At 9/6/05 11:44 AM, Knudsen wrote: Jävlar, det får mig att skämmas över att jag blev glad idag för att ha hamnat under #1000-gränsen :( Haha, dvs att jag nu ligger på # 999 :P
Måste börja nånstans.
At 9/6/05 01:25 PM, Frostbreath wrote:At 9/6/05 11:00 AM, DonDoli wrote: Nej, och nej. 20 kan dock se bra ut med andra auror, men jag letar efter de två levlarna som nån annan aura ser bättre ut än dark =DHmm... 11 och 15?
Bra gissningar, 15 ser bra ut i neutral men båda är fel. EN av dom borde du kunna klara av, titta bara genom några av mina posts om du verkligen verkligen vill =P
Kan säga att en av dom är light och den andra neutral.
Låter som om det gör det enklare att hamna i rännan.Jo, det är det också :P
Skruvande bowlingklot, ja ja ja.
Hur går det med hålen till då?Det är en massa olika mätverktyg, specialdesignade för klot. En klotformad linjal, en slipmasking för hål, en fet, fet borrmaskin m.m
Haha, bowlingindustrien är större än man tror :O
14 pund.. är det mycket/lite? Vilken färg har klotet, valde du det med? :)Det känns jättetungt. Mitt förra låg på 13, och det kändes fjäderlätt. Den är lite blå-grön aktig.
Är det nummrena på kloten då? Så kan jag titta nästa gång jag spelar :P
Blam/Protect: Ranked # 101 out of 822,931 users!Och tom mig genom top 500 för ett tag sen. Jaja, jag fick 6 posts per day (Spam) och snart 3,000 experience ^^
Haha, värsta LULen här ju :P 6ppd är en hel del, och top 500 är finemang :D