00:00
00:00
Newgrounds Background Image Theme

darkspydor just joined the crew!

We need you on the team, too.

Support Newgrounds and get tons of perks for just $2.99!

Create a Free Account and then..

Become a Supporter!

Swedish People Club

131,606 Views | 2,932 Replies
New Topic

Response to Swedish People Club 2005-09-04 07:49:54

At 9/4/05 07:27 AM, Majin_vegeta7 wrote: är det ingen jävel som gillar kebab här!?

haha, ha. moget... Men jo, kebab är helt okej, fast själv så föredrar jag gyros ;)

Response to Swedish People Club 2005-09-04 11:02:06

At 9/4/05 04:10 AM, Knudsen wrote: Usch, samma här :( Så har jag gått och blivit sjuk också, vilket inte direkt underlättar läxläsningen >:(

Nej, det var ju tråkigt. Krya på dig!

At 9/4/05 07:27 AM, Majin_vegeta7 wrote: är det ingen jävel som gillar kebab här!?

Jo, men vad har det med någonting att göra?

Response to Swedish People Club 2005-09-04 11:50:54

At 9/1/05 03:33 PM, CertainShadeOfGreen wrote:
At 8/28/05 09:35 AM, Frostbreath wrote:
At 8/28/05 09:10 AM, CertainShadeOfGreen wrote: Lets make a movie! :P
Kanske det. Om du har någon ide, så kan vi ju talas vid via MSN. Det kan bli kul, med tanke på att ingen av oss har skickat in något än :)

okokok, vi kan göra en film via msn :P

Response to Swedish People Club 2005-09-04 12:08:17

At 9/4/05 11:50 AM, CertainShadeOfGreen wrote: okokok, vi kan göra en film via msn :P

Inte idag, dock. Har annat för mig, tyvärr :(

Response to Swedish People Club 2005-09-04 13:41:20

At 9/4/05 07:25 AM, Knudsen wrote: Jag lider med dig...

Jag lider med dig...

Vad har du för sjukdom?

Jag är förkyld som satan och i fredags till igår så hade jag också ont i halsen. =(

Vilket jag då självklart tycker är katastrofalt :P

Jag har prov i Matte B imorgon, men jag pallar inte göra läxor med allt detta. =(

At 9/4/05 07:27 AM, Majin_vegeta7 wrote: Är det ingen jävel som gillar kebab här!?

Jag åt faktiskt kebab alldeles nyss. Hur som helst, om du gör det där en gång till så kommer du att raporteras till en moderatör.

Förresten så kan var och en göra sin kommentar i denna tråd:
http://www.newground..id=339388&page=2

Ett inlägg där är för er extra intressant skulle jag tro.

Response to Swedish People Club 2005-09-04 14:27:59

Såg någon kvällens avsnitt utav "Familjen Svensson"?

Det var i alla fall ett av de bästa! =)

Response to Swedish People Club 2005-09-04 15:42:59

At 9/4/05 02:27 PM, Andersson wrote: Såg någon kvällens avsnitt utav "Familjen Svensson"?

Vågar man säga att man aldrig hört talats om det? :$ Jag antar att det går på en svt-kanal? För de kollar jag typ aldrig på :P

Response to Swedish People Club 2005-09-04 16:14:05

Personligen tycker jag att Gezman inte ska tas bort från listan. Grundaren borde ha en fast plats, enligt mig i alla fall.

Fy fan vad du gjorde mig sugen :D
Och, nej, jag äter inte så ofta son jag skulle velat. Men men.

At 9/4/05 01:41 PM, Andersson wrote: Förresten så kan var och en göra sin kommentar i denna tråd:
http://www.newground..id=339388&page=2

Ett inlägg där är för er extra intressant skulle jag tro.

Meh, jag håller mig nog neutral i den frågan. De är ju moddar av en anledning, men å andra sidan är man här för att ha det kul. Uh, håller mig neutral som sagt.

Skojig kommentar på denna klubben av TheJoe324 eller vem det nu var =P

At 9/4/05 02:27 PM, Andersson wrote: Såg någon kvällens avsnitt utav "Familjen Svensson"?

Tyvärr, inte ens hört talas om det. Frostbreath kanske, han gjorde ju sommarkrysset ;D

Response to Swedish People Club 2005-09-04 16:58:51

At 9/2/05 02:22 PM, Andersson wrote:
Mjo, men jag tycker att det är lite för bögigt om jag uttrycker mig det på det viset.

Jo, men i Stockholm finns det många personer som är bögar, ännu fler som mycket möjligt

:kan vara det.

Så du menar alltså att ordet 'puss' gör dig påmind om den allt växande skaran Stockholmska bögar? Det skrämmer mig... Vad har det med Min skämtsamhet att göra? Jag hoppas att du inte tar mig för en bög för att jag säger så, för Det är att gå över gränsen med din trångsynthet. Jag bor i Västerås, och är varken Stockholmare eller bög. Jag kanske inte ska vara så läskig mot just Dig i framtiden. Jag kanske får nöja mig med att säga 'Kram' eller 'MiBH', Med inte Bögig Hälsning

MBH

"callofkilling jan 31 '09:

PEEING WITH HIS PANTZ OFF, LOL!!! XD"

riiight... potty training, anyone?

Response to Swedish People Club 2005-09-05 04:37:32

At 9/4/05 03:42 PM, Knudsen wrote: Vågar man säga att man aldrig hört talats om det? :$

Oj, det är ganska små odds alltså.

Några utav skådespelarna är Susanne Reuter, han som spelar Håkan i "Sunes Sommar" et cetera och Alf Svensson.

Jag antar att det går på en svt-kanal? För de kollar jag typ aldrig på :P

Nej, det brukar inte jag heller, men det finns ju till och med en långfilm som heter "Svensson Svensson", den borde du ha sett även om du inte ser på någon SVT-kanal.

At 9/4/05 04:14 PM, DonDoli wrote: Personligen tycker jag att Gezman inte ska tas bort från listan. Grundaren borde ha en fast plats, enligt mig i alla fall.

Ja, jag är neutral i den frågan. Det spelar mig ingen roll.

At 9/4/05 07:27 AM, Majin_vegeta7 wrote:
Meh, jag håller mig nog neutral i den frågan. De är ju moddar av en anledning, men å andra sidan är man här för att ha det kul. Uh, håller mig neutral som sagt.

Jaja, typiskt svenskar. d^_~b

Han var troligtvis allvarlig tyvärr. =(

Tyvärr, inte ens hört talas om det. Frostbreath kanske, han gjorde ju sommarkrysset ;D

Heh, chansen finns ju att du och Knudsen inte känner till det för att ni bor i Malmö. Får se om Frostbreath vet, men att ha gjort sommarkrysset skulle inte hjälpa. =P

At 9/4/05 04:58 PM, Fury_H wrote: Stuff...

Haha, alltså jag skämtade. Du gör som du vill men jag skulle inte sagt så till någon. =P

MBH

Va?! SKulle inte det där betyda "Med Bögig Hälsning"? Hahaha. =P

Response to Swedish People Club 2005-09-05 05:29:39

Men Andersson, borde du inte vara i skolan nu?

Response to Swedish People Club 2005-09-05 06:51:04

At 9/5/05 05:29 AM, Frostbreath wrote: Men Andersson, borde du inte vara i skolan nu?

Hehe, jag är hemma för att jag är sjuk.

Även om jag vart i skolan skulle jag vara hemma på en jätte hål timme och alla andra lektioner utom första som jag har idag är dator lektioner.

Response to Swedish People Club 2005-09-05 09:27:53

At 9/5/05 04:37 AM, Andersson wrote:
At 9/4/05 07:27 AM, Majin_vegeta7 wrote:

:O
Det var ju jag som skrev det >:(

Jaja, typiskt svenskar. d^_~b

D-hum du var ju neutral i Gezman-frågan =P
Men, men. Det är ändå inte så att någonting kommer ändras.

Han var troligtvis allvarlig tyvärr. =(

Nah, tror knappast han låser den. Även om han gör det så går livet vidare ;)

Heh, chansen finns ju att du och Knudsen inte känner till det för att ni bor i Malmö. Får se om Frostbreath vet, men att ha gjort sommarkrysset skulle inte hjälpa. =P

Som sagt, aldrig hört talas om det :D

At 9/5/05 05:29 AM, Frostbreath wrote: Men Andersson, borde du inte vara i skolan nu?

HAHAHAHAHAHAH. Du skojar.

Neutral aura?

Vad är det för fel på dig? (Inget illa menat Andersson :P)

Du heter ju FROSTbreath ;P

Hoppas det är nåt kortvarigt.

Response to Swedish People Club 2005-09-05 09:33:25

At 9/5/05 06:51 AM, Andersson wrote:

Oj vilken dålig ursäkt :P Själv har jag precis kommit hem från skolan, trots att jag är sjuk ;) Alla lektioner är tyvärr för viktiga för att jag ska kunna stanna hemma och missa dem :(

Response to Swedish People Club 2005-09-05 09:43:03

At 9/5/05 09:27 AM, DonDoli wrote:
O
Det var ju jag som skrev det >:(

Förlåt, du hade citerat honom så det blev lite fel där. XD

D-hum du var ju neutral i Gezman-frågan =P

Haha, det var det jag menade. ^^

Nah, tror knappast han låser den. Även om han gör det så går livet vidare ;)

Rätt i båda fallen, men han tror troligtvis att vi spammar som "DPC". =(

Neutral aura?

Haha, vad då då:

" Neutral: A user with a neutral aura commonly casts votes that are close to the average score for that particular movie. They give each movie a fair chance and their opinion doesn't sway too far from the group". ^^

At 9/5/05 09:33 AM, Knudsen wrote: Oj vilken dålig ursäkt :P Själv har jag precis kommit hem från skolan, trots att jag är sjuk ;)

Jag brukar gå till skolan även om jag är sjuk.

Alla lektioner är tyvärr för viktiga för att jag ska kunna stanna hemma och missa dem :(

Jag hade bara ett viktigt Matte B prov idag, och det gick jag på. Sen efter det hade jag fått väntat i 25 minuter för att komma in på Programering A, vilket jag kan skippa en gång eftersom jag håller på lite med det hemma.

Sen hade jag nästan två och en halv timmes hål och sen något annat oviktigt. =P

Response to Swedish People Club 2005-09-05 10:48:14

At 9/5/05 09:43 AM, Andersson wrote: Jag hade bara ett viktigt Matte B prov idag, och det gick jag på. Sen efter det hade jag fått väntat i 25 minuter för att komma in på Programering A, vilket jag kan skippa en gång eftersom jag håller på lite med det hemma.

Sen hade jag nästan två och en halv timmes hål och sen något annat oviktigt. =P

Jag förstår, jag skämtade bara ;) Mest så att jag är avundsjuk på dig :P
Hur går det med matten förresten, blir det ett lätt prov för dig? Har nämligen hört att många har svårt för just matte B *-)

Response to Swedish People Club 2005-09-05 11:05:07

At 9/5/05 10:48 AM, Knudsen wrote: Jag förstår, jag skämtade bara ;) Mest så att jag är avundsjuk på dig :P

Heh, vad läser du för linje och vilka ämnen har du?

Hur går det med matten förresten, blir det ett lätt prov för dig?

Jag var osäker på det innan, och nu också.

Jag svarade på alla uppgifter men räknesätten man ska använda för Sannolikhet är olika hela tiden ju, så jag vet inte hur det gick.

Har nämligen hört att många har svårt för just matte B *-)

Om jag får G så räcker det väl. Fick MVG på alla prov i Matte A däremot men det är ju ändå skilda ämnen nästan med de olikheterna det är.

Response to Swedish People Club 2005-09-05 11:20:14

At 9/5/05 11:05 AM, Andersson wrote:
Heh, vad läser du för linje och vilka ämnen har du?

Jag går IB, en internationell linje där alla kurser är på engelska, du kanske ha hört talats om den? Största skillnaden är väl språket, att man bara får ha 6 ämnen på 2 olika nivåer och att vi i slutet av trean tar examensprov i alla ämnen under 2-3 veckors tid - typ som man gör i bl.a. Frankrike. Denna linjen har visst fått som rykte att vara den svåraste i Sverige ;)

Jag har dumt nog valt att vara lite ambitiös och välja sju ämnen istället, vilket de flesta kallar för självmord :( *suck*

Om jag får G så räcker det väl. Fick MVG på alla prov i Matte A däremot men det är ju ändå skilda ämnen nästan med de olikheterna det är.

Fast det är ju ändå matte, fick du MVG på matte A verkar du ändå ha det logiska tänkandet som krävs för att få mer än ett G i matte B ;) Lycka till!

Response to Swedish People Club 2005-09-05 11:49:59

At 9/5/05 11:20 AM, Knudsen wrote: Du kanske ha hört talats om den?

Nej, bara om IV. Och det är för invandrare och de som är mycket dålig på alla ämnen. =/

Denna linjen har visst fått som rykte att vara den svåraste i Sverige ;)

Haha, skryt på. =P

Jag har dumt nog valt att vara lite ambitiös och välja sju ämnen istället, vilket de flesta kallar för självmord :( *suck*

Haha, vilka ämen är det då du läser?

Fast det är ju ändå matte, fick du MVG på matte A verkar du ändå ha det logiska tänkandet som krävs för att få mer än ett G i matte B ;)

Jo, jag kan ju hoppas det. Men skillnaden är ändå stor. Jag har aldrig behövt plugga och jag klarade Nationella Provet med cirka 95% rätt.

Jag klarade troligtvis de flesta talen på provet men det som är viktigast är ju uträkningarna så med nya uträkningar så kan jag ha gjort fel.

Lycka till!

Tackar, och det samma för den delen. =)

Response to Swedish People Club 2005-09-05 17:49:49

At 9/5/05 04:37 AM, Andersson wrote:
Haha, alltså jag skämtade. Du gör som du vill men jag skulle inte sagt så till någon. =P

Ja.. antingen så försöker du lägga ner diskussionen på ett lite subtilt sätt, ELLER så är du helt enkelt BÖG och känner dig förnekad!
uhm, eller ja.... vi kan ju lämna diskussionen eftersom att du inte verkar ha några vettiga resonemang :) Spelar roll om du tar det på allvar i alla fall... Nu vet du vad jag tycker

MBH
Va?! SKulle inte det där betyda "Med Bögig Hälsning"? Hahaha. =P

Du va mig en smart grabb må jag säga. Vart håller ni hus?

Puss ock null

Response to Swedish People Club 2005-09-05 18:19:00

At 9/5/05 05:49 PM, Fury_H wrote: Ja.. antingen så försöker du lägga ner diskussionen på ett lite subtilt sätt, ELLER så är du helt enkelt BÖG och känner dig förnekad!

Haha, jag väljer första svaret. Andra påståendet är inkorrekt. ^^

Nu har jag uppdaterat min profil bild också. =)

Kommentera gärna:

Swedish People Club

Response to Swedish People Club 2005-09-06 01:31:56

At 9/5/05 06:51 AM, Andersson wrote:

Jeaha. Krya på dä.

At 9/5/05 09:27 AM, DonDoli wrote: HAHAHAHAHAHAH. Du skojar.

This is my serious face.

Neutral aura?
Du heter ju FROSTbreath ;P
Hoppas det är nåt kortvarigt.

Just det, det är bara tillfälligt för att reta SadisticSchoolGirl i LULen. Du är ju sällan där, så du kan ju knappast veta.

At 9/5/05 06:19 PM, Andersson wrote: Kommentera gärna:

Ska det där föreställa myror? Som krigar? Ja, jag kan inte säga att den är fantastisk. Skulle kanske vara snyggare om den var animerad, men vad vet jag?

Jag köpte ett nytt bowlingklot idag ^^

Response to Swedish People Club 2005-09-06 10:05:18

At 9/6/05 01:31 AM, Frostbreath wrote: Just det, det är bara tillfälligt för att reta SadisticSchoolGirl i LULen.

Hoppades det. Jag håller med henne, men inte vad det gäller light aura dock. Dark pwnar allt annat förrutom i två levlar. Gissa vilka? :O

Du är ju sällan där, så du kan ju knappast veta.

Och wtf ska det betyda?

Jag postar sällan där, men jag läser den hela tiden, så det blir något enklare när jag väl postar min lilla lista :P

At 9/5/05 06:19 PM, Andersson wrote: Kommentera gärna:

Jag mins inte din förra :(
Texten passar ju fint med neutral aura, och det är väl en helt ok bild även om det är svårt att se vad det är för något.

Jag köpte ett nytt bowlingklot idag ^^

Som är bättre antar jag, på vilket sätt skulle det vara?
Är det värsta personaliserat också? Med namn och exakta hål-storlekar och vad vet jag?

Response to Swedish People Club 2005-09-06 10:18:58

At 9/6/05 10:05 AM, DonDoli wrote: Hoppades det. Jag håller med henne, men inte vad det gäller light aura dock. Dark pwnar allt annat förrutom i två levlar. Gissa vilka? :O

Eugh.... 12 och 20?

Och wtf ska det betyda?

Jag menar, jag menar (hjälp)

Jag postar sällan där, men jag läser den hela tiden, så det blir något enklare när jag väl postar min lilla lista :P

Aja, då så. Men du visste inte varför jag bytte, det var därför jag antog att du inte besökt tråden på ett tag.

Det skruvar rejält, vilket gör det enklare och strajka.

Är det värsta personaliserat också? Med namn och exakta hål-storlekar och vad vet jag?

Namn, nej. Exakta hål, ja. 14 pund också.

Response to Swedish People Club 2005-09-06 11:00:52

At 9/6/05 10:18 AM, Frostbreath wrote:
At 9/6/05 10:05 AM, DonDoli wrote: Hoppades det. Jag håller med henne, men inte vad det gäller light aura dock. Dark pwnar allt annat förrutom i två levlar. Gissa vilka? :O
Eugh.... 12 och 20?

Nej, och nej. 20 kan dock se bra ut med andra auror, men jag letar efter de två levlarna som nån annan aura ser bättre ut än dark =D

Och wtf ska det betyda?
Jag menar, jag menar (hjälp)

Hehe :P

Aja, då så. Men du visste inte varför jag bytte, det var därför jag antog att du inte besökt tråden på ett tag.

Mjo, det makar sense. Men så när jag kommer till ng så går det såhär:
frontpage - portal - C&C - Wi/ht.
Jag hade inte vatt där än :P

Det skruvar rejält, vilket gör det enklare och strajka.

Låter som om det gör det enklare att hamna i rännan.

Namn, nej. Exakta hål, ja. 14 pund också.

Hur går det med hålen till då?
14 pund.. är det mycket/lite? Vilken färg har klotet, valde du det med? :)

Usch, jag är så nära att det gör ont :'O

Blam/Protect: Ranked # 101 out of 822,931 users!

Response to Swedish People Club 2005-09-06 11:44:34

At 9/6/05 11:00 AM, DonDoli wrote:
Usch, jag är så nära att det gör ont :'O

Jävlar, det får mig att skämmas över att jag blev glad idag för att ha hamnat under #1000-gränsen :( Haha, dvs att jag nu ligger på # 999 :P

Response to Swedish People Club 2005-09-06 11:56:58

At 9/5/05 06:19 PM, Andersson wrote:
Haha, jag väljer första svaret. Andra påståendet är inkorrekt. ^^

Andra alternativet var inte uteslutet. Jo det var det men du är lite... lillasyster :s

Response to Swedish People Club 2005-09-06 11:57:31

At 9/6/05 01:31 AM, Frostbreath wrote: Krya på dä.

Gjort. =P

Ska det där föreställa myror? Som krigar?

Hehe, det är ett fältslag med kavaleri. Förstorad bild:

Swedish People Club

Response to Swedish People Club 2005-09-06 12:43:17

At 9/6/05 11:57 AM, Andersson wrote:
At 9/6/05 01:31 AM, Frostbreath wrote: Krya på dä.
Gjort. =P

"gjort"?! du skojar, redan frisk? :| Det är bara orättvist :(
Hur länge var du sjuk egentligen?

Response to Swedish People Club 2005-09-06 13:25:56

At 9/6/05 11:00 AM, DonDoli wrote: Nej, och nej. 20 kan dock se bra ut med andra auror, men jag letar efter de två levlarna som nån annan aura ser bättre ut än dark =D

Hmm... 11 och 15?

Mjo, det makar sense. Men så när jag kommer till ng så går det såhär:
frontpage - portal - C&C - Wi/ht.
Jag hade inte vatt där än :P

Jaha.... För mig är det.
Wi/Ht - C&C - Portal - General - Audio

Låter som om det gör det enklare att hamna i rännan.

Jo, det är det också :P

Hur går det med hålen till då?

Det är en massa olika mätverktyg, specialdesignade för klot. En klotformad linjal, en slipmasking för hål, en fet, fet borrmaskin m.m

14 pund.. är det mycket/lite? Vilken färg har klotet, valde du det med? :)

Det känns jättetungt. Mitt förra låg på 13, och det kändes fjäderlätt. Den är lite blå-grön aktig.

Och tom mig genom top 500 för ett tag sen. Jaja, jag fick 6 posts per day (Spam) och snart 3,000 experience ^^

At 9/6/05 11:57 AM, Andersson wrote: Gjort. =P

Tog du femton piller på en gång?