00:00
00:00
Newgrounds Background Image Theme

Mekatov just joined the crew!

We need you on the team, too.

Support Newgrounds and get tons of perks for just $2.99!

Create a Free Account and then..

Become a Supporter!

Swedish People Club

132,068 Views | 2,932 Replies
New Topic

Response to Swedish People Club 2005-09-23 09:49:35

At 9/23/05 09:44 AM, Knudsen wrote: Yup, och det är jag stolt över =P

Hehe, det är bra. Gå inte om mig i b/s points bara. =P

De brukar vara det, så jag ser typ aldrig fram emot att få dem :|

Haha, det är inte viktigast hur man själv ser ut på kortet, det viktigaste är hur tjejerna ser ut. =P

Fast i år ser jag bra ut på dem, och är nöjd - antagligen första gången någonsin ;)

Hehe, tror jag inte, men jag tror däremot Asvegren är mer nöjd. =P

Sen så skolkatalogen medföljer inte, den får vi senare i år eftersom den innehåller alla gymnasieklasser i Malmö, jag antar att det tar tid att samla ihop, med tanke på att vissa skolor tar sina bilder rätt sent på terminen...

Jo, är det många gymnasieskolor i Malmö? Det skulle vara omöjligt att samla ihop alla gymnasierskolor i Stockholm i en katalog.

Oj, ska ni inte det eller är ni bara efter? =P

Vi brukar alltid göra det en eller två månader efter det att skolan börjar.

Response to Swedish People Club 2005-09-23 12:31:32

At 9/23/05 09:31 AM, Knudsen wrote: Har ni fått era än?

Haha, ja ;)

Det enda kortet som jag ser någorlunda bra ut är på klassfotot. Mitt egna foto var okej, men syskonfotot..... Ugh.

Response to Swedish People Club 2005-09-23 13:04:48

At 9/23/05 12:31 PM, Frostbreath wrote: Mitt egna foto var okej, men syskonfotot..... Ugh.

Ett missbildat småsyskon kan förstöra hela bilden. =O

Response to Swedish People Club 2005-09-23 13:45:11

Hejs igen. Idag är det helg, jag ahr tagit skolfoto, klarat ett prov ganska bra, och upptäckt att asvegren är UOTD. Cool dag.

Härligt att se att den här tråden nästan alltid är på första sidan i forumet =)

Response to Swedish People Club 2005-09-24 12:19:35

At 9/23/05 01:04 PM, Andersson wrote: Ett missbildat småsyskon kan förstöra hela bilden. =O

Det var inte riktigt så jag menade, men jag kan skylla på det iaf :P

At 9/23/05 01:45 PM, GuntherSwanh wrote: Hejs igen. Idag är det helg, jag ahr tagit skolfoto, klarat ett prov ganska bra, och upptäckt att asvegren är UOTD. Cool dag.

Men han var inte som pox och ändrade bilden hela tiden :(

Härligt att se att den här tråden nästan alltid är på första sidan i forumet =)

Wow, nu också!

Response to Swedish People Club 2005-09-24 19:53:53

At 9/24/05 12:19 PM, Frostbreath wrote: Det var inte riktigt så jag menade, men jag kan skylla på det iaf :P

Hahaha! ^^

Men han var inte som pox och ändrade bilden hela tiden :(

Ja, det är fett synd. Det måste man ju bara göra. =P

Vad har ni gjort ikväll? Själv har jag dragit runt och letat fester med ett gäng polare, helt dött dock. Men lite fick man ju i sig. ; )

Response to Swedish People Club 2005-09-25 04:31:18

At 9/24/05 07:53 PM, Andersson wrote: Vad har ni gjort ikväll? Själv har jag dragit runt och letat fester med ett gäng polare, helt dött dock. Men lite fick man ju i sig. ; )

Låter skojigt :)

Nä, själv var man hemma och kollade på robinson, och någon serie efter det. Var rätt mycket på nätet, också :P

Response to Swedish People Club 2005-09-25 05:15:20

At 9/25/05 04:31 AM, Frostbreath wrote: Låter skojigt :)

Japp, det var rätt kul. =)

Nä, själv var man hemma och kollade på robinson, och någon serie efter det. Var rätt mycket på nätet, också :P

Hehe, okej. Som Newgrounds medlemmen gör överlags en lördag kväll. =P

Response to Swedish People Club 2005-09-25 13:18:53

At 9/24/05 12:19 PM, Frostbreath wrote: Men han var inte som pox och ändrade bilden hela tiden :(

Det kan ni skylla på mig - han satt inte direkt vid datan då ;)

Sen så denna helgen har jag väl inte gjort så mycket, spenderade fredagen med asvegren och sen har jag haft feber och gjort ett par futtiga försök med läxorna... det lyckades jag dock inte med *suck* Jag kan inte fatta att det redan är skola imorgon :|

Response to Swedish People Club 2005-09-26 03:27:48

At 9/25/05 01:18 PM, Knudsen wrote: Det kan ni skylla på mig - han satt inte direkt vid datan då ;)

Hehehe. Det låter inte som om Asvegren förlorade något på det heller. =P

Sen så denna helgen har jag väl inte gjort så mycket, spenderade fredagen med asvegren och sen har jag haft feber och gjort ett par futtiga försök med läxorna...

Hmmm, tråkigt att du är sjuk igen, själv skall jag också försöka mig på att göra lite läxor idag. Krya på dig.

Jag kan inte fatta att det redan är skola imorgon :|

Yay! Jag är ledig hela dagen! ^^

Response to Swedish People Club 2005-09-26 13:18:47

At 9/26/05 03:27 AM, Andersson wrote: Hehehe. Det låter inte som om Asvegren förlorade något på det heller. =P

Så sliskig du är då, Andersson =P

Hmmm, tråkigt att du är sjuk igen, själv skall jag också försöka mig på att göra lite läxor idag. Krya på dig.

Det gick faktiskt över, och jag är frisk idag ;) Men tack ändå!

Yay! Jag är ledig hela dagen! ^^

Studiedag? >:(

Response to Swedish People Club 2005-09-26 18:19:22

At 9/26/05 01:18 PM, Knudsen wrote: Så sliskig du är då, Andersson =P

Meh! Du började ju! ^^

Det gick faktiskt över, och jag är frisk idag ;)

Gott att höra. =P

Studiedag? >:(

Nej, ettorna hade orientering så alla andra fick ledigt. =D

Response to Swedish People Club 2005-09-27 09:58:22

At 9/26/05 06:19 PM, Andersson wrote:
Meh! Du började ju! ^^

Gjorde jag inte alls :O

Det gick faktiskt över, och jag är frisk idag ;)
Gott att höra. =P

Fast nu önskar jag att jag var sjuk, nämligen kemiprov imorgon *snyft*

Än en gång, vart har resten tagit vägen? =P

Response to Swedish People Club 2005-09-27 10:02:15

At 9/27/05 09:58 AM, Knudsen wrote: Gjorde jag inte alls :O

Då har inte jag heller sagt något! XD

Fast nu önskar jag att jag var sjuk, nämligen kemiprov imorgon *snyft*

Ah, jobbigt. Jag har en lärare från Bosnien i Naturkunskap A. Hon är inte klok.

Än en gång, vart har resten tagit vägen? =P

Haha, de ville väl också se ifall de kunde bryta handleden. =O

Response to Swedish People Club 2005-09-27 12:57:36

At 9/27/05 10:02 AM, Andersson wrote:
At 9/27/05 09:58 AM, Knudsen wrote: Än en gång, vart har resten tagit vägen? =P
Haha, de ville väl också se ifall de kunde bryta handleden. =O

Jag bröt aldrig min handled, jag stukade den, och det är en jaevla skillnad :)

Har just köpt in Doom 3, och det är ganska maffigt. Och beroende framkallande :P

Response to Swedish People Club 2005-09-27 13:38:26

At 9/27/05 12:57 PM, Frostbreath wrote:
At 9/27/05 10:02 AM, Andersson wrote: Haha, de ville väl också se ifall de kunde bryta handleden. =O

Se, Andersson -du är visst då sliskig! :D Fortsätt med det ;)

Har just köpt in Doom 3, och det är ganska maffigt. Och beroende framkallande :P

Inte min typ av spel precis, har haft det i ett år nu men bara spelat det ett fåtal ggr =P

Response to Swedish People Club 2005-09-27 13:51:13

At 9/27/05 01:38 PM, Knudsen wrote: Inte min typ av spel precis, har haft det i ett år nu men bara spelat det ett fåtal ggr =P

<fjortis> Nä, tjejer ska 'junte spela sånt, typ hallå? </fjortis>

Ska snart få in Sims 2. Det är ju rätt okej det med :)

Response to Swedish People Club 2005-09-27 14:19:19

At 9/27/05 01:51 PM, Frostbreath wrote: <fjortis> Nä, tjejer ska 'junte spela sånt, typ hallå? </fjortis>

Med "typ av spel" menade jag 3D, inte att det har med skjutande och dödande att göra :P Det är så att jag mår rätt illa av de flesta 3D-spel, åtminstone ifall saker och ting rör sig snabbt :$

Ska snart få in Sims 2. Det är ju rätt okej det med :)

DET älskar jag :D Tyvärr så har jag inte kunnat spela det på min dator sen typ tidigt i våras pga nåt fel på min dator (har varit för lat för att fixa det), men jag älskar det verkligen :D

Response to Swedish People Club 2005-09-27 16:08:42

At 9/27/05 12:57 PM, Frostbreath wrote: Jag bröt aldrig min handled, jag stukade den, och det är en jaevla skillnad :)

Meh, underdriv inte vad du är kapabel till. =P

Hehe, nörd! ^^

At 9/27/05 01:38 PM, Knudsen wrote: Se, Andersson -du är visst då sliskig! :D Fortsätt med det ;)

Haha, första gången någon kallar mig sliskig och underligt att du ser det som något positivt. XD

At 9/27/05 01:51 PM, Frostbreath wrote: <fjortis> Nä, tjejer ska 'junte spela sånt, typ hallå? </fjortis>

Hah, min polare (BloodNight) har en rektor som spelar "World of Warcraft" och någon tjejkompis i klassen som kör "Counter-Strike: Source" och annat. =P

Response to Swedish People Club 2005-09-28 09:12:08

At 9/27/05 04:08 PM, Andersson wrote: Hehe, nörd! ^^

Om jag fick en krona varje gång jag hörde det....... så skulle jag ha totalt en krona. Tro inte att det är det enda jag gör på fritiden.

Hah, min polare (BloodNight) har en rektor som spelar "World of Warcraft" och någon tjejkompis i klassen som kör "Counter-Strike: Source" och annat. =P

Ja, jag menade inget annat. Var inte ens lite seriös.

Hursomhelst, vår skola har fått kändisbesök. Av Magdalena Forsberg! Hon hade föredrag om hur mycket man borde träna om man skulle satsa på världeliten, hur man åt rätt. I ungefär en halvtimme. Själv tyckte jag att det var smått tråkigt. Jag såg flera (överviktiga) elever som somnade under föreläsningen :)

Response to Swedish People Club 2005-09-28 09:18:23

At 9/28/05 09:12 AM, Frostbreath wrote: Om jag fick en krona varje gång jag hörde det... så skulle jag ha totalt en krona.

Hahaha. Mjo, sure. =P

Tro inte att det är det enda jag gör på fritiden.

Nej då, jag driver bara med dig.

I ungefär en halvtimme. Själv tyckte jag att det var smått tråkigt. Jag såg flera (överviktiga) elever som somnade under föreläsningen :)

Hahaha, jo jag kan förstå det. Meh, kändisar som söker uppmärksamhet genom att visa sig lite då och då. Kanske juste att ta sig tid men ändå. Lite roligt var det väl. =P

Response to Swedish People Club 2005-09-28 09:21:11

At 9/28/05 09:18 AM, Andersson wrote: Hahaha, jo jag kan förstå det. Meh, kändisar som söker uppmärksamhet genom att visa sig lite då och då. Kanske juste att ta sig tid men ändå. Lite roligt var det väl. =P

Jag menade egentligen en och en halv timme :P

Och det var väl okej, men jag hade ändå hellre åkt till Stockholm för pengarna som krävdes för att hyra in henne (35000 kr). Vi brukar vanlitgvis göra en utflyckt till Stockholm varje vinter, men nu fick vi det halvtaskigt med pengar.

Response to Swedish People Club 2005-09-28 09:24:26

At 9/28/05 09:21 AM, Frostbreath wrote: Jag menade egentligen en och en halv timme :P

Jävlar vad trist!

Och det var väl okej, men jag hade ändå hellre åkt till Stockholm för pengarna som krävdes för att hyra in henne (35000 kr).

Meh! Hon tog betalt också. Varför inte bara låta någon allmänt egotrippad lärare göra det? =P
Fasen då hade ju vi kunnat ha en liten "Swedish NG Meet-Up 05". XD

Vi brukar vanligtvis göra en utflyckt till Stockholm varje vinter, men nu fick vi det halvtaskigt med pengar.

Heh, 35´000 är väl inte dåligt? Eller är ni i Stockholm i flera dagar då eller?

Response to Swedish People Club 2005-09-28 10:34:01

At 9/28/05 09:24 AM, Andersson wrote: Heh, 35´000 är väl inte dåligt? Eller är ni i Stockholm i flera dagar då eller?

Mjae, vi är där bara en heldag, men då brukar vi gå på en hockeymatch, hela skolan. Då kostar det ju en bit :P

Bussresan dit kostar väl en 8 tusen.

Response to Swedish People Club 2005-09-28 10:39:02

At 9/28/05 10:34 AM, Frostbreath wrote: Mjae, vi är där bara en heldag, men då brukar vi gå på en hockeymatch, hela skolan. Då kostar det ju en bit :P

Jo, det förstår jag. XD
Hela skolan liksom. =P

Bussresan dit kostar väl en 8 tusen.

Meh, istället för att hålla ett föredrag om kost och motion så kunde ni gå så hade ni tjänat in de laxar ni behövde. =P

Response to Swedish People Club 2005-09-28 11:07:55

At 9/27/05 04:08 PM, Andersson wrote:
At 9/27/05 01:38 PM, Knudsen wrote: Se, Andersson -du är visst då sliskig! :D Fortsätt med det ;)
Haha, första gången någon kallar mig sliskig och underligt att du ser det som något positivt. XD

Jag är faktiskt förvånad över att det där var första gången någon kallade dig för det =P

Varför skulle det inte vara positivt? :D Iaf om det är på skämt, det är ju rätt negativt med sliskiga gamla gubbar som raggar på en på stan däremot :|

Response to Swedish People Club 2005-09-28 11:42:10

At 9/28/05 11:07 AM, Knudsen wrote: Jag är faktiskt förvånad över att det där var första gången någon kallade dig för det =P

Hahaha, tackar du. Jag är van med att bli kallad störd eller rolig. =P

Varför skulle det inte vara positivt? :D Iaf om det är på skämt, det är ju rätt negativt med sliskiga gamla gubbar som raggar på en på stan däremot :|

Hehe, typ det jag menar. XD

Response to Swedish People Club 2005-09-28 12:12:50

At 9/28/05 11:42 AM, Andersson wrote:
At 9/28/05 11:07 AM, Knudsen wrote: Jag är faktiskt förvånad över att det där var första gången någon kallade dig för det =P
Hahaha, tackar du. Jag är van med att bli kallad störd eller rolig. =P

Haha, vad ovanligt då =P Vad föredrar du att bli kallad för då, utav dessa tre alternativ?

Response to Swedish People Club 2005-09-28 12:14:44

At 9/28/05 12:12 PM, Knudsen wrote: Vad föredrar du att bli kallad för då, utav dessa tre alternativ?

Hmmm, jag tror att rolig är det jag helst skulle gå efter. =P

Response to Swedish People Club 2005-09-28 12:41:24

At 9/28/05 12:14 PM, Andersson wrote:
Hmmm, jag tror att rolig är det jag helst skulle gå efter. =P

Det visar bara hur mysko du är, som väljer "rolig" =P

Kom nyss på att det snart är dags för september månads lista - något jag verkligen inte ser fram emot denna gången :$