At 9/1/05 02:05 AM, Frostbreath wrote:At 8/31/05 03:43 PM, DonDoli wrote: Nämen titta vad jag råkade snubbla över! Ett tidigt möte med herr Frostbreath!Jag minns det där mycket väl. The Adventures of BobBlob, eller hur?
Stämmer bra.
Jag pratade med carm, så märkte jag att han inte hade några awards. Han skylde på att han hade submittat på fel dagar, bl.a. samma dag som Franks Adventure.
Det gjorde mig nyfiken och jag ville se vilka som fick awards samma dag som mig, och efter att jag letad i p-bots posts så hitta jag det där ;D
Inget spektakulärt, bara lite intressant =P :Jag blev väldigt överraskad av det där. Nu när jag tänker på det, så är du förmodligen den enda svensk som jag träffat före klubben.
Jag mins två svenska submittare, helt ok faktiskt :P
Förutom en rolig nisse vid namn Yeaha (eller något liknande), som en gång ställde en fråga som löd:''Why do we need Newgrounds rules?''
Hahahaha, svenskar.
At 9/1/05 02:11 AM, GuntherSwanh wrote: Yehaw! Jag slösar bort min femhudrade post här. hoppas det gör er glada.
YESS!!
At 9/1/05 02:41 AM, Andersson wrote: Jag tror jag träffat hälften av de i klubben innan vi fick igång det här. Men eftersom jag inte postat mycket utan bara läst igenom olika trådar så har ingen sett mig. =P
Haha, jag vet vad du menar, och du har ändå 2000 posts.
Av nån anledning trodde jag alltid att M-A-R-C-U-S var svensk ett par år sen :/