00:00
00:00
Newgrounds Background Image Theme

XBBAS just joined the crew!

We need you on the team, too.

Support Newgrounds and get tons of perks for just $2.99!

Create a Free Account and then..

Become a Supporter!

Swedish People Club

131,673 Views | 2,932 Replies
New Topic

Response to Swedish People Club 2005-08-27 06:11:53

aaaaa
jag menar texten, jag kan rappa den och sen sätter jag den i audio portalen
jag har bra microfon och jag haar redan gjort en grym drum och bass beat

BBS Signature

Response to Swedish People Club 2005-08-27 11:35:51

At 8/26/05 11:18 AM, Frostbreath wrote:
At 8/26/05 11:15 AM, Knudsen wrote: Det där måste vara ren lögn :| Hur kan någon gilla skolan, och erkänna det? :P
För att vi har idrottsinriktning. Stenhård jympa varje morgon :)

Det där är ingen förklaring, utan bara ytterligare en orsak för att hata skolan :P

Response to Swedish People Club 2005-08-27 15:06:02

Jag längtar faktiskt tills månadens lista kommer ut, är inte det aningen pinsamt? :$ Jag antar att jag hoppas litegrann på att jag flyttats upp ett steg, även om det definitivt bara är wishful thinking *suck* Nåja, jag ser ändå fram emot det ;)

Response to Swedish People Club 2005-08-28 02:42:51

At 8/27/05 06:11 AM, Jay3 wrote: aaaaa

Jag försöker inte vara taskig, men ett ''yo'' låter aldrig coolt om man är 13 år. Om du inte råkar var Xzibit, förstås.

At 8/27/05 11:35 AM, Knudsen wrote: Det där är ingen förklaring, utan bara ytterligare en orsak för att hata skolan :P

Man får en vacker kropp =D

At 8/27/05 03:06 PM, Knudsen wrote: Jag längtar faktiskt tills månadens lista kommer ut, är inte det aningen pinsamt? :$ Jag antar att jag hoppas litegrann på att jag flyttats upp ett steg, även om det definitivt bara är wishful thinking *suck* Nåja, jag ser ändå fram emot det ;)

Det gör vi alla, tro mig. Kanske, bara kanske har jag tagit mig förbi Asvegren vid nästa updatering. Vad gäller dig är jag nästan säker på att tagit dig upp ett pinnhål.

Response to Swedish People Club 2005-08-28 03:25:50

Jahapp, då var man här igen efter lång tid...
Jag tyckte inte att det var så kul att göra dessa grejer på NG.
Jag beslöt mig för att "dra mig ur diskussionerna", altsså jag hängde inte riktigt med
vad man pratade om... Tja'aa, kan nån säga vad vi gör nu?

Response to Swedish People Club 2005-08-28 04:49:19

At 8/28/05 02:42 AM, Frostbreath wrote:
At 8/27/05 06:11 AM, Jay3 wrote: aaaaa
Jag försöker inte vara taskig, men ett ''yo'' låter aldrig coolt om man är 13 år. Om du inte råkar var Xzibit, förstås.

jag är faktiskt Xzibit :p
nä fast jag är bra p°a rappa, jag har uppträdat 5 g°anger med rap p°a skolan med egna nummer, och ett av eminem, som faktiskt hela skolan tyckte g°a bra
snälla var mot mig som om jag är sjutton eller n°at:p
jag är inget tokigt barn som tror han kan rappa

BBS Signature

Response to Swedish People Club 2005-08-28 05:23:15

At 8/28/05 02:42 AM, Frostbreath wrote:
Det gör vi alla, tro mig. Kanske, bara kanske har jag tagit mig förbi Asvegren vid nästa updatering. Vad gäller dig är jag nästan säker på att tagit dig upp ett pinnhål.

Åh, jag hoppas verkligen det :$ Men som sagt så har ju skolan börja, så det blir en hel del svårare att hålla upp sitt b/p: ande nu :(

Response to Swedish People Club 2005-08-28 06:16:20

At 8/28/05 04:49 AM, Jay3 wrote: jag är inget tokigt barn som tror han kan rappa

Kanske inte, kanske inte. Men jag tänker fortfarande inte göra någon rap.

At 8/28/05 05:23 AM, Knudsen wrote: Åh, jag hoppas verkligen det :$ Men som sagt så har ju skolan börja, så det blir en hel del svårare att hålla upp sitt b/p: ande nu :(

Säg inte det. Vid skoldagar får jag runt 30, men på helgerna runt 70, så det blir ganska mycket i slutändan.

Förresten, ni vet förmodligen inte att jag spelar bowling i klubb. Hursomhelst, jag spelade säsongens första match alldeles nyss. Jag spelade fyra serier men vann bara en :( Den serien som jag vann fick jag 212. Två andra serier fick motspelaren 207, och 236. Vårt lag förlorade totalt med 13-7. Hyfsat tufft :P

Response to Swedish People Club 2005-08-28 08:58:44

Alla Suger Har LOL

Response to Swedish People Club 2005-08-28 09:01:28

At 8/28/05 08:58 AM, saveliy wrote: Alla Suger Har LOL

Moget, du kan åtminstone motivera varför vi gör det?

Response to Swedish People Club 2005-08-28 09:10:18

Lets make a movie! :P

Response to Swedish People Club 2005-08-28 09:35:22

At 8/28/05 09:10 AM, CertainShadeOfGreen wrote: Lets make a movie! :P

Kanske det. Om du har någon ide, så kan vi ju talas vid via MSN. Det kan bli kul, med tanke på att ingen av oss har skickat in något än :)

Response to Swedish People Club 2005-08-28 09:46:05

Fan, då vill jag ju joina=)

Response to Swedish People Club 2005-08-28 10:21:45

At 8/28/05 09:46 AM, Glenn2 wrote: Fan, då vill jag ju joina=)

Typ? Välkommen in.

Så, för att starta en liten diskussion, sysslar ni med någon sport på fritiden. Jag spelar bowling, men det finns folk som påstår att det inte är någon sport utan ett spel. Som poker. Vad tycker ni?

Response to Swedish People Club 2005-08-28 15:02:47

Jag försov mig på lördags morgonen så jag skippade övningen eftersom jag skulle behövt ringt runt och letat reda på dom ute på övningsfälten.

Och så hade jag inte varit hos farsan på väldigt länge så jag använde denna helg till att sova ut och så.

Förresten alla nyvärvade medlemmar, skriv klokt, spamma mindre.

En av er ligger på gränsen till att raporteras till ramagi.

Response to Swedish People Club 2005-08-28 17:38:39

Okey, here goes... Om du bor i Västerås så kanske du känner till nåt som kallas Lillåudden? Juste de! där bor jag

puss o kram!

übersetzung kommt hier um beispiel

(okej, här går... If you live West of a Ridge then you might know about something called The Little stream point. Thats right! There livings Me)

Fuck you!

"callofkilling jan 31 '09:

PEEING WITH HIS PANTZ OFF, LOL!!! XD"

riiight... potty training, anyone?

Response to Swedish People Club 2005-08-28 17:41:42

At 8/28/05 05:38 PM, Fury_H wrote: Stuff...

Du behöver icke översätta till engelska. Och namn översätts inte på det sättet du gör. Det är helt onödigt också.

Förresten så var den där lilla saken mycket onödig. Sluta med det.

Response to Swedish People Club 2005-08-29 10:13:59

Yeye.

Ye.

Så jag har inte skrivit på ett tag. Ät mina kortbyxor.

At 8/26/05 07:59 AM, Frostbreath wrote: Här är den förresten. Om ni vill ha era namn i den får ni fixa det själva.

Tack så mycket, sparad men inte använd >:)
Bra att ha en klubb-sig dock.

At 8/26/05 10:07 AM, Frostbreath wrote: Har inte du slutat än? Hah, jag slutade 10:55 idag :D

Jösses, jag blir glad om jag slutar en ända dag innan 15.

At 8/27/05 03:06 PM, Knudsen wrote: Jag längtar faktiskt tills månadens lista kommer ut, är inte det aningen pinsamt? :$ Jag antar att jag hoppas litegrann på att jag flyttats upp ett steg, även om det definitivt bara är wishful thinking *suck* Nåja, jag ser ändå fram emot det ;)

Jag med, faktiskt. Mest för att jag gillar listor med mig i, plus så ska det vara intressant att se hur mycket jag har fått på denna tiden.

At 8/28/05 06:16 AM, Frostbreath wrote: Säg inte det. Vid skoldagar får jag runt 30, men på helgerna runt 70, så det blir ganska mycket i slutändan.

Inte en dag utan 100 för mig :P
Fast det är inte sant, jag har tyvärr haft saker för mig lite då och då.

Men det är ändå minst 700/vecka, så det är inte så värst illa :)

Det kanske är bra att bo i en annan tidszon när det gäller b/p, eller?

Förresten, ni vet förmodligen inte att jag spelar bowling i klubb. Hursomhelst, jag spelade säsongens första match alldeles nyss. Jag spelade fyra serier men vann bara en :( Den serien som jag vann fick jag 212. Två andra serier fick motspelaren 207, och 236. Vårt lag förlorade totalt med 13-7. Hyfsat tufft :P

Jag har aldrig riktigt fattat det med bowling. Jag menar, det är ju bara så bra man kan bli. Till sist blir det ju liksom, "Fan, jag fick inte en strike".
Nåja.

At 8/28/05 10:21 AM, Frostbreath wrote: fhghasdghasd nånting nångting poker. XP

Jag har kört en hel del internetpoker på sistone. Och jag fattar inte varför det går som det går.

Jag menar, jag kan poker mycket väl, jag vet när man ska satsa, när man ska bluffa, hur man kan se om andra bluffar och massa strategier och sådant. Ni skulle blivit stolta.
Men jag förlorar ändå nästan hela tiden.
Det går bara inte min väg.

Nåja, jag har/hade länge planerat att få ändan ur vagnen och verkligen maila alla svenskar igen, och få ännu mer liv här.
Men jag väntar tills PM systemer kommer, det blir så mycket enklare.

Response to Swedish People Club 2005-08-29 10:23:17

At 8/29/05 10:13 AM, DonDoli wrote: Jösses, jag blir glad om jag slutar en ända dag innan 15.

Jag är glad att jag slutar en dag innan klockan 16.

Om jag är hemma så får jag mellan 50 till 150 blams/saves per dag.

Det kanske är bra att bo i en annan tidszon när det gäller b/p, eller?

Nja, när klockan är 01:00 i Sverige så är det flest submissions, så vi bor i fel tidszon.

Till sist blir det ju liksom, "Fan, jag fick inte en strike".

Ja, det är lite trist för de som alla är super bra.

Gör en bana på 150 meter med lätt sluttning nedåt så blir det lite tuffare. ^^

Nåja, jag har/hade länge planerat att få ändan ur vagnen och verkligen maila alla svenskar igen, och få ännu mer liv här.

Men, även om PM systemet kommer att komma snart så kan du ju skicka ett litet utskick till de mer aktiva svenskarna (Förutom dom som är här).

Response to Swedish People Club 2005-08-29 10:47:03

At 8/28/05 05:38 PM, Fury_H wrote: Okey, here goes... Om du bor i Västerås så kanske du känner till nåt som kallas Lillåudden? Juste de! där bor jag

Jaja, w/e. välkommen. Ett par grejor bara. Sluta översätt till engelska och inga svordomar tack.

At 8/29/05 10:13 AM, DonDoli wrote: Så jag har inte skrivit på ett tag. Ät mina kortbyxor.

Aye, carumba.

Tack så mycket, sparad men inte använd >:)
Bra att ha en klubb-sig dock.

Det var det som var meningen. Tack :)

Fast det är inte sant, jag har tyvärr haft saker för mig lite då och då.

Jag är begränsad till max en timme om dan. Två på helger. Då vinner du ju :(

Det är onaturligt, nästan värre än X-Naut.

Jag har aldrig riktigt fattat det med bowling. Jag menar, det är ju bara så bra man kan bli. Till sist blir det ju liksom, "Fan, jag fick inte en strike".

Så är det ju. Går man i en talanggrupp, så går man.

Jag har kört en hel del internetpoker på sistone.

Me too.

Jag menar, jag kan poker mycket väl, jag vet när man ska satsa, när man ska bluffa, hur man kan se om andra bluffar och massa strategier och sådant. Ni skulle blivit stolta.

Bra, bra min son. Apropå poker, jag fick en St. flush och vann ynkliga 20 kronor idag.

At 8/29/05 10:23 AM, Andersson wrote: Gör en bana på 150 meter med lätt sluttning nedåt så blir det lite tuffare. ^^

Åh, jag tror inte det. Då får alla bara skippa skruv-tekniken och bara köra rakt på. Som jag gör.

Response to Swedish People Club 2005-08-29 13:42:47

At 8/29/05 10:47 AM, Frostbreath wrote: Jag är begränsad till max en timme om dan. Två på helger. Då vinner du ju :(

Jag måste säga att det är normalt till skillnad från det antal timmar jag är framför en dator per dag, men ändå lite lite. =P

At 8/29/05 10:13 AM, DonDoli wrote: Men det är ändå minst 700/vecka, så det är inte så värst illa :)
Det är onaturligt, nästan värre än X-Naut.

Det är väl inte onaturligt. Om du fördriver mycket tid på Newgrounds så går det på det viset.

Mina rekord är 500 poäng på två dagar tillsammans, och det var under en vanlig helg utan att det var någon speciell "Newgrounds högtid", och cirka 560 poäng på en dag, vilket var under "Clock Day 15th August 2005".

Åh, jag tror inte det.

Va, jag tycker det vore coolare, med en liten sväng och så som en vattenrushbarna. ^^

Response to Swedish People Club 2005-08-29 13:45:23

At 8/29/05 10:13 AM, DonDoli wrote:
At 8/27/05 03:06 PM, Knudsen wrote: Jag längtar faktiskt tills månadens lista kommer ut
Jag med, faktiskt. Mest för att jag gillar listor med mig i, plus så ska det vara intressant att se hur mycket jag har fått på denna tiden.

Haha, där har jag gått och varit patetisk nog att redan kolla upp med hur mycket jag har ökat sen sist - orkade inte vänta på listan :$ Så det är inte direkt den aspekten av listan jag längtar efter, vill bara se om jag flyttas upp ett steg eller inte denna gången *hoppas*

Men du är ju galen :| Seriöst, nu när skolan har börjat igen blir jag överlycklig om jag hinner med 20 st om dagen - och ändå blir det oftast bara typ 10 :( Det känns som om det bara är "plugga, plugga, plugga" som gäller nu, så jag hinner bara inte med längre *suck*

Response to Swedish People Club 2005-08-29 13:52:56

At 8/28/05 09:01 AM, Knudsen wrote:
At 8/28/05 08:58 AM, saveliy wrote: Alla Suger Har LOL

Motivation tack

Response to Swedish People Club 2005-08-29 13:54:21

At 8/28/05 02:42 AM, Frostbreath wrote: Det gör vi alla, tro mig. Kanske, bara kanske har jag tagit mig förbi Asvegren vid nästa updatering. Vad gäller dig är jag nästan säker på att tagit dig upp ett pinnhål.

Det är så kul att DonDoli och jag har samma IP-nummer, så jag kan inte b/p:a >=/ Äsch, jag bryr mig egentligen inte :P

Response to Swedish People Club 2005-08-29 13:55:53

At 8/29/05 01:54 PM, Flashbolt wrote:
At 8/28/05 02:42 AM, Frostbreath wrote: Det gör vi alla, tro mig. Kanske, bara kanske har jag tagit mig förbi Asvegren vid nästa updatering. Vad gäller dig är jag nästan säker på att tagit dig upp ett pinnhål.
Det är så kul att DonDoli och jag har samma IP-nummer, så jag kan inte b/p:a >=/ Äsch, jag bryr mig egentligen inte :P

Det där var då jag, Asvegren. Min alt har för vana att löpa amok. Usch.

Response to Swedish People Club 2005-08-29 16:50:37

At 8/29/05 01:45 PM, Knudsen wrote: Nu när skolan har börjat igen blir jag överlycklig om jag hinner med 20 st om dagen - och ändå blir det oftast bara typ 10 :(

Jag har också halkat efter.

Men idag eller imorgon så får jag nästa rank med 11´000 blam och save points.

Det är bara 40 poäng kvar så jag tror jag tar det idag.

Response to Swedish People Club 2005-08-29 17:13:28

At 8/29/05 04:50 PM, Andersson wrote:
Men idag eller imorgon så får jag nästa rank med 11´000 blam och save points.

Det är bara 40 poäng kvar så jag tror jag tar det idag.

Jäklar, det där var inte lite :| Speciellt med tanke på att din sign up date var bara för dryga ett år sen... Själv har jag typ 90 kvar till nästa badge, men den är bara för 3,000 blams :D äsch, har fler än Asvegren iaf, så jag är nöjd ;)

Response to Swedish People Club 2005-08-29 17:17:39

At 8/29/05 05:13 PM, Knudsen wrote: Jäklar, det där var inte lite :| Speciellt med tanke på att din sign up date var bara för dryga ett år sen...

Det mest intressanta med det är att jag hade 3´000 vid påsk. Sen när jag fick min dator och vi skaffade bredband så har det vart andra fasoner här omkring. =P

Själv har jag typ 90 kvar till nästa badge, men den är bara för 3,000 blams :D

Det är ändå helt okej om man jämför med de flesta andra ´på Newgrounds.

Äsch, har fler än Asvegren iaf, så jag är nöjd ;)

Haha, jo. Reta den jäkeln. =P

Response to Swedish People Club 2005-08-29 17:28:44

At 8/29/05 05:17 PM, Andersson wrote: Det mest intressanta med det är att jag hade 3´000 vid påsk. Sen när jag fick min dator och vi skaffade bredband så har det vart andra fasoner här omkring. =P

Det gör det bara värre ju :| sitter du vid datan dygnet runt, eller? :P

Det är ändå helt okej om man jämför med de flesta andra ´på Newgrounds.

Ja, visst är det sjukt att det lilla ska räcka för att jag ska vara så högt rankad bland nästan 900 000 medlemmar? Fast jag får inte klaga (A)

Äsch, har fler än Asvegren iaf, så jag är nöjd ;)
Haha, jo. Reta den jäkeln. =P

*suck* det går inte, han bara skyller ifrån sig och säger att DonDoli är den som blammar istället... jag stör mig riktigt mycket på att han har en legitim ursäkt :P

Response to Swedish People Club 2005-08-29 17:39:26

At 8/29/05 05:28 PM, Knudsen wrote: Sitter du vid datan dygnet runt, eller? :P

Nej, men om jag loggar in en gång på morgonen, då kan där finnas tio stycken filmer och spel under bedömelse. - Tio poäng.

I skolan så får jag två chanser att kolla portalen - 20 poäng.

Vid middagen tar jag tio innan, tio nya efter.

Sen tjugo till trettio på kvällen innan jag lägger mig.

Och då har jag vart ute hela dagen och kvällen.

Ja, visst är det sjukt att det lilla ska räcka för att jag ska vara så högt rankad bland nästan 900 000 medlemmar? Fast jag får inte klaga (A)

Nej man får ju vara glad att man som nykomling kan bli något en vacker dag också (Om nu stats spelar någon roll när det gäller sådant).

*suck* det går inte, han bara skyller ifrån sig och säger att DonDoli är den som blammar istället... jag stör mig riktigt mycket på att han har en legitim ursäkt :P

Äh, han kan ju lika gärna vara den som snor åt sig alla poäng först, inte sant? =)