At 8/12/05 06:04 AM, Knudsen wrote:
Okej då, låt oss köra igång med nästa fråga!
Jag har haft fullt upp på sistone så det är helt okej ifall någon av er vill hitta på nästa fråga.
För det andra förmodade jag att ingen skulle kunna din fråga Knudsen eftersom jag själv iallafall inte är någon som kollar på porr direkt, så jag fuskade med google.com innan någon annan hann. >=)
Lite information om Jenna Jameson förresten, i ett program med en favorit komiker (Ali G) så säger hon i en intervju med honom att hon aldrig har haft analsex i en porrvideo (Dock med hennes pojkvän (Fick jag "OK" för mitt fuskande för att jag visste lite annat om henne eller?). <=P
At 8/12/05 09:14 AM, Knudsen wrote:
Alla lämnar klubben nu ju :O Nåja, DonDoli och Asvegren kommer iaf tillbaka på söndag...
Jo men vad hjälper det mig? Jo iförsig, DonDoli kommer väl sitta framför datorn och ge mig sällskap. ; )
Men du och Asvegren kommer väl knappast tillbringa er tid framför datorn nu när ni varit ifrån varandra.
At 8/12/05 08:37 AM, Frostbreath wrote:
Hrm! På lördag kommer jag att sticka till Gotland, och kommer tillbaka på måndag. Tyckte bara att ni skulle veta.
Börjar inte du i skolan om en vecka? =/
Hur som helst så får du ha det kul.
Själv ska jag inte till stan imorgon så jag sticker runt 14:00 och kommer hem vid 24:00 tiden eller något. =)
Nu ska jag käka pizza sen så ska jag och några polare se ifall ett par brudar vill hänga med imorrn. =)
Ha det bra! =]