Ä vafan, jag är aktiv på typ varannan sida eller så. Eller mindre.... Hej hej.
Ä vafan, jag är aktiv på typ varannan sida eller så. Eller mindre.... Hej hej.
At 6/3/06 09:02 PM, Rucklo wrote: Ä vafan, jag är aktiv på typ varannan sida eller så. Eller mindre.... Hej hej.
Haha, ja inte är det mycket aktivitet inte. Men hej på dig också. =P
Culture is to society as cancer is to the body. We need structure, dicipline and no more relaxation.
No more gentle shit, pain is the fundation of a solid nation.
At 6/3/06 10:03 PM, Barbeq wrote: Asvegren, släpp något spel, jag har tråkigt
Håll tummarna så kommer PoW ikväll ;)
At 6/4/06 04:18 AM, Asvegren wrote:At 6/3/06 10:03 PM, Barbeq wrote: Asvegren, släpp något spel, jag har tråkigtHåll tummarna så kommer PoW ikväll ;)
SWOOCH! skapa en tråd i general forumet för att få lite extra stöd också :P
Varför får jag känslan av att den här klubben för det mesta är lite halvdöd?
At 6/4/06 08:56 AM, Barbeq wrote: SWOOCH! skapa en tråd i general forumet för att få lite extra stöd också :P
Ska bli! :)
At 6/4/06 11:08 AM, Grodguden wrote: Varför får jag känslan av att den här klubben för det mesta är lite halvdöd?
Kallar du det här halvdöd? Det har varit mycket värre!
At 6/4/06 04:18 AM, Asvegren wrote:At 6/3/06 10:03 PM, Barbeq wrote: Asvegren, släpp något spel, jag har tråkigtHåll tummarna så kommer PoW ikväll ;)
Jag spelade det just på armorgames.com, jävligt bra faktiskt. :)
At 6/4/06 11:18 AM, Asvegren wrote:
Kallar du det här halvdöd? Det har varit mycket värre!
Hehe, jag vet... Jag har kollat datumen i början... Då verkade det gå segt.
At 6/4/06 11:18 AM, PalmiZh wrote: Jag spelade det just på armorgames.com, jävligt bra faktiskt. :)
Ja just det, de har redan lagt upp det. Då kan du lika gärna få spela, Barbeq.
Det var ganska kul, det där Prince of War. Mycket roligare när man kunde slåss lite själv i slagen och så. Annars var det ju ganska likt, förutom att storyn var mycket bättre. Bra jobbat, som vanligt!
At 6/4/06 01:21 PM, Raven_The_Hedgehog wrote: Snart 100 blam/protect points...
Hehe, det tog jag första dagen som medlem. Och då var vi två pers som uppnådde det under samma dag på samma IP-adress. XD
Bytt namn har du också? Är du inte grodornas gud längre?
Culture is to society as cancer is to the body. We need structure, dicipline and no more relaxation.
At 6/4/06 04:12 PM, Andersson wrote: Bytt namn har du också? Är du inte grodornas gud längre?
Nej, men signaturen ska vara kvar! Det var svårt att vara gud över sådana idioter.
At 6/4/06 03:10 PM, Raven_The_Hedgehog wrote: Det var ganska kul, det där Prince of War. Mycket roligare när man kunde slåss lite själv i slagen och så. Annars var det ju ganska likt, förutom att storyn var mycket bättre. Bra jobbat, som vanligt!
Man tackar! Läste precis din recension av Super Mario Rush Arena DX, den var underhållande :D
At 6/5/06 05:41 AM, Denta_the_Hedgehog wrote: Hursomhelst, har det hänt något speciellt sen jag var borta?
Nja, tror jag väl inte?
Du har dock fått en härmapa på halsen. =P
Tutut!
Vad i helvete, jävla nybörjare. Åh min knullande gud, vad det knull?
Min ensamhet, den dödar mig
*och jaaag*
jag måste erkänna, att jag fortfarande tror
*fortfarande tror*
slå mig bäbis en gång till
At 6/5/06 05:41 AM, Denta_the_Hedgehog wrote: Det var på tiden att den ruskigt onda 30 dagars bannen tog slut!
Jeflar! Vad tusan lyckades du göra för att få en sån hiskelig ban? o_O
At 6/5/06 05:54 AM, Rucklo wrote: Tutut!
Har du tagit någon jävla drog eller?
At 6/5/06 05:54 AM, Rucklo wrote: Vad i helvete, jävla nybörjare. Åh min knullande gud, vad det knull?
*och jaaag*
*fortfarande tror*
Hihi, Britney Spears?
<3
At 6/5/06 05:54 AM, Rucklo wrote: Tutut!
hmmm... låter som den svenska översättningen till en koRn låt :P
korn äger!!!!
At 6/5/06 08:43 AM, Barbeq wrote: hmmm... låter som den svenska översättningen till en koRn låt :P
Hehe, där håller jag inte med. ;)
Britney Spears - Hit me one more time:
My loneliness, is killing me
*och jaaag*
*and IIIIII*
I must confess, I still believe
*fortfarande tror*
* still believe*
Hit me baby one more time!
Vem kan inte den utantill?
Vad i helvete, jävla nybörjare. Åh min knullande gud, vad det knull?
Wth, fucking n00b. Omfg, wtf?
At 6/5/06 09:15 AM, Rucklo wrote: Asvegren 4 teh win ^^
Bara för att han lyssnar på Britney Spears? Hahahahahahahaha! XD
Förresten, Leroj är mycket troligtvis svensk.
At 6/4/06 04:24 PM, Asvegren wrote: Läste precis din recension av Super Mario Rush Arena DX, den var underhållande :D
Hehe, det var nästan sant, allt jag skrev... Men du hade inte skrivit något svar? :)
At 6/5/06 08:57 AM, Asvegren wrote: Hehe, där håller jag inte med. ;)
Bara nästan :P
At 6/5/06 10:16 AM, Andersson wrote:At 6/5/06 09:15 AM, Rucklo wrote: Asvegren 4 teh win ^^Bara för att han lyssnar på Britney Spears? Hahahahahahahaha! XD
Klart. Britney Spears= win,, öf cörs.
Grattis Sverige ^^
Så, då var Prince of War uppe. Daily Feature 6/6/06, kan det bli bättre?
Jag förväntar mig starka femmor från SPC och (de som kan) röster i monthly vote! *Tihi*
<3