00:00
00:00
Newgrounds Background Image Theme

Curvesleft just joined the crew!

We need you on the team, too.

Support Newgrounds and get tons of perks for just $2.99!

Create a Free Account and then..

Become a Supporter!

Swedish People Club

132,070 Views | 2,932 Replies
New Topic

Response to Swedish People Club 2005-09-21 13:02:27

At 9/21/05 12:55 PM, DonDoli wrote: Fcourse det gör! Vi kom på det namnet, ingen hette det innan oss, och ingen annan än oss heter det.

Haha, okej... =P

Förresten, är det nån av er (Andersson) som fattar det "nya" vid author på submissionen? Vad är det inom parantes, hur ändrar man det ETC. Mina är DonDoli båda två till exempel, och det verkar lite onödigt.

Ja, det namn som står inom parentes är ditt alias, medans det övre utan parentes runt om är artistens "riktiga" namn.

Response to Swedish People Club 2005-09-21 13:07:49

At 9/21/05 01:02 PM, Andersson wrote: Ja, det namn som står inom parentes är ditt alias, medans det övre utan parentes runt om är artistens "riktiga" namn.

Knepigt. Så om jag ändrar mitt alias, så ändras det inom parantes?
Jag har även skrivt mitt namn där man ska skriva sitt namn, och ändå står det DonDoli i båda, så jag är fortfarande förvirrad.

Och medans du nu är så hjälpsam :P så vet du nåt om det där User who enjoyed this blabla grejen? Tex, vilka filmer som får sån, varför det blir just de filmer som står där nere och om de filmerna kan ändras.

Response to Swedish People Club 2005-09-21 13:15:25

At 9/21/05 01:07 PM, DonDoli wrote:

Öhm, förlåt för att jag snokar, men är det inte meningen att du ska vara någon annanstans? =P

Response to Swedish People Club 2005-09-21 13:26:32

At 9/21/05 01:07 PM, DonDoli wrote: Knepigt. Så om jag ändrar mitt alias, så ändras det inom parantes?

Precis.

Jag har även skrivt mitt namn där man ska skriva sitt namn, och ändå står det DonDoli i båda, så jag är fortfarande förvirrad.

Det är i alla fall så det är. Sen så kan det ju vara så att det kanske inte uppdateras förrän imorgon samtidigt som profilerna eller så måste du uppdatera en massa gånger.

Jag vet inte mer än att det funkar för mig och alla andra. =P

Vet du nåt om det där User who enjoyed this blabla grejen? Tex, vilka filmer som får sån, varför det blir just de filmer som står där nere och om de filmerna kan ändras.

Nope, det finns ingen information utlämnat åt det såvida jag vet.

Däremot så är jag relativt säker på att det är antingen så att majoriteten som har den filmen som "Favorite Flash Content" har även de andra filmerna som "Favorite Flash Content".

Response to Swedish People Club 2005-09-21 13:26:33

At 9/21/05 12:19 PM, Andersson wrote: Hahaha, det där kommer du få igen för senare. =)

Kommer jag? Hurdå?

Ah, jobbigt. =(
Krya på dig.

Jobbigt? Nej, snarare skönt. Tack för omtanken.

At 9/21/05 01:07 PM, DonDoli wrote: Och medans du nu är så hjälpsam :P så vet du nåt om det där User who enjoyed this blabla grejen? Tex, vilka filmer som får sån, varför det blir just de filmer som står där nere och om de filmerna kan ändras.

Kan vara en fråga för Wi/Ht? Jag vet iallafall ingenting om det :(

Response to Swedish People Club 2005-09-21 13:29:12

At 9/21/05 01:26 PM, Frostbreath wrote: Kommer jag? Hurdå?

Inte elakt alltså, bara lite roligt och helt oväntat.

Jobbigt? Nej, snarare skönt.

Va? Jag hatar att vara sjuk.

Response to Swedish People Club 2005-09-21 13:31:35

At 9/21/05 01:29 PM, Andersson wrote: Inte elakt alltså, bara lite roligt och helt oväntat.

Jaha?

Jaså, nej, inte att vara sjuk, utan att sova. Det är skönt.

Response to Swedish People Club 2005-09-21 13:31:46

At 9/21/05 01:29 PM, Andersson wrote:
Jobbigt? Nej, snarare skönt.

Samma här, dock kan det vara skönt att stanna hemma från skolan ett tag och bara slappna av. dvs om man nu verkligen stannar hemma när man är sjuk, vilket jag VÄLDIGT sällan gör.
Missade faktiskt bara en skoldag förra året pga sjukdom ;)

Response to Swedish People Club 2005-09-21 13:43:28

At 9/21/05 01:31 PM, Knudsen wrote: Samma här, dock kan det vara skönt att stanna hemma från skolan ett tag och bara slappna av. dvs om man nu verkligen stannar hemma när man är sjuk, vilket jag VÄLDIGT sällan gör.

Man blir dock tvungen att stiga upp och hämta skolböckerna från skolan. Det är inte så långt att gå, bara 100 meter, typ.

OCH du gjorde klubbens 700:de inlägg, yo.

Response to Swedish People Club 2005-09-21 13:51:47

At 9/21/05 01:43 PM, Frostbreath wrote:
Man blir dock tvungen att stiga upp och hämta skolböckerna från skolan. Det är inte så långt att gå, bara 100 meter, typ.

Njae, är man så sjuk att man inte kan gå till skolan är man väl ändå för sjuk för att kunna göra läxor?

OCH du gjorde klubbens 700:de inlägg, yo.

Oj, ännu en sak jag inte lagt märke till :D Bara 298 kvar till 1000 då ;)

Response to Swedish People Club 2005-09-21 13:55:17

At 9/21/05 01:31 PM, Frostbreath wrote: Jaså, nej, inte att vara sjuk, utan att sova. Det är skönt.

Jaha, jo det är helt okej. =)

Jag är hos farsan varannan helg, då brukar jag sova nästan hela tiden (Han också) bara för båda är för lata för att göra något. XD

At 9/21/05 01:31 PM, Knudsen wrote: Samma här, dock kan det vara skönt att stanna hemma från skolan ett tag och bara slappna av. dvs om man nu verkligen stannar hemma när man är sjuk, vilket jag VÄLDIGT sällan gör.

Det höll jag mig till förut, förra året (Alltså första ring) så var jag nog borta sju dagar under året. Och på den sjunde dagen sov han. =O

Hehe, är någon av er religiös förresten, det är inte jag i alla fall.

At 9/21/05 01:43 PM, Frostbreath wrote: Man blir dock tvungen att stiga upp och hämta skolböckerna från skolan.

Det behöver inte jag, och om jag är hemma så är jag så pass sjuk att jag inte ens klarar det. =P

Plus det att jag alltid har alla böcker i min rygga jämt.

Det är inte så långt att gå, bara 100 meter, typ.

Hmmm, det är skönt.

I lågstadied och mellanstadiet var det 200 meter till skolan, i högstadiet cirka 700 meter och nu i gymnasiet så är det cirka 1´500 meter.

Response to Swedish People Club 2005-09-21 13:55:38

At 9/21/05 01:51 PM, Knudsen wrote: Njae, är man så sjuk att man inte kan gå till skolan är man väl ändå för sjuk för att kunna göra läxor?

Jag blir så illa tvungen. Jag var iallafall. Förra året kom jag långt efter när jag var sjukanmäld ett par dagar, men nu ligger jag okej till.

Gör vi tio per dag så tar det en månad, tjoho!

Response to Swedish People Club 2005-09-21 14:02:07

At 9/21/05 01:55 PM, Andersson wrote: Hehe, är någon av er religiös förresten, det är inte jag i alla fall.

Jag är konfirmerad katolik - det du ;) Fast jag är inte troende så det gälls väl inte riktigt =P

At 9/21/05 01:51 PM, Knudsen wrote:
Njae, är man så sjuk att man inte kan gå till skolan är man väl ändå för sjuk för att kunna göra läxor?

:Jag blir så illa tvungen. Förra året kom jag långt efter när jag var sjukanmäld ett par dagar

Jag vet vad du menar, just därför jag gör mitt bästa för att undvika att missa skoldagar, annars blir det ett helvete att ta igen allt när man kommer tillbaka *suck*

:Gör vi tio per dag så tar det en månad, tjoho!

Jag hoppas iaf att det tar mindre tid än så ;)

Response to Swedish People Club 2005-09-21 14:04:47

Haha, det där blev en rätt misslyckad post =P *harkel* n00b *host*

Response to Swedish People Club 2005-09-21 14:14:42

At 9/21/05 01:15 PM, Knudsen wrote:
At 9/21/05 01:07 PM, DonDoli wrote:
Öhm, förlåt för att jag snokar, men är det inte meningen att du ska vara någon annanstans? =P

Meh :O

At 9/21/05 01:26 PM, Andersson wrote:
Det är i alla fall så det är. Sen så kan det ju vara så att det kanske inte uppdateras förrän imorgon samtidigt som profilerna eller så måste du uppdatera en massa gånger.

Men, jag har aldrig ändrat det, jag har samma nu som jag alltid haft, och det står bara DonDoli på ett ställe i mina inställningar, mitt alias då. Inte för att jag vill ha det till nått annat än DonDoli, men jag är ändå nyfiken.

Däremot så är jag relativt säker på att det är antingen så att majoriteten som har den filmen som "Favorite Flash Content" har även de andra filmerna som "Favorite Flash Content".

Jo, men det verkar ju vara så att filmerna har nått att göra med varandra, i alla fall ibland, Nåja.

At 9/21/05 01:26 PM, Frostbreath wrote: Kan vara en fråga för Wi/Ht? Jag vet iallafall ingenting om det :(

Meh, behöver inte överdriva :)

Response to Swedish People Club 2005-09-21 14:28:59

At 9/21/05 02:02 PM, Knudsen wrote: Jag är konfirmerad katolik - det du ;) Fast jag är inte troende så det gälls väl inte riktigt =P

Nej, om du bara är döpt eller konfirmerad gills det inte, bara om du tror på Gud eller om du har någon annan tro.

Jag hoppas iaf att det tar mindre tid än så ;)

Det lär det göra. =)

At 9/21/05 02:14 PM, DonDoli wrote: Meh :O

Vart skulle du vara?

Jo, men det verkar ju vara så att filmerna har nått att göra med varandra, i alla fall ibland, Nåja.

Nej, orsaken till det är att de som då gillar "Bitey of Brackenwood" (Till exempel) har ju troligtvis även "Prowlies at the River" som favorit och andra filmer i den genren med väldigt konstnärliga scener och så vidare.

Meh, behöver inte överdriva :)

Nej, och chansen är nog ganska liten att de vet heller för den delen.

Men, jag har aldrig ändrat det, jag har samma nu som jag alltid haft, och det står bara DonDoli på ett ställe i mina inställningar, mitt alias då. Inte för att jag vill ha det till nått annat än DonDoli, men jag är ändå nyfiken.

Okej, nå det låter underligt. Så här ska det i alla fall se ut i "Personal Profile" (Med personligt anpasade inställningar) om du går in där:

Swedish People Club

Response to Swedish People Club 2005-09-22 08:04:47

At 9/21/05 02:02 PM, Knudsen wrote: Jag hoppas iaf att det tar mindre tid än så ;)

Otålig? Aja, det blir nog så ändå :P

At 9/21/05 02:14 PM, DonDoli wrote: Meh, behöver inte överdriva :)

Okej, så Wi/Ht är till för tungviktarfrågor som ''How do i level up here?'', eller?

Response to Swedish People Club 2005-09-22 10:04:23

At 9/22/05 08:04 AM, Frostbreath wrote: Okej, så Wi/Ht är till för tungviktarfrågor som ''How do i level up here?'', eller?

Hahahahaha, nej jag tror att vad DonDoli menade var att det inte var en så pass viktig fråga.

Response to Swedish People Club 2005-09-22 10:37:28

At 9/22/05 08:04 AM, Frostbreath wrote:
Otålig?

Givetvis :D

Aja, det blir nog så ändå :P

Äsch, det tror inte jag, din pessimist =P
Hur mår du idag förresten? Bättre, hoppas jag?

Response to Swedish People Club 2005-09-22 10:50:10

At 9/21/05 02:28 PM, Andersson wrote:
Nej, orsaken till det är att de som då gillar "Bitey of Brackenwood" (Till exempel) har ju troligtvis även "Prowlies at the River" som favorit och andra filmer i den genren med väldigt konstnärliga scener och så vidare.

Jag menar att mitt sid-skrollar spel associeras med Alien Hominid, så jag tänkte att på nått sätt ska flasherna ha nått gemensamt. Fast å andra sidan, finns "Terror in Vice City" också med där, och den har inget med nått sånt att göra. Det kanske har nått att göra med vad man skriver i describtionen.

Okej, nå det låter underligt. Så här ska det i alla fall se ut i "Personal Profile" (Med personligt anpasade inställningar) om du går in där:

Jo, mitt står på samma sätt. Och nu är det inom parantes helt borta, fast det är bara bra :)

At 9/21/05 02:14 PM, DonDoli wrote: Meh, behöver inte överdriva :)
Okej, så Wi/Ht är till för tungviktarfrågor som ''How do i level up here?'', eller?

:P
Nej, som Andersson sa, det är inte så viktigt.

Response to Swedish People Club 2005-09-22 14:56:19

Otålig? Aja, det blir nog så ändå :P

Verkar som om det var jag som var för optimistisk :P Fortsätter det i den här takten lär det ta längre tid än vad t.o.m du förutspått :(

Response to Swedish People Club 2005-09-22 16:30:35

At 9/22/05 10:50 AM, DonDoli wrote:
At 9/21/05 02:28 PM, Andersson wrote:
Stuff...

Ja, det jag sa är ju en bra teori till orsaken.

Nu är det inom parantes helt borta, fast det är bara bra :)

Ja, det var en massa med folk som ville ha bort det.

Det var bra att de tog bort det tycker jag, med skaparens alias där så skulle det bara resultera i ännu korruptare röstningsresultat på grund av favorisering och så vidare.

At 9/22/05 02:56 PM, Knudsen wrote: Fortsätter det i den här takten lär det ta längre tid än vad t.o.m du förutspått :(

Jag har varit på Svea Livgardet (I1) idag med några nya rekryter till FBU som skulle hämta ut uniform, och på lördag åker jag på övning tills på söndag.

Response to Swedish People Club 2005-09-23 06:28:30

Hahaha, ha. Asvegren är UOTD. Nu borde han byta sin bild till något skojigt :D

Response to Swedish People Club 2005-09-23 07:29:31

At 9/23/05 06:28 AM, DonDoli wrote: Hahaha, ha. Asvegren är UOTD. Nu borde han byta sin bild till något skojigt :D

Vet han ens om det? Kul, hursomhelst.

Vi fick tillbaka fyra prov idag, med lysande resultat. För mig. Tre MVG'n och ett VG. Duuude.

Response to Swedish People Club 2005-09-23 07:56:51

At 9/23/05 07:29 AM, Frostbreath wrote:
Vet han ens om det? Kul, hursomhelst.

Tveksamt, han har iaf inte sett det själv - men jag har sms:at honom om det. Däremot är jag inte säker ifall han förstod vad jag menade med "uotd" :S

Vi fick tillbaka fyra prov idag, med lysande resultat. För mig. Tre MVG'n och ett VG. Duuude.

Imponerande =) Vad var det för prov?

Response to Swedish People Club 2005-09-23 08:35:22

At 9/23/05 07:56 AM, Knudsen wrote: Imponerande =) Vad var det för prov?

Geografi (VG), Samhällskunskap, Historia och Svenska. Jag hade MVG i Geografi sen tidigare, så det var det enda ämnet jag sänkte mig i :P

Response to Swedish People Club 2005-09-23 09:21:05

At 9/23/05 06:28 AM, DonDoli wrote: Hahaha, ha. Asvegren är UOTD. Nu borde han byta sin bild till något skojigt :D

Haha, ja det vore suveränt. =P

At 9/23/05 08:35 AM, Frostbreath wrote: Geografi (VG), Samhällskunskap (MVG), Historia (MVG) och Svenska (MVG).

Grattis och bra jobbat! ^^

At 9/23/05 07:56 AM, Knudsen wrote: Tveksamt, han har iaf inte sett det själv - men jag har sms:at honom om det.

Haha, bra att du meddelar honom iallafall. =)

Däremot är jag inte säker ifall han förstod vad jag menade med "uotd" :S

Meh, du får lära honom vad saker och ting är DonDoli/Knudsen. XD

Response to Swedish People Club 2005-09-23 09:31:40

At 9/23/05 09:21 AM, Andersson wrote:
At 9/23/05 07:56 AM, Knudsen wrote: Tveksamt, han har iaf inte sett det själv - men jag har sms:at honom om det.
Haha, bra att du meddelar honom iallafall. =)

Klart jag gjorde det :D Blev helt till mig när jag såg det ju :$

Åh herregud, när jag kom hem från skolan idag möttes jag av årets skolfoton som låg på köksbordet :|

Har ni fått era än? Blev de bra isf?

Response to Swedish People Club 2005-09-23 09:34:46

At 9/23/05 09:31 AM, Knudsen wrote: Klart jag gjorde det :D Blev helt till mig när jag såg det ju :$

Haha, du har smittats och blivit nördig. =P

Åh herregud, när jag kom hem från skolan idag möttes jag av årets skolfoton som låg på köksbordet :|

Är det väldigt dåliga kort eller? Jag brukar se fram emot skolkatalogen. >=)

Har ni fått era än?

Jag har inte ens tagit skolkort än.

Response to Swedish People Club 2005-09-23 09:44:45

At 9/23/05 09:34 AM, Andersson wrote: Haha, du har smittats och blivit nördig. =P

Yup, och det är jag stolt över =P

Är det väldigt dåliga kort eller? Jag brukar se fram emot skolkatalogen. >=)

De brukar vara det, så jag ser typ aldrig fram emot att få dem :| Fast i år ser jag bra ut på dem, och är nöjd - antagligen första gången någonsin ;) Sen så skolkatalogen medföljer inte, den får vi senare i år eftersom den innehåller alla gymnasieklasser i Malmö, jag antar att det tar tid att samla ihop, med tanke på att vissa skolor tar sina bilder rätt sent på terminen...

Jag har inte ens tagit skolkort än.

Oj, ska ni inte det eller är ni bara efter? =P