00:00
00:00
Newgrounds Background Image Theme

XBBAS just joined the crew!

We need you on the team, too.

Support Newgrounds and get tons of perks for just $2.99!

Create a Free Account and then..

Become a Supporter!

Swedish People Club

131,671 Views | 2,932 Replies
New Topic

Response to Swedish People Club 2005-06-23 18:19:32

At 6/23/05 06:10 PM, Andersson wrote: Haha. Fan jobbigt för din del. Men mina föräldrar vet att jag är ansvars full. =P

Mjo, kanske det, men du är också något äldre :)

Fan jag skulle inte få för mig att sno eller så, trotts att jag kan göra det skit enkelt utan att de skulle märka något.

Nej inte sno nej. Inte lönt, plus så är det ju mycket risk.

Jag åkte på flaket med syrran när hon tog studenten. Hon hade polare som bjöd mig på sprit, men jag tog inte. Fan det var bara champange också. Det ska vara likörer, punch, whiskey. Sånt där.

2 ord. Absolut apelsin =D Hahahaha.

Man dricker ju för att det är gott liksom. Heh.

Oja. Inte för att "alla andra gör det". Men å andra sidan, skulle man gjort det om INGEN annan skulle gjort det?

Response to Swedish People Club 2005-06-23 18:23:08

Sida tre! Nä jag håller med DonDoli, en faktor till att man dricker är ju just för att andra gör det...

Response to Swedish People Club 2005-06-23 18:23:44

hur gammal e du +??

men orka sno i sånna fall ber man ju nån anan köpa

Oja. Inte för att "alla andra gör det". Men å andra sidan, skulle man gjort det om INGEN annan skulle gjort det?

typ jaaa om de e gott så

Response to Swedish People Club 2005-06-23 18:29:57

At 6/23/05 06:19 PM, DonDoli wrote:
At 6/23/05 06:10 PM, Andersson wrote:

Hehe. Ja det är ju sant...

Hehe, lönt det skulle det väl eftersom man slipper pröjjsa. Plus att de skulle inte märka om jag gjorde det hemma.

2 ord. Absolut apelsin =D Hahahaha.

Ha inte testat. =/

Jag skulle som fan. Jag skiter istort sett vad andra gör faktiskt. Gör det jag tycker är rätt. =)

At 6/23/05 06:15 PM, BloodNight wrote: Hmm morsan är typ gladare på att bjuda, men farsan kan ju också få för sig det ibland.

Heh, min morsa vill inte att jag ska bli bjuden. Medans farsan och morsans kille däremot kan bjuda.

Response to Swedish People Club 2005-06-23 18:32:18

Sluta snacka, börja supa grabbar ;D Klart ni ska ut imorrn, slit er från datorn nu,
Puss ;D

BBS Signature

Response to Swedish People Club 2005-06-23 18:37:25

At 6/23/05 06:32 PM, -Dralnur- wrote: Sluta snacka, börja supa grabbar ;D Klart ni ska ut imorrn, slit er från datorn nu.

Jo visst ska jag ut eftersom jag ska ut till landet. Men inte ska jag supa. Däremot ska jag hugga ved och hitta ett nytt träd att kasta yxa mot.

BloodNight, det vi använde förut hade ju ett jätte hål efter alla våra träffar.
Sist jag var uppe kastade jag ett galet hårt och bra kast, så hela skiten som var kvar av trädet gick av så nu finns det bara ett trasigt träd på marken. ='(

Men jag hittar nog nått fint träd att kasta på. >=)

Puss ;D

Ska du dra eller?

Response to Swedish People Club 2005-06-23 18:39:26

At 6/23/05 06:23 PM, BloodNight wrote: hur gammal e du +??

Kolla profilen? Jag är 15 :)

At 6/23/05 06:29 PM, Andersson wrote: Ha inte testat. =/

Testa. Rent förstås =P

Jag skulle som fan. Jag skiter istort sett vad andra gör faktiskt. Gör det jag tycker är rätt. =)

Är du säker på det? Om ingen på hela skolan, eller överhuvudtaget, drack, skulle du ändå gjort det? Varit den ända som har flaskan med dig ut eller på någon fest. Det tvivlar jag starkt på.

Nåja, det var värst vad denna klubben handlar om sprit plötsligt. Ingen annan som har något annat att säga?
<3

Response to Swedish People Club 2005-06-23 18:41:42

nej jag ska inte dra än men jag håller på att bli galen för leo (min storebror)håller på å laddar ner åde ploppar upp hela tiden å stänger ner alt annat

Response to Swedish People Club 2005-06-23 18:43:34

At 6/23/05 06:39 PM, DonDoli wrote:
At 6/23/05 06:23 PM, BloodNight wrote: Hur gammal är du??

Mmmm, men BloodNight är ny för allt vad Newgrounds heter egentligen. Blev tidig medlem men har inte vart här sen nu.

Är du säker på det? Om ingen på hela skolan, eller överhuvudtaget, drack, skulle du ändå gjort det? Varit den ända som har flaskan med dig ut eller på någon fest. Det tvivlar jag starkt på.

Alltså jag är säker på att du tvivlar, men jag skulle faktiskt dricka ändå om jag ville.

Nåja, det var värst vad denna klubben handlar om sprit plötsligt. Ingen annan som har något annat att säga?

Hehe. Jo jag började ju snacka om att kasta yxa.

Det galnaste är att det inte är en kastyxa, utan en fullvuxen brandyxa med hacka på baksida. >=D

Response to Swedish People Club 2005-06-23 18:44:41

jamen orka på det här sättet slipper jag ju :P

jag e oxå 15 så varför skulle dte vARA SVÅRARE???

Response to Swedish People Club 2005-06-23 18:48:01

håller me lixom om du tycker om att dricka så gördu det spelar ju ingen roll va dom andra dricker

Response to Swedish People Club 2005-06-23 18:51:12

At 6/23/05 06:48 PM, BloodNight wrote: Håller med liksom, om du tycker om att dricka så gör du det. Spelar ju ingen roll vad dom andra dricker.

Nej, precis som att jag kanske avstår från att dricka fast andra gör det.

Det visar ju faktiskt lite att jag likaväl är den som skulle dricka om inga andra gjorde det, inte sant? =]

Response to Swedish People Club 2005-06-23 18:53:43

Det är rätt. Gör som du själv vill och skit i vad andra tycker (jag var INTE sarkastisk).

Response to Swedish People Club 2005-06-23 18:56:28

asså e det nån mer vake nlr e vi ensamma??

Response to Swedish People Club 2005-06-23 18:57:58

Ingen mer här verkar det som...... fast jag börjar bli jävligt trött snart.....

Response to Swedish People Club 2005-06-23 19:02:58

At 6/23/05 06:57 PM, shadow_ghost wrote: Ingen mer här verkar det som...

Jodå, -Dralnur- är fortfarande här. Jag måste bara säga att det är fler som postat via MSN lite då och då.

Fast jag börjar bli jävligt trött snart...

Jag ska upp halv åtta imorgon bitti.

Jag har vant mig vid att gå och lägga mig en bit efter tre på morgonen så jag kommr inte kunna somna förren då.

Jag får vara trött imorgon bitti istället. Jag kommer inte missa all aktivitet ikväll inte. =)

Response to Swedish People Club 2005-06-23 19:04:06

At 6/23/05 06:44 PM, BloodNight wrote: jag e oxå 15 så varför skulle dte vARA SVÅRARE???

Vi pratade just då inte om svårigheter, utan om föräldrarnas tillit. Föräldrarna är antagligen mycket mera okej med att ha en supande sjuttonåring än femtonåring. Men det är ju också olika.

At 6/23/05 06:43 PM, Andersson wrote: Mmmm, men BloodNight är ny för allt vad Newgrounds heter egentligen. Blev tidig medlem men har inte vart här sen nu.

Alla var vi barn nån gång :P Jag gav ett hjälpande tips =)

Alltså jag är säker på att du tvivlar, men jag skulle faktiskt dricka ändå om jag ville.

Visst, om du säger så. Vi är alla olika....

Hehe. Jo jag började ju snacka om att kasta yxa.

Det galnaste är att det inte är en kastyxa, utan en fullvuxen brandyxa med hacka på baksida. >=D

Hahahah...wtf o_O alltså står du bara och kastar en yxa på ett träd? Bara sådär? Har du verkligen så tråkigt :P

--------------------

Nånting helt annat nu.
Oz
Vem brukar kolla på det? Det gick innan på ZTV men nu går det på trean. Börjar snart, om en tjugo minuter eller så.
Bästa programet i TV enligt mig. Fråga mig vad som helst om det =D
Jag tänkte starta en Oz-klubb, men eftersom programet inte är så pass känt, och plus att det slutade förevigt ett tag sen :'(, så blev det inte av.

Om du inte tittat på det förr, ge det ett par avsnitt. Kom in i det och så ska du se hur fantastiskt programet är!

Response to Swedish People Club 2005-06-23 19:18:10

At 6/23/05 07:04 PM, DonDoli wrote: Alltså står du bara och kastar en yxa på ett träd? Bara sådär? Har du verkligen så tråkigt :P

Vaddå? Det är ju skit kul! =)

Oz
Vem brukar kolla på det?

Jag kollade alltid på det innan jag fick datorn. Jo det är nog det bästa programmet i TV. Ja, "Lost" är väl bättre iförsig. Men näst efter det.

Fråga mig vad som helst om det =D

Visste du att skådespelaren Harold Perrineau Jr. som spelar Augustus Hill i "Oz" spelar rollen som Michael Dawson i mitt andra favorit program, "Lost"? =)

Jag tänkte starta en Oz-klubb, men eftersom programet inte är så pass känt, och plus att det slutade förevigt ett tag sen :'(, så blev det inte av.

Jo, alltså det programmet är visst känt. Och det startades en "Fresh Prince" klub för inte så länge sedan. Och sista avsnittet av "Oz" spelades väl in 1997? Det måste ju vart längre sedan än så som sista "Fresh Prince" avsnittet spelades in? =P

Om du inte tittat på det förr, ge det ett par avsnitt. Kom in i det och så ska du se hur fantastiskt programet är!

Haha, jag väkte farsan förut när det började några helger sedan (Han hade somnat i soffan i vardagsrummet).
I alla fall. Jag har för mig att det var några utav de manliga fångarna som hade sex bara några sekunder efter att han somnade om. Haha! =P

Response to Swedish People Club 2005-06-23 19:25:54

At 6/23/05 07:18 PM, Andersson wrote: Vaddå? Det är ju skit kul! =)

Det tror jag säkert...:P

Jag kollade alltid på det innan jag fick datorn. Jo det är nog det bästa programmet i TV. Ja, "Lost" är väl bättre iförsig. Men näst efter det.

>:( Bra att höra att fler känner till det =)

Visste du att skådespelaren Harold Perrineau Jr. som spelar Augustus Hill i "Oz" spelar rollen som Michael Dawson i mitt andra favorit program, "Lost"? =)

Japp det visste jag :) Han är också med i nån film...Black Hawk Down eller något sådant. Vet inte säkert.
Jag såg Vern Schillinger (IT'S SCHILLINGER, ASSWIPE >:() i nån film häromdan. Simon Adabesi är också rätt känd. (Jag kan inte deras riktiga namn)

Jo, alltså det programmet är visst känt. Och det startades en "Fresh Prince" klub för inte så länge sedan. Och sista avsnittet av "Oz" spelades väl in 1997? Det måste ju vart längre sedan än så som sista "Fresh Prince" avsnittet spelades in? =P

Mjo...aja jag orkar inte skapa en sådan klubb :P känner på mig att den skulle dö illa fort.

Haha, jag väkte farsan förut när det började några helger sedan (Han hade somnat i soffan i vardagsrummet).
I alla fall. Jag har för mig att det var några utav de manliga fångarna som hade sex bara några sekunder efter att han somnade om. Haha! =P

Hahaha, han måste haft sitt livs bästa drömmar =D

EXAKT NU BÖRJAR DET :O
Jag har för mig att Kenny "Bricks" Wangler kommer får sin familj dödad detta avsnittet. Vi får se :)

Response to Swedish People Club 2005-06-23 19:27:55

Tror jag ska sova jag med. Börjar bli lite trött :D
Vi får hoppas att Ramagi inte låser den här, eller hur Andersson?
Cya pojkar.

BBS Signature

Response to Swedish People Club 2005-06-23 19:29:25

asså jag fattar inte hur kan man kolla på serier så där det e ju bara jobigt att se alla å om man inte ser alla så e de ju bort kastad tid ( när jag för ovanlightes skull ser på tv så e det nån film som går typ tre när jag trötnat på att lysna på musik ) å dom e ändå inte så bra

Response to Swedish People Club 2005-06-23 19:45:36

At 6/23/05 07:25 PM, DonDoli wrote:
Han är också med i nån film...

Jag kollade upp det. Och förutom att han varit med i TV-shower så har han varit med i:

"Fame", "Shakedown", "King of New York", "Smoke", "Flirt", "Blood and Wine", "Romeo + Juliet", "Oz", "The Edge", "Overnight Sensation", "Woman on Top", "The Best Man", "Macbeth in Manhattan", "A Day in Black and White", "The Tempest", "Lulu on the Bridge", "Come to", "Someone Like You", "Prison Song", "On Line", "The Matrix Reloaded", "Enter the Matrix", "The Matrix Revolutions", "Lost", "The Matrix Online" och "Random Acts of Kindness".

Puh, det där tog tid!

Inget tecken på "Black Hawk Down", däremot var han med i alla "Matrix" filmerna. Tydligen har han spelat rösten för Link eller något sånt.

EXAKT NU BÖRJAR DET :O

Haha, mjo men jag måste stänga av datron om jag vill se på TV. Annars så skulle det gå en propp eftersom mitt och syrrans rum går på samma. =(

Response to Swedish People Club 2005-06-23 20:09:48

At 6/23/05 07:29 PM, BloodNight wrote: Alltså jag fattar inte hur kan man kolla på serier så där, det är ju bara jobbigt att se alla och om man inte ser alla så är det ju bort kastad tid.

Jo men tänk på att "Oz" började vid ett (Med lite flexibla tider mellan tolv och två) när jag kollade på det.

Vid den tiden hade jag inget speciellt att göra så jag hade ju tid att kolla på "Oz".

"Lost" gick ju också bara en gång i veckan och det är ju inte svårt att passa in. Men nu laddar jag ned alla avsnitt och kollar på dom direkt istället. Så det är ju inte jobbigt.

Response to Swedish People Club 2005-06-23 20:56:50

At 6/23/05 07:45 PM, Andersson wrote: Jag kollade upp det. Och förutom att han varit med i TV-shower så har han varit med i:

Woaw, det där var en hel del :O

Inget tecken på "Black Hawk Down", däremot var han med i alla "Matrix" filmerna. Tydligen har han spelat rösten för Link eller något sånt.

Det var matrix jag tänkte på faktiskt. Black hawk down..:S

Haha, mjo men jag måste stänga av datron om jag vill se på TV. Annars så skulle det gå en propp eftersom mitt och syrrans rum går på samma. =(

Synd :(

Nåja. Tråkigt just nu, inget på tv, ingen på msn...
Tar och lägger mig. Godnatt Sverige <3

Response to Swedish People Club 2005-06-23 21:18:46

At 6/23/05 08:56 PM, DonDoli wrote: Woaw, det där var en hel del :O

Jo, men det är ju så med de flesta skådisar. Tänk dig bara de äldre skådespelarna. De som är i 80 års åldern. De måste ju ha en hel arsenal efter sig!

Det var "Matrix" jag tänkte på faktiskt. "Black Hawk Down"... :S

Ja, jag förmodade det eftersom "Matrix" och "Black Hawk Down" gjordes under samma tid.

Nåja. Tråkigt just nu, inget på tv, ingen på MSN...

Men 'å'! Här har ju jag suttit uppe så har du inte addat mig. =P

Tar och lägger mig. Godnatt Sverige <3

Jag ska gå upp klockan sju i morgon bitti tror jag, så jag kan posta "Godmorgon Sverige!" eller något sådant. =P

Nåja, jag lägger mig också nu. BloodNight är fortfarande vaken så jag förmodar att han kommer att komma och säga godnatt efter min post. Synd att han inte orka posta mer med mig bara. Aja, ha det bra allihopa! =)

Response to Swedish People Club 2005-06-23 21:46:06

nu tänkte jag tita lite på tv så gonatt dårå även om det känns lite dumt att säga nåt för alla andra sover ju men ändå ;\

Response to Swedish People Club 2005-06-24 02:17:50

Gomorron alla nordbor!
t
Uppe med tuppen serni..... jo jag tänkte byta samtalsämne från sprit till musik. Det är ju klart att man ska lyssna på trance, techno och dylikt. B0unc3 här på NG gör ganska häftig musik av den förstnämnda genren. och så gör jag lite själv också :)

En medlemslista kan också vara på gång, om det är önskvärt.

Response to Swedish People Club 2005-06-24 08:29:50

Nja, själv tycker jag inte direkt om sån musik.....

Response to Swedish People Club 2005-06-24 08:35:26

JAG ÄR MED! hehe kult med svenskar klubb!

Response to Swedish People Club 2005-06-24 09:23:16

At 6/23/05 09:18 PM, Andersson wrote: Jo, men det är ju så med de flesta skådisar. Tänk dig bara de äldre skådespelarna. De som är i 80 års åldern. De måste ju ha en hel arsenal efter sig!

Jo det är klart. Men jag trodde inte att just han var med i så många.

Ja, jag förmodade det eftersom "Matrix" och "Black Hawk Down" gjordes under samma tid.

Japp, jag visste ju det. Absolut.

Men 'å'! Här har ju jag suttit uppe så har du inte addat mig. =P

Naaaaw.. :P

At 6/24/05 02:17 AM, Frostbreath wrote: Gomorron alla nordbor!

"Gomorron" på dig med =D

Uppe med tuppen serni.....

Stackare...

jo jag tänkte byta samtalsämne från sprit till musik. Det är ju klart att man ska lyssna på trance, techno och dylikt. B0unc3 här på NG gör ganska häftig musik av den förstnämnda genren. och så gör jag lite själv också :)

Jaså, du gillar sådan musik? Även i den genren skiljer sig musiken ganska mycket, men jag ska ge dig ett tips om du inte redan har dessa låtarna.
Gå in i en "affär" och sök bland musiken efter Daft Punk och Ministry Of Sound 2005 (viktigt att du tar just 2005 :)). När du hittat några låtar tar du och "köper" dom. Underbart =P

En medlemslista kan också vara på gång, om det är önskvärt.

Jo det är klart. Skulle vara fett. Men ska vi köra med ranking och sådant? Vem ska vara ledare ;D

At 6/24/05 08:35 AM, Fluffy_The_Sheep wrote: JAG ÄR MED! hehe kult med svenskar klubb!

Välkommen! Jadå detta är utan tvekan NGs bästa klubb.