Jo men testa med Macavity då. KAn va värt det. =)

Response to Swedish People Club 2005-06-29 08:56:48

At 6/29/05 08:21 AM, -Akula- wrote: Do you guys really produce swedish penis pumps, like in Austin Powers?

How come in every American movie, Sweden is described as the nation of nudity?

Response to Swedish People Club 2005-06-29 09:22:56

At 6/29/05 08:56 AM, Frostbreath wrote:
How come in every American movie, Sweden is described as the nation of nudity?

You know what, I have no idea...

Response to Swedish People Club 2005-06-29 09:51:51

At 6/29/05 09:22 AM, DonDoli wrote:
At 6/29/05 08:56 AM, Frostbreath wrote: How come in every American movie, Sweden is described as the nation of nudity?
You know what, I have no idea...

Lewl.

Förresten, jag vet inte hur jag kunnat undgå at se det, men en av mina låtar användes in en film som slutligen hamnade på framsidan! Tjohej!

Tornado Beat.

Response to Swedish People Club 2005-06-29 18:01:22

At 6/29/05 09:51 AM, Frostbreath wrote: Förresten, jag vet inte hur jag kunnat undgå at se det, men en av mina låtar användes in en film som slutligen hamnade på framsidan! Tjohej!

Grattis! Mycket bra låt också :)

Ok, vad sägs om detta.

Titel - Svenske newgroundare

Innehåll- Hej [Namn]!
Som svensk newgroundare borde du veta att det finns en klubb där för svenskar. Eftersom det inte finns så många svenska användare på NG behöver vi så många medlemar som möjligt. Så kom hit och bli en aktiv medlem!
http://www.newgrounds.com/bbs/topic.php?id=180579
- DonDoli, en av ledarna.

Vad sägs?

Response to Swedish People Club 2005-06-29 18:27:49

At 6/29/05 06:01 PM, DonDoli wrote:
At 6/29/05 09:51 AM, Frostbreath wrote: Förresten, jag vet inte hur jag kunnat undgå at se det, men en av mina låtar användes in en film som slutligen hamnade på framsidan! Tjohej!

Grattis. Men det står väl att din farsa gjort låten? =/

Jag har haft "Dark Melody" på första platsen ett par månader och de andra har legat på andra plats och första plats i korta perioder. Det vill säga någon vecka.

Ok, vad sägs om detta.
borde du veta att det finns en klubb där för svenskar.

Det känns nästan lite nedvärderande. Eftersom de inte varit här vet de inte om det.

Testa: På Newgrounds finns det än klubb för oss med klass. Jo, klubben för svenskar!

Mmmm, "en av ledarna" låter inte heller så bra. Det låter lite översittar aktigt. För tråkigt.

Testa: "en trogen vän". Eller något liknande.

Response to Swedish People Club 2005-06-29 18:42:34

At 6/29/05 06:27 PM, Andersson wrote: Men det står väl att din farsa gjort låten? =/

Ojdå :O

Jag har haft "Dark Melody" på första platsen ett par månader och de andra har legat på andra plats och första plats i korta perioder. Det vill säga någon vecka.

Grattis :)

borde du veta att det finns en klubb där för svenskar.
Det känns nästan lite nedvärderande. Eftersom de inte varit här vet de inte om det.

Testa: På Newgrounds finns det än klubb för oss med klass. Jo, klubben för svenskar!

Det har du rätt i.
Till dig som svensk newgroundare har vi nöjet att berätta att det har skapats en klubb för oss svenskar.

Mmmm, "en av ledarna" låter inte heller så bra. Det låter lite översittar aktigt. För tråkigt.

Testa: "en trogen vän". Eller något liknande.

Eller bara DonDoli...

På tal om ledarskap tycker inte jag att det är någota att disskutera förrens det kanske kommer fler hit. Sen å andra sidan tycker jag inte det är något problem med att vara fler.
Så här kanske?

Som ledare har men i uppgift att hålla klubben aktiv och komma med samtalsämnen, själv vara mycket aktiv, välkomma nya medlemmar och vara hjälpsam.
Vi tre ledare har även egna specialliseringar (Nu kommer en lista i bokstavsordning :P):

Andersson - Regelskrivare/rättare, få undan spammare och sådant.
DonDoli - Värvare, mailaren då.
Frostbreath - Listskrivare, rankare etc.

Detta är förstås bara ett förslag :)