At 8/29/05 05:28 PM, Knudsen wrote: Sitter du vid datan dygnet runt, eller? :P
Ja det gör han faktiskt... jag vet för jag bor i samma hus!
At 8/29/05 05:28 PM, Knudsen wrote: Sitter du vid datan dygnet runt, eller? :P
Ja det gör han faktiskt... jag vet för jag bor i samma hus!
At 8/29/05 05:59 PM, Miicha wrote: Ja det gör han faktiskt... jag vet för jag bor i samma hus!
Ja, tack du. 8|
Det där var min stora syster alltså. Som nu gick och la sig, inga fler avslöjanden alltså! ^^
Culture is to society as cancer is to the body. We need structure, dicipline and no more relaxation.
No more gentle shit, pain is the fundation of a solid nation.
Jag skulle bara vilja att ni kollade på senaste recensionen av min film, skriven av jetninjin:
Culture is to society as cancer is to the body. We need structure, dicipline and no more relaxation.
At 8/29/05 08:32 PM, MrCrawford wrote: I'm not Swedish, but you guys rawk!
Thank you, you could tell this guy that we rock. >=[
At 8/29/05 01:42 PM, Andersson wrote: Jag måste säga att det är normalt till skillnad från det antal timmar jag är framför en dator per dag, men ändå lite lite. =P
Jaså? Jo, man önskar ju att man fick sitta lite längre, men nu har man skolan att koncentrera sig på.
At 8/29/05 07:40 PM, Andersson wrote: Jag skulle bara vilja att ni kollade på senaste recensionen av min film, skriven av jetninjin:
Tyvärr måste jag säga att jag håller med honom. Jag kanske inte väntade så länge, men hände det nånting efter talet egentligen?
At 8/29/05 08:32 PM, MrCrawford wrote: I'm not swedish, but you guys rawk!
Why, thank you <3
*Canada and Sweden have the most fresh water, soon we will control the world supply >:D*
But if we steal your water, we'll rule the world! >:D
At 8/30/05 10:17 AM, Frostbreath wrote: Tyvärr måste jag säga att jag håller med honom.
Ja, jag menade inte att han hade fel.
Han mailade mig och jag skickade ett mail tillbaka. Jag menade inte alls att han hade fel.
Jag kanske inte väntade så länge, men hände det nånting efter talet egentligen?
Nej, det var det som var grejen.
At 8/30/05 11:53 AM, Andersson wrote: Han mailade mig och jag skickade ett mail tillbaka. Jag menade inte alls att han hade fel.
Har jag aldrig sagt.
Nej, det var det som var grejen.
Vad kul :P
Grattis till DonDoli för level-uppen.
JÄVLA FANSKAPER JÄVLA BÖG JÄVLAR SUG AV MIG
TJEnare jag viste inte att det fanns en svensk club här
At 8/30/05 01:47 PM, Frostbreath wrote: Grattis till DonDoli för level-uppen.
Tack så mycket =D
Jag kommer dock vara 16 igen imorron, men det är ändå underbart :P
At 8/30/05 02:05 PM, TexasRanger wrote: JÄVLA FANSKAPER JÄVLA BÖG JÄVLAR SUG AV MIG
Hahaha.. uhm. Välkommen! :o
At 8/30/05 02:05 PM, TexasRanger wrote: JÄVLA FANSKAPER JÄVLA BÖG JÄVLAR SUG AV MIG
Amen jösses, hur smart är du egentligen?
Önskar att det fortfarande var så.
At 8/30/05 02:11 PM, DonDoli wrote: Tack så mycket =D
Precis :)
At 8/30/05 01:47 PM, Frostbreath wrote:At 8/30/05 11:53 AM, Andersson wrote: Han mailade mig och jag skickade ett mail tillbaka. Jag menade inte alls att han hade fel.
Har jag aldrig sagt.
Alltså det jag menade var att jag inte tyckte han hade fel och sökte ert samtycke.
Jag tyckte det verkade som om du trodde att jag hade tyckt så.
Grattis till DonDoli för level-uppen.
Jo grattis! ^^
Avundsjuk. >_>
Detta är enda varningen du får, nästa gång så rapporteras du till en lagom elak moderatör.
Tjenare jag visste inte att det fanns en svensk klubb här.
Men jo det finns det, och om du vill vara en seriös medlem så är du mycket välkommen.
At 8/30/05 02:11 PM, DonDoli wrote: Jag kommer dock vara 16 igen imorron, men det är ändå underbart :P
Mjo, alla metall handskar är mina favorit level ikoner.
Level 25:s ikon är mitt dröm mål. ^^
Jag kommer nog bara få runt 50 blam/save poäng idag. Har inte vart hemma mycket, och då jag satt vid datorn var det nästan helt dött på portalen.
At 8/28/05 05:41 PM, Andersson wrote:At 8/28/05 05:38 PM, Fury_H wrote: Stuff...Du behöver icke översätta till engelska. Och namn översätts inte på det sättet du gör. Det är helt onödigt också.
Förresten så var den där lilla saken mycket onödig. Sluta med det.
Nej jag "anade" att man inte behöver översätta till engelska, men nu vet jag att:
§1. Man får inte svära på skoj. Sluta med det om du gör det.
§2. Man kan inte översätta saker och ting (när man väl gör det) till engelska. Inte namn heller, speciellt inte på det sättet som jag gjorde en gång. Det är fel.
§3. Man måste sluta med allting som kan vara en aning irriterande, och det omedelbart. Det är fel.
Och va den där lilla saken onödig? Om jag får gissa så syftar du på The Little West Point. Det råkar vara min stadsdel (lillåudden) översatt til engelska. Fast det kan knappast du veta.
Skit (oj) i det nu =). Kan vi lämna det?
PS. Tack igen för att du lär mig hur man INTE översätter namn! DS.
At 8/30/05 05:16 PM, Fury_H wrote: §1.
§2.
§3.
Och va den där lilla saken onödig? Om jag får gissa så syftar du på The Little West Point. Det råkar vara min stadsdel (lillåudden) översatt til engelska. Fast det kan knappast du veta.
Jag förstod mycket väl att det var det du menade. Men eftersom namnet var helt felaktigt översatt så ansåg jag att det var överdrivet att ens försöka översätta det.
Inte att du bröt mot någon regel eller så, men för att informera dig.
Skit (oj) i det nu =). Kan vi lämna det?
Självklart, jag informerar de som är nya om vilka regler vi följer här så att de ska slippa få reda på att de är hatade efter flera veckor.
PS. Tack igen för att du lär mig hur man INTE översätter namn! DS.
Haha, jag tycker att du klarade dig fint på att inte översätta namn.
Gott försök säkert.
At 8/30/05 05:48 PM, Andersson wrote:
Jag förstod mycket väl att det var det du menade. Men eftersom namnet var helt felaktigt översatt så ansåg jag att det var överdrivet att ens försöka översätta det.
Inte att du bröt mot någon regel eller så, men för att informera dig.
PS. Tack igen för att du lär mig hur man INTE översätter namn! DS.Haha, jag tycker att du klarade dig fint på att inte översätta namn.
Gott försök säkert.
Ja... nu när du säger det så! Det ska faktist vara The little Stream point. Måste ha blandat ihop det med West(of a)ridge.
Och jag hoppas att vi kan vara lika skämtsamma med varandra i fortsättningen. Det där med reglerna jag rabblade upp var mest för att driva lite med eran" auktoritet" :P haha
PS. Nu när jag vet att jag gjorde fel så vet jag ju det DS.
At 8/31/05 08:24 AM, Fury_H wrote: Och jag hoppas att vi kan vara lika skämtsamma med varandra i fortsättningen.
Hahaha, jo du.
Fortsätt posta här så vi får fler inlägg än finnarna så är jag glad. ^^
At 8/30/05 02:23 PM, Frostbreath wrote:At 8/30/05 02:11 PM, DonDoli wrote: Tack så mycket =DPrecis :)
Så, nu har jag den på riktigt :P
At 8/30/05 05:14 PM, Andersson wrote:Grattis till DonDoli för level-uppen.Jo grattis! ^^
Tackar.
Avundsjuk. >_>
Haha :P
Du levlar snart också ju.
At 8/30/05 02:11 PM, DonDoli wrote: Jag kommer dock vara 16 igen imorron, men det är ändå underbart :PMjo, alla metall handskar är mina favorit level ikoner.
Wow, vi är väldigt olika. Jag gillar verkligen inte dessa, speciellt inte level 18. Jag gillar levlar där vapnet kommer snett nerifrån, och inte rakt nerifrån som handskarna.
Level 25:s ikon är mitt dröm mål. ^^
Det verkar vara så att man antingen älskar level 24 eller 25. Har inte riktigt fattat varför alla tycker om just de två så pass. Min favorit är level 26 med dark aura.
Jag kommer nog bara få runt 50 blam/save poäng idag. Har inte vart hemma mycket, och då jag satt vid datorn var det nästan helt dött på portalen.
Jo, det är så ibland. Men men.
At 8/31/05 08:49 AM, Andersson wrote: Fortsätt posta här så vi får fler inlägg än finnarna så är jag glad. ^^
Hahaha =D
Och du ska vara värsta felfria modden :P
At 8/31/05 09:23 AM, DonDoli wrote: Haha :P
Du levlar snart också ju.
Mjo, men som sagt. Det är ett tag kvar tills jag får level 25. XD
Wow, vi är väldigt olika. Jag gillar verkligen inte dessa, speciellt inte level 18. Jag gillar levlar där vapnet kommer snett nerifrån, och inte rakt nerifrån som handskarna.
Hmmm, efter handskarna tycker jag mest om skäggyxan, sedan de andra yxorna och släggorna. ^^
Det verkar vara så att man antingen älskar level 24 eller 25. Har inte riktigt fattat varför alla tycker om just de två så pass. Min favorit är level 26 med dark aura.
Heh, 26 är helt okej, men jag tror knappast det var jag som härmade alla andra om att tycka om level 25 ikonen. Det är de som härmar mig. O_o
Jo, det är så ibland. Men men.
Idag också. =P
Hahaha =D
Och du ska vara värsta felfria modden :P
Jo, men om jag får omformulera mig: "Fortsätt posta intelligent och intressant så vi får fler sidor än finnarna". ; )
At 8/31/05 09:23 AM, DonDoli wrote: Så, nu har jag den på riktigt :P
Nu är det meningen att du ska göra en fet gratulationslista i LUL.
*Suck* Jag måste verkligen köpa en ny dator, det tar en halv evighet för en film med 1000 kb+ att ladda upp >:(
At 8/31/05 11:41 AM, Frostbreath wrote:At 8/31/05 09:23 AM, DonDoli wrote: Så, nu har jag den på riktigt :PNu är det meningen att du ska göra en fet gratulationslista i LUL.
Vilket jag gjort..?
Med min alt, men ändå.
*Suck* Jag måste verkligen köpa en ny dator, det tar en halv evighet för en film med 1000 kb+ att ladda upp >:(
Eller bara uppgradera ditt internet :P
At 8/31/05 11:52 AM, DonDoli wrote: Vilket jag gjort..?
Med min alt, men ändå.
Kollade bara genom dina posts, inte själva tråden :P
Eller bara uppgradera ditt internet :P
Det har jag gjort, men min dator är typ, sju år gammal.
Hej mandar. Minns ni mig? Jag typ, var här för massa veckor sen. Vad har hänt sen dess?
At 8/31/05 12:41 PM, GuntherSwanh wrote: Hej mandar. Minns ni mig? Jag typ, var här för massa veckor sen. Vad har hänt sen dess?
Jupp, jag minns dig. En väldigt stor grej som hänt finns att finna på sida 10.
At 8/31/05 12:56 PM, Frostbreath wrote:
Jupp, jag minns dig. En väldigt stor grej som hänt finns att finna på sida 10.
Jag blir ihågkommen! ^^
Vad på sidan tio var så ovärdeligt menar du? Bumbibjörnara? (asgarvade åt den när den släpptes btw)
At 8/31/05 01:08 PM, GuntherSwanh wrote: Vad på sidan tio var så ovärdeligt menar du? Bumbibjörnara? (asgarvade åt den när den släpptes btw)
Jaha, du kanske visste om listorna förut, eller? Isåfall har inget jättefantastiskt hänt.
:Jo, men om jag får omformulera mig: "Fortsätt posta intelligent och intressant så vi får fler :sidor än finnarna". ; )
Ja man tackar!
O själv har man ju lvl 5 som mål för tillfället XD Jag hoppas att jag har ert fulla stöd under denna väldigt obetydliga process bland giganterna.
Puss
At 8/31/05 12:12 PM, Frostbreath wrote: Kollade bara genom dina posts, inte själva tråden :P
Där har vi ditt misstag :P
Eller bara uppgradera ditt internet :PDet har jag gjort, men min dator är typ, sju år gammal.
Oj, ok. I så fall låter en uppgradering inte alltför dåligt ;)
At 8/31/05 12:41 PM, GuntherSwanh wrote: Hej mandar. Minns ni mig? Jag typ, var här för massa veckor sen. Vad har hänt sen dess?
Inte så himla mycket, välkommer tillbaka!
At 8/31/05 01:08 PM, GuntherSwanh wrote: Vad på sidan tio var så ovärdeligt menar du? Bumbibjörnara? (asgarvade åt den när den släpptes btw)
Haha, jo den var mycket underhållande XP
Nämen titta vad jag råkade snubbla över! Ett tidigt möte med herr Frostbreath!
N00bight photshopat jag vet, men det var svårt att förminska bilden.
Inget spektakulärt, bara lite intressant =P :
At 8/31/05 02:02 PM, Fury_H wrote: O själv har man ju lvl 5 som mål för tillfället XD
Hehe, men det tar bara några dagar för dig. (*_*)
Jag hoppas att jag har ert fulla stöd under denna väldigt obetydliga process bland giganterna.
Hahaha, "giganter". Mjo du har iallafall mitt stöd om du fortsätter vara aktiv här. d^.^b
At 8/31/05 03:43 PM, DonDoli wrote: Nämen titta vad jag råkade snubbla över! Ett tidigt möte med herr Frostbreath!
Jag minns det där mycket väl. The Adventures of BobBlob, eller hur?
N00bight photshopat jag vet, men det var svårt att förminska bilden.
Det kvittar :)
Inget spektakulärt, bara lite intressant =P :
Jag blev väldigt överraskad av det där. Nu när jag tänker på det, så är du förmodligen den enda svensk som jag träffat före klubben. Förutom en rolig nisse vid namn Yeaha (eller något liknande), som en gång ställde en fråga som löd:''Why do we need Newgrounds rules?''
Yehaw! Jag slösar bort min femhudrade post här. hoppas det gör er glada.
Diggar iden med listan, även om jag inte fattade den riktigt. Nöjd så länge jag ligger bra till på den ^^
Förresten, om ni har msn så skulle ni kunna adda mig. (innebärande att ni måste adda mig)
At 9/1/05 02:05 AM, Frostbreath wrote: Nu när jag tänker på det, så är du förmodligen den enda svensk som jag träffat före klubben.
Jag tror jag träffat hälften av de i klubben innan vi fick igång det här. Men eftersom jag inte postat mycket utan bara läst igenom olika trådar så har ingen sett mig. =P