At 6/12/06 06:58 PM, Andersson wrote: Slog sedan i samma fot dagen efter.
Ouch!
At 6/12/06 11:56 AM, CBadBlood wrote: so is that good enough?
You may join if you send 25$ to my paypal account :P
At 6/12/06 06:58 PM, Andersson wrote: Slog sedan i samma fot dagen efter.
Ouch!
At 6/12/06 11:56 AM, CBadBlood wrote: so is that good enough?
You may join if you send 25$ to my paypal account :P
Culture is to society as cancer is to the body. We need structure, dicipline and no more relaxation.
No more gentle shit, pain is the fundation of a solid nation.
At 6/13/06 06:10 AM, Andersson wrote: Ohelvete!
Någon måste ha kapat hans konto.
At 6/13/06 06:10 AM, Andersson wrote: Ohelvete!
Onoes!
At 6/13/06 08:40 AM, finland_krillin91 wrote: i join
you join, you speak swedish
Man kan likväl göra ett inlägg ni när man har tid.
ÅH! Vad skönt det är att ha slutat grundskolan. Det har varit en rolig tid, och jag kommer att sakna många ansikten därifrån. Jag är ypperligt nöjd med mina betyg (meritvärde 290, av 320), och behöver säkert inte kolla på Dexter för att veta att jag kommit in på mitt gymnasium.
Vad har jag gjort för övrigt? Tja, tagit i lite extranär det gäller skolan. Och det har lönat sig, i och med att jag höjde mig i 7 ämnen. Annars inte speciellt mycket.
Och nu så har tyvärr även jag skaffat Elder Scrolls IV: Oblivion, och jäklar, det här är grejor. Jag ska försöka skriva här oftare, eftersom det är sommar och allt.
Jätte bra men skaffa flash och joina AFD5 collaben NU!
At 6/13/06 03:37 PM, Frostbreath wrote: Och nu så har tyvärr även jag skaffat Elder Scrolls IV: Oblivion, och jäklar, det här är grejor. Jag ska försöka skriva här oftare, eftersom det är sommar och allt.
Jag har tyvärr insett att Oblivion är rätt tunt och erbjuder inte tillräckligt många quests för oss fanatiker. Däremot har jag återupptäckt Morrowind, som trots sina tekniska brister är ett mästerfullt spel med riklig känsla.
Err nä, Morrowind är nog världens mest bästa och tråkigaste rpg spelet i historien. Jag tröttnade på det efter 5h...
At 6/14/06 08:20 AM, Barbeq wrote: Err nä, Morrowind är nog världens mest bästa och tråkigaste rpg spelet i historien. Jag tröttnade på det efter 5h...
Det må vara mycket segare och långsammare, men å andra sidan är det djupare. Oblivion har bara fyra factions (om jag minns rätt) som man kan göra quests åt. Annars är det bara main quest och ett par side quests att göra (vilka inte är särskilt spännande).
I Morrowind däremot finns det ca 10 factions, för att inte nämna alla side quests. Ja, jag erkänner också att Morrowind är svårt att komma in i, men när man väl gör det är det faktiskt bättre än Oblivion. Sen finns det ju de tekniska nackdelarna i Morrowind, men de är faktiskt inte så svåra att vänja sig vid.
At 6/13/06 03:37 PM, Frostbreath wrote:
ÅH! Vad skönt det är att ha slutat grundskolan. Det har varit en rolig tid, och jag kommer att sakna många ansikten därifrån. Jag är ypperligt nöjd med mina betyg (meritvärde 290, av 320), och behöver säkert inte kolla på Dexter för att veta att jag kommit in på mitt gymnasium.
Ey, bra betyg man! Du slog mina grundskolebetyg med 5 poäng :O
At 6/14/06 01:02 PM, Rucklo wrote: Ey, bra betyg man! Du slog mina grundskolebetyg med 5 poäng :O
Nu ska vi inte skryta... Äsch, åt helvete med jantelagen! Jag hade 315 poäng när jag gick ut :D
Knudsen med för den delen.
Åh tack gode Gud. Mitt adrenalin pumpar. 1-0 till Sverige. Vilken rysare, inte nog med att det är Sverige vi talar om, jag hade satsat 90 kr på dem också :D
At 6/15/06 04:54 PM, Asvegren wrote: Åh tack gode Gud. Mitt adrenalin pumpar. 1-0 till Sverige. Vilken rysare, inte nog med att det är Sverige vi talar om, jag hade satsat 90 kr på dem också :D
Så jävla härligt, trodde nästan att det skulle bli 0-0 igen. Zlatan blev skadad dock, men det gör ju inte särskilt mycket om han spelar som han gjorde idag och mot Trinidad.
Hehe, jag var ute och spela basket på en skolgård med ett par polare. Tydligen var det fullt med folk inne i själva skolan som kollade på matchen.
Det märktes rätt tydligt när matchen var slut och Sverige vann; femtiotalet grabbar iklädda Sverigetröjor kutade ut gormandes och vajandes med flaggor! XD
Det hade varit så jävla kul ifall Sverige förlorat och man fått sett dem gå ut helt snopna med deras utstyrsel och allt! Hahaha, några hade även målat sig i ansiktet med svenskaflaggans färger! =D
Rätt trevligt faktiskt; lite folk vi känner drog ner dit till oss när de sett färdigt på matchen också. =)
Culture is to society as cancer is to the body. We need structure, dicipline and no more relaxation.
At 6/13/06 04:40 PM, Barbeq wrote: Jätte bra men skaffa flash och joina AFD5 collaben NU!
Jag har redan flash serru och... nej.
At 6/14/06 07:27 AM, Asvegren wrote: Jag har tyvärr insett att Oblivion är rätt tunt och erbjuder inte tillräckligt många quests för oss fanatiker. Däremot har jag återupptäckt Morrowind, som trots sina tekniska brister är ett mästerfullt spel med riklig känsla.
Om vi ska snacka RPG spel som verkligen är mästerliga kan jag nämna Fallout 2, ett post-nukluärt äventyr med en hel del skjutande och... sex. Om man nu skulle vilja det ;)
At 6/14/06 01:02 PM, Rucklo wrote: Ey, bra betyg man! Du slog mina grundskolebetyg med 5 poäng :O
Jag kan tillägga att jag hade 255 förra terminen. Så jag ökade takten lite smått här på slutet ;)
At 6/14/06 01:12 PM, Asvegren wrote: Nu ska vi inte skryta... Äsch, åt helvete med jantelagen! Jag hade 315 poäng när jag gick ut :D
Knudsen med för den delen
Jag skulle säkert kunna få så mycket poäng om det inte vore för att jag tyckte att skolan var skit hela åttan :P
Den som var bäst i min klass fick 300 poäng...
At 6/15/06 04:54 PM, Asvegren wrote: Åh tack gode Gud. Mitt adrenalin pumpar. 1-0 till Sverige. Vilken rysare, inte nog med att det är Sverige vi talar om, jag hade satsat 90 kr på dem också :D
Jag tittade på Fahrenheit 9/11. Men resten av familjen tittade på fotbollen på nedervåningen, så jag satt bara och väntade på ett vrål. Jag blev lite nervös när det aldrig tycktes komma, men en stor lättnad när det gjorde det.
Jag tror farsan blev gladast av alla, eftersom han hade satsat 100 kr på att Sverige skulle vinna med 1-0. Det gav ungefär 800 :/
At 6/15/06 06:44 PM, Andersson wrote: Det hade varit så jävla kul ifall Sverige förlorat och man fått sett dem gå ut helt snopna med deras utstyrsel och allt! Hahaha, några hade även målat sig i ansiktet med svenskaflaggans färger! =D
ja, DET SKULLE HELT KLART KOMPENSERA ALLTIHOP IFALL SVERIGE SKULLE FÖRLORAT >:(
At 6/16/06 05:06 AM, Frostbreath wrote: ja, DET SKULLE HELT KLART KOMPENSERA ALLTIHOP IFALL SVERIGE SKULLE FÖRLORAT >:(
Haha, ja men fatta vilka snopna minar de haft. Haha. XD
</Skadeglädje>
At 6/15/06 07:45 AM, --Denta-- wrote: Hm... Vaddå för collab?
At 6/16/06 05:06 AM, Frostbreath wrote: Om vi ska snacka RPG spel som verkligen är mästerliga kan jag nämna Fallout 2, ett post-nukluärt äventyr med en hel del skjutande och... sex. Om man nu skulle vilja det ;)
http://img60.imagesh../2568/enclave0jf.png
lite mörk men... eh..
Den som var bäst i min klass fick 300 poäng...
Och I min, 320 (sant)
Hallå! Hur ändrar man flash movie-filen (Kan inte förkortningen) till en .swf-fil?
At 6/17/06 08:54 AM, Raven_The_Hedgehog wrote: Hallå! Hur ändrar man flash movie-filen (Kan inte förkortningen) till en .swf-fil?
Spara först din .fla-fil. Tryck sedan ner Ctrl+Enter, så skapas din .swf i samma mapp som din .fla.
At 6/17/06 09:21 AM, Asvegren wrote:At 6/17/06 08:54 AM, Raven_The_Hedgehog wrote: Hallå! Hur ändrar man flash movie-filen (Kan inte förkortningen) till en .swf-fil?Spara först din .fla-fil. Tryck sedan ner Ctrl+Enter, så skapas din .swf i samma mapp som din .fla.
Ctrl+Enter så att man ser den alltså?
At 6/17/06 09:28 AM, Raven_The_Hedgehog wrote:At 6/17/06 09:21 AM, Asvegren wrote:Ctrl+Enter så att man ser den alltså?At 6/17/06 08:54 AM, Raven_The_Hedgehog wrote: Hallå! Hur ändrar man flash movie-filen (Kan inte förkortningen) till en .swf-fil?Spara först din .fla-fil. Tryck sedan ner Ctrl+Enter, så skapas din .swf i samma mapp som din .fla.
japp, eller så exporterar du filmen... Om du exporterar filmen får du några flera valmöjligheter än när du tittar på filmen så att swf filen sparas och BLA.
At 6/17/06 08:25 AM, Barbeq wrote: lite mörk men... eh..
Ser jävligt bra ut. =)
At 6/17/06 09:28 AM, Raven_The_Hedgehog wrote: Ctrl+Enter så att man ser den alltså?
Du kan även välja "Publish"/"Publicera" eller "Export Movie"/"Exportera Film".
http://newgrounds.com/portal/view/319186
Rösta högt så att den stannar! :D
Ursäkta för duppelposten.
Den stannade inte, hehe. Inte förvånad. Jag ska nog göra nästa lite längre.
At 6/17/06 09:39 AM, Andersson wrote: Du kan även välja "Publish"/"Publicera" eller "Export Movie"/"Exportera Film".
Visst kan man. Men med publish skapar man även ett (oönskat) .html-dokument. Om man bara vill skapa en .swf-fil har Ctrl+Enter och Exportera samma funktion.
Efter att ha tryckt Ctrl+Enter - tryck det en gång till. Då simuleras filen som om den vore under nerladdning. Perfekt möjlighet att testa sin preloader, som man oftast ska ha.
At 6/17/06 09:39 AM, Andersson wrote:At 6/17/06 08:25 AM, Barbeq wrote: lite mörk men... eh..Ser jävligt bra ut. =)
Gammal men tack :D
en rustning från fallout2 bara.
At 6/17/06 12:40 PM, Barbeq wrote:
Gammal men tack :D
en rustning från fallout2 bara.
Tyckte väl jag kände igen den. Kunde inte placera den först. Riktigt bra gjort!
Vart är alla? Det har varit tyst i flera dagar nu!