00:00
00:00
Newgrounds Background Image Theme

XBBAS just joined the crew!

We need you on the team, too.

Support Newgrounds and get tons of perks for just $2.99!

Create a Free Account and then..

Become a Supporter!

Swedish People Club

131,670 Views | 2,932 Replies
New Topic

Response to Swedish People Club 2005-08-19 02:44:56

At 8/18/05 04:25 PM, Awwe wrote: Jag är svensk :D

Vänta nu lite. Har du någon gång försökt adda mig på MSN? Jag tycker att Awwe låter bekant......

Response to Swedish People Club 2005-08-19 03:44:44

jag är väl med då ^^

Response to Swedish People Club 2005-08-19 07:24:21

Sorry för att jag har varit borta så länge, jag jobbar på mitt nya hus och vi måste själva renovera botten av den.

Response to Swedish People Club 2005-08-19 07:46:44

At 8/19/05 03:44 AM, Muskelchock wrote: jag är väl med då ^^

Ja, du är så illa tvungen :)

At 8/19/05 07:24 AM, CertainShadeOfGreen wrote: Sorry för att jag har varit borta så länge, jag jobbar på mitt nya hus och vi måste själva renovera botten av den.

Låter som ett tufft jobb för en 79-åring.

Response to Swedish People Club 2005-08-19 12:50:25

At 8/19/05 02:44 AM, Frostbreath wrote:
At 8/18/05 04:25 PM, Awwe wrote: Jag är svensk :D
Vänta nu lite. Har du någon gång försökt adda mig på MSN? Jag tycker att Awwe låter bekant......

Hmm... vad har du för msn då? :S

Response to Swedish People Club 2005-08-19 13:17:34

At 8/19/05 12:50 PM, Awwe wrote: Hmm... vad har du för msn då? :S

Finns i profilen. Hmm, jag kanske hade ett annat alias då.

Trueshot?

Speakerboxxx? Ringer det någon klocka?

Response to Swedish People Club 2005-08-19 13:32:40

At 8/19/05 01:17 PM, Frostbreath wrote: Finns i profilen. Hmm, jag kanske hade ett annat alias då.

Trueshot?

Speakerboxxx? Ringer det någon klocka?

Nej.. .. känner inte igen din msn heller.. :/
Kanske en annan awwe :P

Response to Swedish People Club 2005-08-19 14:50:40

At 8/19/05 02:44 AM, Frostbreath wrote: Jag tycker att Awwe låter bekant......

Det tycker jag också. =S

Förresten hade jag min första skoldag idag. Jag har redan tröttnat på det. =(

Response to Swedish People Club 2005-08-20 05:48:36

At 8/19/05 02:50 PM, Andersson wrote:
At 8/19/05 02:44 AM, Frostbreath wrote: Jag tycker att Awwe låter bekant......
Det tycker jag också. =S

Nu vet jag varför jag tycker det låter bekant; aviewaskewed (En av de ny valda moderatörerna) brukar kallas för awe.

Så det är därifrån det kommer. =P

Response to Swedish People Club 2005-08-20 12:47:30

At 8/19/05 07:46 AM, Frostbreath wrote:
At 8/19/05 03:44 AM, Muskelchock wrote: jag är väl med då ^^
Ja, du är så illa tvungen :)

At 8/19/05 07:24 AM, CertainShadeOfGreen wrote: Sorry för att jag har varit borta så länge, jag jobbar på mitt nya hus och vi måste själva renovera botten av den.
Låter som ett tufft jobb för en 79-åring.

Jupp.

Response to Swedish People Club 2005-08-21 07:58:01

Ok, imorron börjar även jag skolan. Helvete :P

Vi ska få en ny klassföreståndare, ett par nya lärare, och min spanksgrupp ska delas och sättas ihop med andra gurpper.

Skolan är ganska så ny om man kan säga så, nån byggnad har tagits bort och grejer flyttats runt och så. Skolgården har också fått sig en del jobb. Mycket nytt som händer alltså.

Plus så ska det ju bli kul att vara nia ;D

Response to Swedish People Club 2005-08-21 08:24:21

Jag måste göra om sjuan :P Men vi börjar på tisdags.

Response to Swedish People Club 2005-08-21 14:08:45

nån som vill joina ett svenskt crew som gör flash filmer och- spel?

Response to Swedish People Club 2005-08-21 16:04:33

inte?

Response to Swedish People Club 2005-08-21 16:53:06

At 8/21/05 02:08 PM, Muskelchock wrote: nån som vill joina ett svenskt crew som gör flash filmer och- spel?
At 8/21/05 04:04 PM, Muskelchock wrote: inte?

Nej. Orkar inte. =P

Men bara så du vet så är den här klubben inte lika aktiv som vissa andra är. Vi är bara ett fåtal aktiva svenskar och du väntade inte ens två timmar tills du gjorde en ny post (Hehe, fyra minuter ifrån).

Hursomhelst, låt inte små inlägg bli en vana. Det är mycket möjligt att moderatörerna inte låter oss få fler chanser om de varnar oss en gång till.

Och vi vill ju alla ha en fin klubb, va? =)

Response to Swedish People Club 2005-08-21 17:15:24

At 8/21/05 04:53 PM, Andersson wrote: Hursomhelst, låt inte små inlägg bli en vana. Det är mycket möjligt att moderatörerna inte låter oss få fler chanser om de varnar oss en gång till.

Har vi verkligen blivit varnade? Det var som fan.. när hände det, för jag har inget minne utav att jag läst något om det, trots att jag är rätt säker på att jag läst alla dessa 12 sidor?

Response to Swedish People Club 2005-08-21 17:29:15

At 8/21/05 05:15 PM, Knudsen wrote: Har vi verkligen blivit varnade? Det var som fan... när hände det?

Det var förut i klubbens tidiga dagar; Uninspired_Alias (Dralnur alltså) försökte putta igång tråden igen.

Sen så kom en dansk in och började svära, då blev ramagi lite uttråkad på att hjälpa oss. =)

Nu är det så att jag är väldigt intresserad av vilka av er som är Stockholmare. Jag skulle vilja ha en meet-up någon gång. <=]

Response to Swedish People Club 2005-08-21 17:50:55

Förresten Knudsen brukar du bara posta i "Clubs & Crews"?

Och blev du medlem i och med att Asvegren var det?

Berätta gärna lite. =)

Response to Swedish People Club 2005-08-21 18:33:25

At 8/21/05 05:50 PM, Andersson wrote: Förresten Knudsen brukar du bara posta i "Clubs & Crews"?

Nja, jag postar lite här och var, dock inte hur ofta som helst.. men jag är inte begränsad till "Clubs & Crews", nej ;)

Och blev du medlem i och med att Asvegren var det?

Jag hittade klubben genom DonDoli och skrev typ bara ett inlägg (minns inte varför), det räckte visst för att jag skulle räknas som medlem (vilket jag egentligen inte hade för avsikt att bli), så jag fortsatte att skriva då och då för att helt enkelt hjälpa till med att hålla klubben igång - och det har varit rätt skoj faktiskt :) Så Asvegren hade inget med det att göra ;)

Med tanke på att du nyss startade en topic i "General" om svenska souvenirer så är det nog inte lönt för mig att fråga dig ifall du bara skriver i "Clubs & Crews", eller hur? :P

Response to Swedish People Club 2005-08-22 11:30:35

At 8/21/05 07:58 AM, DonDoli wrote: Plus så ska det ju bli kul att vara nia ;D

Mjae. Det var nogåt bättre i åttan. Niorna hade respekt för oss, men åttorna nu har ingen respekt oss.

At 8/21/05 02:08 PM, Muskelchock wrote: nån som vill joina ett svenskt crew som gör flash filmer och- spel?

Kanske skulle motivera mig att börja använda mitt oanvända flash, men njae. Skolan har ju börjat nu, så.

At 8/21/05 04:53 PM, Andersson wrote: Hursomhelst, låt inte små inlägg bli en vana. Det är mycket möjligt att moderatörerna inte låter oss få fler chanser om de varnar oss en gång till.

Det vore ju ohyggligt liten tolerans. Jag tror nog dom nöjer sig med en simpel ban. Dutch ppl blev låst för att flera spammade up klubben, inte för ett och annat småinlägg.

Nu till något helt annat. Lyssnar någon av er på internetradio?

Response to Swedish People Club 2005-08-22 17:12:30

At 8/21/05 06:33 PM, Knudsen wrote: Jag fortsatte att skriva då och då för att helt enkelt hjälpa till med att hålla klubben igång - och det har varit rätt skoj faktiskt :)

Det var ju juste. =)

Bra att du stannade kvar också! ^^

Med tanke på att du nyss startade en topic i "General" om svenska souvenirer så är det nog inte lönt för mig att fråga dig ifall du bara skriver i "Clubs & Crews", eller hur? :P

Hahaha, nej.

Men jag är en sann "Clubs & Crews" medlem. Sedan vill jag nästan kalla mig mer för en Chat/Flash forum/Politiskt forums person.

Men jag finns väl överallt där det behövs helt enkelt. =)

Response to Swedish People Club 2005-08-22 19:35:51

Jag är stolt, vi ligger ungefär trettio inlägg före finnarna och deras klubb. =)

At 8/22/05 11:30 AM, Frostbreath wrote: Det vore ju ohyggligt liten tolerans. Jag tror nog dom nöjer sig med en simpel ban.

Jag kan ju säga dig att då låg vi riktigt illa till och jag vill helt enkelt inte hamna i den situationen igen.

Dutch ppl blev låst för att flera spammade upp klubben, inte för ett och annat småinlägg.

Men vi har faktiskt en hel del små inlägg. =/

Nu till något helt annat. Lyssnar någon av er på internetradio?

Nja. Bara en massa folk som ber mig lyssna på deras radio de har på diverse hemsidor och så. =P

Förut för cirka ett halv år sedan så lyssnade jag mycket på www.Shoutcast.com vilket är den bästa hemsidan om du vill lyssna på webbradio enligt mig.

Och sen så har jag ju lyssnat på Radiogrounds några gånger såklart. =P

Response to Swedish People Club 2005-08-23 13:22:45

At 8/22/05 07:35 PM, Andersson wrote: Nja. Bara en massa folk som ber mig lyssna på deras radio de har på diverse hemsidor och så. =P

Det var ju trist.

Förut för cirka ett halv år sedan så lyssnade jag mycket på www.Shoutcast.com vilket är den bästa hemsidan om du vill lyssna på webbradio enligt mig.

Enligt dig ja. Ska nog kolla den i sinom tid.

Och sen så har jag ju lyssnat på Radiogrounds några gånger såklart. =P

Det har faktiskt inte jag :) Är det roligt?

Själv så så brukar jag lyssna på Afterhoursdjs - länk finns i min sig - men numera lyssnar jag på HBR1. Dom spelar ambient music.

Response to Swedish People Club 2005-08-24 08:49:59

jag är svensk, låt mig joina er

Response to Swedish People Club 2005-08-24 10:50:54

Hm, Barbeq känner jag igen ju... gjorde du en snutt till "Newgrounds 10th tribute", kanske? ;)

Response to Swedish People Club 2005-08-24 11:16:03

At 8/24/05 08:49 AM, Barbeq wrote: jag är svensk, låt mig joina er

Oj, du har varit med länge. Kul att ha dig här, hursomhelst.

Response to Swedish People Club 2005-08-24 11:31:54

Radiogrounds äger =D
Jag har fått en a dj:sarna att nämna mitt alias :)

At 8/24/05 08:49 AM, Barbeq wrote: jag är svensk, låt mig joina er

Självklart, välkommen!

At 8/24/05 11:16 AM, Frostbreath wrote: Oj, du har varit med länge. Kul att ha dig här, hursomhelst.

Sätter perspektiv på saker och ting. Ibland tänker man (jag i alla fall) hur det skulle vara om man fick alla exp man har missat.
Vi skulle alla gått bak XP

Nåja.
Precis postat klart ett lång inlägg I LULen, denna gången för någonting större, nämligen 10000 blams. :)
Jag har varit fast på #111 i rankingarna hur länge som helst. :(

Grattis på 200 nerladdningar på din låt, Frostbreath!

Response to Swedish People Club 2005-08-24 11:59:43

At 8/24/05 11:31 AM, DonDoli wrote: Radiogrounds äger =D

Den tyste talar!

Vad gällde det om?

Sätter perspektiv på saker och ting. Ibland tänker man (jag i alla fall) hur det skulle vara om man fick alla exp man har missat.

Jag skulle vara en tolvare. Eller inte, för ht52 får säkert en massa exp.

Precis.

Precis postat klart ett lång inlägg I LULen, denna gången för någonting större, nämligen 10000 blams. :)

Femsiffrig stat, gratulerar. Vad ska du ha den här gången då? Du har en smutsig filt och äggskal redan.

Det börjar bli tufft.

Tackar. Förresten, hur ser Alexanders NG tröja ut? Tom's katt hade tydligen varit på den :)

Response to Swedish People Club 2005-08-24 15:30:40

At 8/24/05 11:59 AM, Frostbreath wrote:
At 8/24/05 11:31 AM, DonDoli wrote: Radiogrounds äger =D
Den tyste talar!

Haha, ha.

Vad gällde det om?

Meh, inte så speciellt som man kan tro. En kille som var DJ just då var lite sur att han bara hade två lyssnare, så han skapade en tråd i General. Så jag skrev där och undrade hur han uttalade mitt namn :P

Jag skulle vara en tolvare. Eller inte, för ht52 får säkert en massa exp.

Vi skulle haft många lvl 30, Tom Fulp till exempel.

Precis.

Femsiffrig stat, gratulerar. Vad ska du ha den här gången då? Du har en smutsig filt och äggskal redan.

DIN MAMMA XO
Tackar.
Unikt sätt att gratulare på, stark jobbat =P

Det börjar bli tufft.

Meh, det verkar bara vare ett enormt hål mellan 111 och 110, eftersom jag har samma badge som de som är rankde 95-90 ungefär. Eller åtminstone 95-100 i alla fall.
Jag har kollat upp det och det stämmer att det är ett hål. Men inte länge till :)

Tackar. Förresten, hur ser Alexanders NG tröja ut? Tom's katt hade tydligen varit på den :)

Hahaha, katten hade inte varit på själva tröjan, utan på kuväret det kom i.
Den är svart med loggan på framsidan, du kan be honom att posta en bild :)

Har du röstat i RCVL?

Response to Swedish People Club 2005-08-24 16:26:58

At 8/24/05 10:50 AM, Knudsen wrote: Hm, Barbeq känner jag igen ju... gjorde du en snutt till "Newgrounds 10th tribute", kanske? ;)

japp, skickade bara in en bit från min logofilm bara för att jag orkade inte göra något...