00:00
00:00
Newgrounds Background Image Theme

darkspydor just joined the crew!

We need you on the team, too.

Support Newgrounds and get tons of perks for just $2.99!

Create a Free Account and then..

Become a Supporter!

Swedish People Club

131,603 Views | 2,932 Replies
New Topic

Response to Swedish People Club 2005-07-06 17:51:09

Jag har aldrig "supit ner mig". Jag har aldrig varit redlöst full, jag har inte ens spytt. Jag har aldrig druckit för att alla andra gjorde det. Och du vet inte vad som hände iheller.
Det fanns ingen anledning för att du skulle gå och skvallra som du gjorde.
Det var inte det ända du tjalla om heller.
Jag tänker inte prata mer om detta på nåt forum.

Det är detta jag menar med att jag inte ville att han skulle komma hit. Just nu är klubben knappast njutbar.

Response to Swedish People Club 2005-07-06 18:36:06

At 7/6/05 05:51 PM, DonDoli wrote: Jag tänker inte prata mer om detta på nåt forum.

Jag undrar bara, hur långt ifrån varandra sitter ni?

Det är detta jag menar med att jag inte ville att han skulle komma hit. Just nu är klubben knappast njutbar.

Hmmm, det är ju synd. Men finns det inget att prata om som din brorsa också kan snacka om utan att det skall bli några tråkigheter?

Response to Swedish People Club 2005-07-06 18:45:39

At 7/6/05 06:36 PM, Andersson wrote: Jag undrar bara, hur långt ifrån varandra sitter ni?

Hahahahah :P
En två meter kanske, fågelvägen. :)

Hmmm, det är ju synd. Men finns det inget att prata om som din brorsa också kan snacka om utan att det skall bli några tråkigheter?

Självklart, det är inte det sm är problemet, utan problemet är att jag inte kan snacka om allt. Han bryr sig knappast om min favoritfärg =D

OK SÅ VAD HÄNDER ANNARS DÅ? =P
Vad gör ni om dagarna nu när det är ledighet och sådant?
Du nämde något om sommarjobb?

Response to Swedish People Club 2005-07-06 18:51:29

At 7/6/05 06:45 PM, DonDoli wrote: Hahahahah :P
En två meter kanske, fågelvägen. :)

Haha, men snälla. Han kan ju gå in till dig och ge dig ett kok stryk ifall du är elak på forumet. =P

Du nämde något om sommarjobb?

Jo, jag jobbar där denna vecka till och med lördagen. Sedan sticker jag till Öland i tre veckor. Har dess värre inte säkert någon som kan deponera mina erfarenhets poäng medans jag är borta. =/

Response to Swedish People Club 2005-07-06 21:43:10

My great grandfather, John Anderson, was born in Sweden
Sadly, Even though I am of mostly Swedish blood from both parents, English (and some spanish) is all I've even had a chance to learn

Response to Swedish People Club 2005-07-07 11:19:00

Tänk att jag alltid missar en sån här större diskussion :(

At 7/6/05 06:51 PM, Andersson wrote: Har dess värre inte säkert någon som kan deponera mina erfarenhets poäng medans jag är borta. =/

Tja, om du inte litar på någon av oss kan du ju alltid fråga Bonusstage. Han har tagit ett flertal.

At 7/6/05 09:43 PM, bila wrote: My great grandfather, John Anderson, was born in Sweden
Sadly, Even though I am of mostly Swedish blood from both parents, English (and some spanish) is all I've even had a chance to learn

Fun to know that you are somewhat related to Sweden. Oh, and if you want a short lesson:

Basic Swedish Lesson

Response to Swedish People Club 2005-07-08 13:57:08

Sicken dag!

Först i morse, då vi fann en död grävling på altanen. Ingen liten heller :P

Sen, hade vi världens åskväder här. Den närmsta blixten slog ner, ungefär, 100m från huset.

Men, en liten rolig grej också. Har ni hört talas om PowerMeet? Iallafall så är det den tiden på året då dessa amerkanska bilar cruisar omkring på gatorna, och det är ju trevligt :)

Hur har ni andra det?

Response to Swedish People Club 2005-07-08 15:16:30

Hej grabbar. Jag undrar om det kan gå för sig att vara med och snacka om vissa grejor?

Response to Swedish People Club 2005-07-08 15:18:13

At 7/8/05 03:16 PM, Firespike wrote: Hej grabbar. Jag undrar om det kan gå för sig att vara med och snacka om vissa grejor?

Detta är brorsan min, ifall ni undrar. Och ja, var med a snacka du, när en konversation dyker upp.

Response to Swedish People Club 2005-07-08 15:22:27

Hmmm... intressant att du NU erkänner att jag e din bror, när jag gjorde en review til en av dina
låtar sa du "Lol i am your what?" å nå annat!

Response to Swedish People Club 2005-07-08 15:36:19

At 7/8/05 03:22 PM, Firespike wrote: Hmmm... intressant att du NU erkänner att jag e din bror, när jag gjorde en review til en av dina
låtar sa du "Lol i am your what?" å nå annat!

För att jag då inte visste att du var Firespike.

Response to Swedish People Club 2005-07-08 16:12:10

Haha Andersson, jag såg din review till ''a tear for sweden''. Och du hade fel. Det är Victoria, inte Madeleine.

Response to Swedish People Club 2005-07-08 16:19:39

Ha det så kul på Öland Andersson!

bila, did anyone in your family live in Sweden, or even speak Swedish?

Frost, såg man på något sätt hur grävling dog? Typ skjuten eller något :P
Blev något skadat av åskan månne?

Just nu tittar jag på Tom Fulp i Attack of the Show. Ni kan tanka den i hans frontpage-post. Det är hur ball som helst att se honom =D

Response to Swedish People Club 2005-07-08 16:28:13

At 7/8/05 04:12 PM, Frostbreath wrote: Haha Andersson, jag såg din review till ''A tear for sweden''.

Mmmm, jag hatar alla dessa som tror att de är så coola som får igenom sina filmar fast de inte håller måttet.

Och du hade fel. Det är Victoria, inte Madeleine.

Ja, jag såg det. Jävligt trött är en förklaring. Jobbat som satan hela veckan. Gick upp halv sju, kommer hem klockan åtta. Heh.

Response to Swedish People Club 2005-07-08 16:56:41

At 7/8/05 04:19 PM, DonDoli wrote: Frost, såg man på något sätt hur grävling dog? Typ skjuten eller något :P
Blev något skadat av åskan månne?

Nä, den var tydligen inte död. Enligt brorsan kröp den iväg när jag var ute. Men den såg ganska lealös ut :P

Response to Swedish People Club 2005-07-09 15:29:17

Du DonDoli, känner du till TV-spelet "the sims"?
Jag vill bara säga en hemlis, Frostbreath använde din alias till en sim.

(Du blir väl inte arg va)?

Response to Swedish People Club 2005-07-10 20:42:06

At 7/9/05 03:29 PM, Firespike wrote: Du DonDoli, känner du till TV-spelet "the sims"?
Jag vill bara säga en hemlis, Frostbreath använde din alias till en sim.

(Du blir väl inte arg va)?

Jag är ledsen, men det där bryter mot upphovsrättslagen. Frostbreath kan förvänta sig att spinkiga män i tighta, rosa läderdräkter kommer och knackar på. Vad ni än gör, öppna inte. Jag varnade er.

De känner lukten av er rädsla. Det hjälper inte att duscha.

Response to Swedish People Club 2005-07-13 09:09:28

*~Q~u~i~n~d~e~r~w~a~l~l~*

Response to Swedish People Club 2005-07-15 22:19:29

At 7/10/05 08:42 PM, Asvegren wrote: Jag är ledsen, men det där bryter mot upphovsrättslagen. Frostbreath kan förvänta sig att spinkiga män i tighta, rosa läderdräkter kommer och knackar på. Vad ni än gör, öppna inte. Jag varnade er.

Är kodlås till porten till någon hjälp, eller kommer dessa filurer att vara beväpnade me kolahammare?

Finns det någon tillstymmelse till överlevnad?

At 7/13/05 09:09 AM, Quinderwall wrote: *~Q~u~i~n~d~e~r~w~a~l~l~*

Nämen, hejsan får jag väl nästan ta och säga. Har något intressant hänt dig som du vill dela med dig av? Möjligtvis? Annat än ditt alias i snitsig skrift?

Absolut ingenting har hänt. Har upgraderat min ranking till sergeant, annars inget speciellt....

Response to Swedish People Club 2005-07-16 12:19:10

Jag är ledsen, men det där bryter mot upphovsrättslagen. Frostbreath kan förvänta sig att spinkiga män i tighta, rosa läderdräkter kommer och knackar på. Vad ni än gör, öppna inte. Jag varnade er.

Jag var rädd att det där skulle hända. Men som tur är har jag regeringen på min sida.

Response to Swedish People Club 2005-07-16 21:25:16

Nyss köpt Silent Hill 4. Man blir inte rädd förrän man gått och lagt sig. Och då är det försent. WAH!

Response to Swedish People Club 2005-07-16 21:50:19

At 7/16/05 09:25 PM, Frostbreath wrote: Nyss köpt Silent Hill 4. Man blir inte rädd förrän man gått och lagt sig. Och då är det försent. WAH!

Är det sant att du döpte en av dina gubbar i the sims till DonDoli? :o

Hur dödade du honom? ;P

Response to Swedish People Club 2005-07-17 08:18:13

At 7/16/05 09:50 PM, DonDoli wrote: Är det sant att du döpte en av dina gubbar i the sims till DonDoli? :o

Jag tror att du har fått dig ett fan. =P

Jag är på Öland och kommer hem om två veckor eller så. Så denna post betyder inte att jag kommer att vara aktiv tills vidare.

Hur är det med er då? Kan se att ni fortfarande är på samma sida som för en vecka sedan. =P

Response to Swedish People Club 2005-07-17 12:09:25

Det var väldigt vad inaktiva vi var idag då. Är ni i kyrkan eller? =D

Hur som helst, jag skulle bara meddela om en annan svensk som heter gabriel_andersson (Tur att jag hann sno åt mig namnet Andersson). Han kommer också från Stockholm som jag men han har aldrig postat på forumen så om ni vill söka efter honom sök på Authors för han har gjort några filmer och så (Han fick igenom en idag faktiskt).

Response to Swedish People Club 2005-07-17 15:23:52

At 7/16/05 09:50 PM, DonDoli wrote: Är det sant att du döpte en av dina gubbar i the sims till DonDoli? :o

Beror på. Betyder det trubbel för mig?

Hur dödade du honom? ;P

Bara hans rumskompis, i en brand.

At 7/17/05 08:18 AM, Andersson wrote: Jag tror att du har fått dig ett fan. =P

Det låter bara så bra när man uttalar det. DandyDolly.

Jag är på Öland och kommer hem om två veckor eller så. Så denna post betyder inte att jag kommer att vara aktiv tills vidare.

Ha så kul. Ska nån ta hand om dina erfarenhetspoäng eller kvittar det?

Hur är det med er då? Kan se att ni fortfarande är på samma sida som för en vecka sedan. =P

Vi kommer att ta emot några släktingar som ska sova över hela helgen. Men dom är trevliga, så det blir säkert sena kvällar med valfri aktivitet.

At 7/17/05 12:09 PM, Andersson wrote: Hur som helst, jag skulle bara meddela om en annan svensk som heter gabriel_andersson (Tur att jag hann sno åt mig namnet Andersson). Han kommer också från Stockholm som jag men han har aldrig postat på forumen så om ni vill söka efter honom sök på Authors för han har gjort några filmer och så (Han fick igenom en idag faktiskt).

Han är inge vidare på att göra filmer enligt min mening, men han är säkert trevlig, så vi får väl se om någon (DonDoli) kontaktar honom. Fast då är det ju trist om han får syn på min pik :\

Response to Swedish People Club 2005-07-17 16:12:54

At 7/17/05 03:23 PM, Frostbreath wrote: Beror på. Betyder det trubbel för mig?

Nädå, det är helt ok. Bara lite absurt :/

Hur dödade du honom? ;P
Bara hans rumskompis, i en brand.

Rumskompis? Gjorde du mig till en bög? :(

Det låter bara så bra när man uttalar det. DandyDolly.

Dandy? Dubbelve te ef?

Han är inge vidare på att göra filmer enligt min mening, men han är säkert trevlig, så vi får väl se om någon (DonDoli) kontaktar honom.

Nice plan short man.

Fast då är det ju trist om han får syn på min pik :\

För dig kanske, för oss blir det skojigt =)

Response to Swedish People Club 2005-07-18 07:08:46

At 7/17/05 04:12 PM, DonDoli wrote: Rumskompis? Gjorde du mig till en bög? :(

Inte bara det. Han är en neger.

Dandy? Dubbelve te ef?

Det är en remix. En feminin sådan. Och förklara dubbelve te ef. Jag fatta inte.

Nice plan short man.

Ja just det, mörda honom.

ÄH!

Förresten, är du medveten om att du fick en röst i RCVL?

Response to Swedish People Club 2005-07-18 08:46:32

You crazy sweedish with your cheese and your 8 pages

R.I.P LIVECORPSE

Response to Swedish People Club 2005-07-18 10:06:47

At 7/18/05 07:08 AM, Frostbreath wrote:
At 7/17/05 04:12 PM, DonDoli wrote: Rumskompis? Gjorde du mig till en bög? :(
Inte bara det. Han är en neger.

Skrämmande realistiskt...

Dandy? Dubbelve te ef?
Det är en remix. En feminin sådan.

Jag börjar ändra mig vad det gäller att låta dig använda mitt namn :/

Och förklara dubbelve te ef. Jag fatta inte.

Säg det högt :)
...wtf.

Nice plan short man.
Ja just det, mörda honom.

Minst sagt.

ÄH!

Förresten, är du medveten om att du fick en röst i RCVL?

Ok, nu kommer jag antagligen låta som värsta n00ben, men dubbelve te ef är RCVL?

At 7/18/05 08:46 AM, Enoll wrote: You crazy sweedish with your cheese and your 8 pages

Gtfo :)

Response to Swedish People Club 2005-07-18 11:34:44

At 7/18/05 10:06 AM, DonDoli wrote: Säg det högt :)
...wtf.

Jahaaaaaaa...... roligt

Ok, nu kommer jag antagligen låta som värsta n00ben, men dubbelve te ef är RCVL?

Silly n00b :)