At 7/14/06 04:45 AM, 1nic wrote: Swedish club!!!!!! Sweden is cool. But I am not swedish, still that sounds cool. What is the swedish club????
Isn't that obvious? The Swedish People Club is a club for Swedish people where we talk and stuff...
At 7/14/06 04:45 AM, 1nic wrote: Swedish club!!!!!! Sweden is cool. But I am not swedish, still that sounds cool. What is the swedish club????
Isn't that obvious? The Swedish People Club is a club for Swedish people where we talk and stuff...
At 7/14/06 04:54 AM, 1nic wrote: Talk about stuff! Wait a minute, I don't speak swedish... Are you swedish??
Reading through some of the pages of this topic would kind of give you that idea. Your the odd one out so, tada.
At 7/13/06 10:29 AM, -SirWilliam- wrote: Njae jag tror inte det. Det brukar inte hända så mycket här överhuvudtaget.
Tänkte väl det, jag är lite irriterad över att jag missade en massa xp dock :P
At 7/14/06 04:54 AM, 1nic wrote: Talk about stuff! Wait a minute, I don't speak swedish... Are you swedish??
Yes, we are all swedish here, and we usually talk about swedish stuff like meatballs and furnitures from ikea. Nothing that would catch your interest.
Now please go away, you're interrupting our scientistic conversation about polar bears walking around on our streets.
ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖRN.
jag kan skriva åäööäå ÅÄÖÖÄÅ
tut tut.
Herregud! SPC invaderas av svenska wannabes, danskar eller norrmän nu för tiden...
Finnar också fast dom räknas inte.
At 7/14/06 08:17 AM, Barbeq wrote: Herregud! SPC invaderas av svenska wannabes, danskar eller norrmän nu för tiden...
Oh noes! Vi måste slå tillbaka, ladda köttbulls-gevären och förbered isbjörnarna. Det är krig!
At 7/14/06 08:10 AM, Rucklo wrote: jag kan skriva åäööäå ÅÄÖÖÄÅ
tut tut.
Välkommen till Sverige.
At 7/14/06 08:55 AM, Palm_ wrote: Oh noes! Vi måste slå tillbaka, ladda köttbulls-gevären och förbered isbjörnarna. Det är krig!
Koskit och dynamit funkar nog bra det med. Men inte ska vi strida mot våra grannar! De har ju också varit en del av Sverige en gång i tiden.
Jag är en älskare, inte en krigare :P
Och apropå ingenting, jag köpte ett nytt klot idag för reapriset 800 spänn. Åh, vad kul det ska bli att spela med den senare :)
At 7/14/06 11:04 AM, Frostbreath wrote: Och apropå ingenting, jag köpte ett nytt klot idag för reapriset 800 spänn. Åh, vad kul det ska bli att spela med den senare :)
At 7/14/06 11:04 AM, Frostbreath wrote: Och apropå ingenting, jag köpte ett nytt klot idag för reapriset 800 spänn. Åh, vad kul det ska bli att spela med den senare :)
Det där klotet är sååå coolt... Synd bara att jag inte har ett själv... Och förresten... Självklart bjuder vi på saft så du kan nog komma över så ska vi kunna ha barnkalas. Mina kusiner kan vara med också... De är faktiskt nästan lekis-mogna. Sådärja...
Och alla män och kvinnor där ute som missförstår det här lägg er inte i...
At 7/14/06 11:47 AM, Frostbreath wrote: Klot...
Hur gör dem de där kloten? Smälter de ned olikfärgade plaster i gjutformar?
Culture is to society as cancer is to the body. We need structure, dicipline and no more relaxation.
No more gentle shit, pain is the fundation of a solid nation.
At 7/14/06 05:11 AM, Palm_ wrote:At 7/13/06 10:29 AM, -SirWilliam- wrote: Njae jag tror inte det. Det brukar inte hända så mycket här överhuvudtaget.Tänkte väl det, jag är lite irriterad över att jag missade en massa xp dock :P
Irriterad att du sumpade 20 xp?
At 7/14/06 11:04 AM, Frostbreath wrote:
Jag tror du fick det där uttrycket från spelet stronghold, altså när man säger åt en tunnelgrävare att strida nån fiende.
At 7/15/06 05:02 AM, -SirWilliam- wrote:At 7/14/06 11:04 AM, Frostbreath wrote:Jag tror du fick det där uttrycket från spelet stronghold, altså när man säger åt en tunnelgrävare att strida nån fiende.
Hmm... Det har jag aldrig hört... Är det första Stronghold? I så fall måste jag kolla det någon gång...
När jag ser namnet --Denta-- så tänker jag på tandkräm. Någon annan som också gör det?
Culture is to society as cancer is to the body. We need structure, dicipline and no more relaxation.
At 7/15/06 07:42 AM, --Denta-- wrote:At 7/14/06 11:04 AM, Frostbreath wrote: Koskit och dynamit funkar nog bra det med. Men inte ska vi strida mot våra grannar! De har ju också varit en del av Sverige en gång i tiden.Jo, men i BF 1942 modden Silent Heroes attackerar VI Norrmännen (Wtf?)
fast konstigt nog, utspelar sig alla kartor på svensk mark. Jag har också hört talats om någon gotländsk mod där man strider mor ryssar på gotland
Jaaaaag snodde det 3000:e inlägget :D
At 7/14/06 12:47 PM, Raven_The_Hedgehog wrote: Och alla män och kvinnor där ute som missförstår det här lägg er inte i...
Jag missförstår det här. Blir det saft eller inte?
At 7/14/06 02:01 PM, Andersson wrote: Hur gör dem de där kloten? Smälter de ned olikfärgade plaster i gjutformar?
Bra fråga. Jag ska ta reda på det nästa gång jag är nere och bowlar.
At 7/15/06 09:29 AM, Andersson wrote: När jag ser namnet --Denta-- så tänker jag på tandkräm. Någon annan som också gör det?
Inte jag, nej. För jag hör namnet med en svensk dialekt, snarare än engelsk. Du tänker på dental, eller hur?
At 7/15/06 12:02 PM, Frostbreath wrote: Jaaaaag snodde det 3000:e inlägget :D
Trodde jag ja. --Denta--, din dubbelpostande lymmel >:O
At 7/15/06 12:02 PM, Frostbreath wrote: Bra fråga. Jag ska ta reda på det nästa gång jag är nere och bowlar.
Ah, gör så. Du bör ju vilja veta vad det är du rullar runt om dagarna. ;-)
Inte jag, nej. För jag hör namnet med en svensk dialekt, snarare än engelsk. Du tänker på dental, eller hur?
Hm, nej jag tänker faktiskt på det svenskuttalat. Jag har för mig att en tandkräm heter Dentafresh eller något sådant.
At 7/15/06 05:05 AM, Raven_The_Hedgehog wrote
Hmm... Det har jag aldrig hört... Är det första Stronghold? I så fall måste jag kolla det någon gång...
Det är faktiskt ettan och crusader.
At 7/15/06 09:29 AM, Andersson wrote: När jag ser namnet --Denta-- så tänker jag på tandkräm. Någon annan som också gör det?
När man tänker så... Det gör det faktiskt... Men vilken tandkräm??? O_o
Nu åker jag på Gothia cup, kommer igen om en vecka.
Hej då
At 7/16/06 05:18 AM, JohanL wrote: Nu åker jag på Gothia cup, kommer igen om en vecka.
Hej då
Hej hej.
hei tenkte jeg skulle sjekke innom crewet deres en av deres Norske Naboer her ;)
lol, min låt "When I Saw 2pac" fick frontpage, enligt mig den sämsta av de jag gjort haha!
At 7/16/06 03:26 PM, Rucklo wrote: lol, min låt "When I Saw 2pac" fick frontpage, enligt mig den sämsta av de jag gjort haha!
Jävlar, stort grattis! =D
At 7/16/06 04:35 PM, The0vermind wrote: hallå er ni her
Nej, hej då.
At 7/16/06 12:31 PM, --Denta-- wrote:
P.S. Denta är mitt ett slang för mitt namn. INTE inspirerat utav något tandkräm :\
Det förklarar ju en del, en av universums stora gåtor är löst.