00:00
00:00
Newgrounds Background Image Theme

XBBAS just joined the crew!

We need you on the team, too.

Support Newgrounds and get tons of perks for just $2.99!

Create a Free Account and then..

Become a Supporter!

Swedish People Club

131,687 Views | 2,932 Replies
New Topic

Response to Swedish People Club 2006-07-03 07:35:11

Ok, tackar! Och jag ska hålla mig aktiv, ja lovar ;D

Response to Swedish People Club 2006-07-03 11:15:12

At 7/2/06 06:07 PM, JohanL wrote: Trevlig klubb det här ;)
Har inte stött på den förut men jag kollar inte mycket i den här sektionen av forumet ändå. Skulle gärna vilja vara med, och i listan om det går bra :)

Såg dig i Artist Showcase Thread och tänkte fråga om du ville vara med men jag glömde... Trevligt att du är här. Välkommen!

Response to Swedish People Club 2006-07-03 16:05:33

At 7/3/06 11:15 AM, Raven_The_Hedgehog wrote: Såg dig i Artist Showcase Thread och tänkte fråga om du ville vara med men jag glömde... Trevligt att du är här. Välkommen!

Tack igen :D
Jag såg Laserkarl där också, är han med här eller??

Response to Swedish People Club 2006-07-03 16:08:18

At 7/3/06 04:05 PM, JohanL wrote:

Javisstja, det var han också... Nej det tror jag inte att han är. Har sett honom också.

Response to Swedish People Club 2006-07-03 16:18:18

At 7/3/06 04:08 PM, Raven_The_Hedgehog wrote:
At 7/3/06 04:05 PM, JohanL wrote:
Javisstja, det var han också... Nej det tror jag inte att han är. Har sett honom också.

Jo, jag tror att han var med här ett tag - Laserkarl och Gunther45 är en och samma kille och Gunther har ju snackat här flera gånger om jag minns rätt :)

Response to Swedish People Club 2006-07-04 04:25:35

At 7/3/06 04:18 PM, Knudsen wrote:
Jo, jag tror att han var med här ett tag - Laserkarl och Gunther45 är en och samma kille och Gunther har ju snackat här flera gånger om jag minns rätt :)

Jahaja... Ja, minnet sviker... Jag börjar bli gammal och senil.

Response to Swedish People Club 2006-07-04 12:04:56

At 7/3/06 04:18 PM, Knudsen wrote: Jo, jag tror att han var med här ett tag - Laserkarl och Gunther45 är en och samma kille och Gunther har ju snackat här flera gånger om jag minns rätt :)

Laserkarl var tidigare GuntherSwanh. Han har varit med, åkt ur, och kommit med, och åkt ut igen. Han gillar det nog bättre i Flash forumet. Inget fel med det.

Välkommen tillbaka, förresten ;)

At 7/4/06 04:25 AM, Raven_The_Hedgehog wrote: Jahaja... Ja, minnet sviker... Jag börjar bli gammal och senil.

Apropå ingenting, dom håller ju på att bygga en ny bowlinghall i Köping. Är den klar snart, eller?

Response to Swedish People Club 2006-07-04 15:47:59

At 7/4/06 12:04 PM, Frostbreath wrote:
At 7/4/06 04:25 AM, Raven_The_Hedgehog wrote: Jahaja... Ja, minnet sviker... Jag börjar bli gammal och senil.
Apropå ingenting, dom håller ju på att bygga en ny bowlinghall i Köping. Är den klar snart, eller?

Jo... Jag tror den är färdig... Vad jag har sett har det stått lite bilar utanför och så... Jag tror faktiskt den har varit öppen en längre tid. Men så är jag ju inte så insatt då jag inte direkt bor i Köping (Bor I Västra Skedvi, naturkönt område nära Kolsva och cirka 3 mil från Köping. Kan vara bra att veta att det är naturskönt). Men, som sagt, jag är ganska säker på att den varit öppen ett tag om du ville bowla där ;)

Response to Swedish People Club 2006-07-05 10:05:34

At 7/4/06 03:47 PM, Raven_The_Hedgehog wrote: Men, som sagt, jag är ganska säker på att den varit öppen ett tag om du ville bowla där ;)

Hmm. Det kankse är bättre om jag frågar någon från IKW istället. För jag har ingen större lust att åke ner från Västerås till Köping bara för att stå framför ett halvfärdigt bygge, om du förstår vad jag menar. Jag är ändå ivrig att testa om den är bättre än den förra :)

Tack iallafall.

Response to Swedish People Club 2006-07-05 10:16:45

At 7/5/06 10:05 AM, Frostbreath wrote: Hmm. Det kankse är bättre om jag frågar någon från IKW istället. För jag har ingen större lust att åke ner från Västerås till Köping bara för att stå framför ett halvfärdigt bygge, om du förstår vad jag menar. Jag är ändå ivrig att testa om den är bättre än den förra :)

Tack iallafall.

Varsågod. Hoppas du får lite mer info. Du kan ju komma hem till mig efter bowling-turen om du skulle vilja så kan vi bjuda på fika ;)

Response to Swedish People Club 2006-07-05 11:23:02

At 7/5/06 10:16 AM, Raven_The_Hedgehog wrote: Varsågod. Hoppas du får lite mer info. Du kan ju komma hem till mig efter bowling-turen om du skulle vilja så kan vi bjuda på fika ;)

HAHAHA, jag tror nog inte jag hinner stanna så länge, men tack för erbjdandet ;)

Response to Swedish People Club 2006-07-05 12:26:46

At 7/5/06 11:41 AM, domisgay wrote: I WUD LIKE TO GOIN UR KLUB I CAN SPEEK SWEDDISH ONEST I AM WELL GOOD AT IT. U GUYS ARE WAI KOOL AND I LUFF U. A LOT.

U R DA BEAST ON NG HERETAKE DIS<3<3<3:D

Why, you must be the nicest alt out there. I'll miss you when Andersson reports you =D

Response to Swedish People Club 2006-07-05 13:16:32

At 7/5/06 11:23 AM, Frostbreath wrote: HAHAHA, jag tror nog inte jag hinner stanna så länge, men tack för erbjdandet ;)

Åh, nöjet är mitt... Men någon gång kanske det går, vi kan ju bestämma så kan du komma hem till mig och leka lite med mina krigsgubbar. Det är jättekul. Och så kan vi...

Nej, nu ska jag nog sluta innan jag får en överhettning...

Response to Swedish People Club 2006-07-05 15:59:11

At 7/5/06 10:16 AM, Raven_The_Hedgehog wrote: Du kan ju komma hem till mig efter bowling-turen om du skulle vilja så kan vi bjuda på fika ;)

Och gnistorna fortsätter att flyga. Det är som en dokusåpa!

Kommer Raven_The_Hedgehog någonsin att få sin Frostbreath? Stay tuned, avslöjandet kommer på nästa sida av SPC.

Response to Swedish People Club 2006-07-05 16:12:03

At 7/5/06 03:59 PM, Asvegren wrote: Och gnistorna fortsätter att flyga. Det är som en dokusåpa!

Kommer Raven_The_Hedgehog någonsin att få sin Frostbreath? Stay tuned, avslöjandet kommer på nästa sida av SPC.

Öh... Stöd anti-feministernas... Öh... parti... Eller nåt, så kan vi störta Asvegren från sitt feta kontor på högsta våningen... Och, öh... Jag är inte bög om ni trodde det... Och så har ni sannerligen sett att jag är på tok för ung för ett moget äktenskap!

Läst i Aftonbladet (Muahhahaaa, hämden är ljuv):
ASVEGREN STÖTER PÅ HEMLIG MAN! STOR BILAGA!

Och kriget fortsätter...

Response to Swedish People Club 2006-07-05 17:06:24

Ursäkta dubbelposten men... Jag kommer vara borta på semester ett tag... Vi ses om någon vecka...

Response to Swedish People Club 2006-07-06 01:26:48

Wohoo levelup Wohoo levelup Wohoo levelup Wohoo levelup Wohoo levelup Wohoo levelup Wohoo levelup Wohoo levelup Wohoo levelup Wohoo levelup

At 7/5/06 01:16 PM, Raven_The_Hedgehog wrote: Åh, nöjet är mitt... Men någon gång kanske det går, vi kan ju bestämma så kan du komma hem till mig och leka lite med mina krigsgubbar. Det är jättekul. Och så kan vi...

...

Blir det saft? BETRAKTA DET SOM GIVET!

At 7/5/06 03:59 PM, Asvegren wrote: Och gnistorna fortsätter att flyga. Det är som en dokusåpa!

Så det är så här det känns när någon stöter på en via internet. Jag måsste erkänna, att det är det märkligaste jag någonsin varit med om :O

At 7/5/06 04:12 PM, Raven_The_Hedgehog wrote: Öh... Stöd anti-feministernas... Öh... parti... Eller nåt, så kan vi störta Asvegren från sitt feta kontor på högsta våningen... Och, öh... Jag är inte bög om ni trodde det... Och så har ni sannerligen sett att jag är på tok för ung för ett moget äktenskap!

Det här gör mig ännu mera orolig, för det tyder på att du inte var oseriös när du började snacka om krigargubbar. Jag får iallafall det intrycket. Shiut :P

Ha en trevlig semester!

Response to Swedish People Club 2006-07-06 05:46:12

At 7/5/06 05:06 PM, Raven_The_Hedgehog wrote: Ursäkta dubbelposten men... Jag kommer vara borta på semester ett tag... Vi ses om någon vecka...

Ha det kul. =)

At 7/6/06 01:26 AM, Frostbreath wrote: Wohoo levelup Wohoo levelup Wohoo levelup Wohoo levelup Wohoo levelup Wohoo levelup Wohoo levelup Wohoo levelup Wohoo levelup Wohoo levelup

Grattis! Jag måste säga att level 14 har en av de finaste ikonerna. Heh, jag får snart level 15. 15 och 16 är rätt fula. =(

Response to Swedish People Club 2006-07-06 05:59:56

Italien eller Frankrike. vem vinner VM? Jag håller påååå....ehm....?...?...?... Äsch 50 procents chans, jag kör på dom snobbiga Fransmännen.

Förresten jag skaffade en ny profile picture och jag tycker den e så himla häftig.
Vad tycker ni? Ta en titt.

Response to Swedish People Club 2006-07-06 06:03:45

At 7/6/06 05:59 AM, -SirWilliam- wrote: Italien eller Frankrike. vem vinner VM? Jag håller påååå....ehm....?...?...?... Äsch 50 procents chans, jag kör på dom snobbiga Fransmännen.

Hehe, gör så du. Jag är själv inte säker. =/

Förresten jag skaffade en ny profile picture och jag tycker den e så himla häftig.
Vad tycker ni? Ta en titt.

Heh, jorå den är rätt okej faktiskt. =)

Response to Swedish People Club 2006-07-06 06:26:27

At 7/6/06 06:03 AM, Andersson wrote:
At 7/6/06 05:59 AM, -SirWilliam- wrote:

Heh, jorå den är rätt okej faktiskt. =)

Thankyou Mr Andersson... <- (matrix)

Response to Swedish People Club 2006-07-06 06:44:11

At 7/6/06 06:26 AM, -SirWilliam- wrote: Thankyou Mr Andersson... <- (matrix)

It's aight, sir William... <- (Braveheart)-

;-)

Response to Swedish People Club 2006-07-06 09:27:22

At 7/6/06 05:59 AM, -SirWilliam- wrote: Italien eller Frankrike. vem vinner VM? Jag håller påååå....ehm....?...?...?... Äsch 50 procents chans, jag kör på dom snobbiga Fransmännen.

Jag vet inte riktigt, jag gillar egentligen inte något av lagen. Jag tror nog att Frankrike vinner dock.

Doors. You'll know when they're appropriate.

dA

BBS Signature

Response to Swedish People Club 2006-07-06 09:39:49

At 7/6/06 05:46 AM, Andersson wrote: Grattis! Jag måste säga att level 14 har en av de finaste ikonerna. Heh, jag får snart level 15. 15 och 16 är rätt fula. =(

Tack. Men jag måste säga att jag är av en helt motsatt åsikt. 15, 16 > 14.

At 7/6/06 09:27 AM, Palm_ wrote: Jag vet inte riktigt, jag gillar egentligen inte något av lagen. Jag tror nog att Frankrike vinner dock.

Italien kommer att vinna, var så säker. Dom har spelat bra fotboll genom hela turneringen. Dessutom har de i motsats till fransmännen vunnit sin grupp. Jo, jag håller på dom.

Response to Swedish People Club 2006-07-06 11:17:03

At 7/6/06 06:44 AM, Andersson wrote:
At 7/6/06 06:26 AM, -SirWilliam- wrote:
It's aight, sir William... <- (Braveheart)-

;-)

Braveheart? känner igen titeln...eeehh vilken var det nu igen?
Just ja, du menar den där skotten "William Wallace"?

Response to Swedish People Club 2006-07-06 11:32:53

fan det finns mycke svenska på NG man sku aldrig ha trot
fast int behöver man va svensk fö att kunna svenska.
Suomi Finland

Response to Swedish People Club 2006-07-06 12:05:07

At 7/6/06 11:17 AM, -SirWilliam- wrote: Just ja, du menar den där skotten "William Wallace"?

Ja. Om du inte känt till den filmen så hade jag fan börjat fundera.

At 7/6/06 11:32 AM, MaDe wrote: fan det finns mycke svenska på NG man sku aldrig ha trot

Klart kan man tro det, svenskar är ju för faan kända för att i sin isolation leka med datorer. =]

Response to Swedish People Club 2006-07-07 05:25:55

At 7/6/06 12:05 PM, Andersson wrote:
At 7/6/06 11:17 AM, -SirWilliam- wrote: Just ja, du menar den där skotten "William Wallace"?
Ja. Om du inte känt till den filmen så hade jag fan börjat fundera.

Jag gillade den där filmen och sen dess har jag tränat på att snacka skottska, om det nu heter så. Och jag lär mig att uttala ord och meningar som den här skotten i spelet "Space Colony" säger, den där "Nailer". Tycker själv att jag är bra på det nu.

Och igår så var jag, morsan och farsan på bio, vi såg på Da Vinci koden, och herrejävlar vad bra den var. Tom hanks = fantastisk.

Response to Swedish People Club 2006-07-07 10:52:40

At 7/7/06 05:25 AM, -SirWilliam- wrote: Jag gillade den där filmen och sen dess har jag tränat på att snacka skottska, om det nu heter så.

Heh, ja. Tyvärr så talar alla skådespelare i den filmen australienska. Men iallafall. =P

Och jag lär mig att uttala ord och meningar som den här skotten i spelet "Space Colony" säger, den där "Nailer". Tycker själv att jag är bra på det nu.

Hm, har inte spelat det spelet.

Och igår så var jag, morsan och farsan på bio, vi såg på Da Vinci koden, och herrejävlar vad bra den var. Tom hanks = fantastisk.

Hehe. Jag kanske ska ta och se den tids nog.

Response to Swedish People Club 2006-07-07 11:17:48

At 7/7/06 10:52 AM, Andersson wrote:
At 7/7/06 05:25 AM, -SirWilliam- wrote:
Heh, ja. Tyvärr så talar alla skådespelare i den filmen australienska. Men iallafall. =P

Åh nej jag har blivit lurad!!!

Hm, har inte spelat det spelet.

Det menar du inte? En rolig grej är att producera en nuclear missile och sen panga sönder basen om man har tråkigt.

Hehe. Jag kanske ska ta och se den tids nog.

Se den snart, den här killen som spelade gandalf i lord of the rings, och magneto i X-Men är med.
Fan jag älskar mysteriefilmer som slutar logiskt. Kandke nån kan rekonmedera nåt?