At 5/25/06 08:58 AM, Barbeq wrote:
konstig typ... Vill bara veta varför jag hade han på min msn lista...
Hm, jo jag har också haft honom på min MSN lista jätte länge. Brukade snacka lite med honom förut.
Han är Newgrounds medlem. Har väl inte haft många att snacka med på nätet, så förut så addade han nästan alla. Jag tror dock att jag typ varit den ända som faktiskt snackat med honom av alla de.
Lite lustig är han väl, men det finns många som é det. Jag har främst hjälpt honom när det gäller saker som hur Newgrounds funkar och så vidare.
Rätt schysst egentligen, men man pallar väl kanske inte snacka med honom hela tiden.
LOL! aproliga
Hehe, fixa länkarna så du bara får själva filmen med också. =)
At 5/25/06 10:15 AM, Arctica wrote:
Jag har bara sett Sagan om de Bannlysta, och den var askul. :) Ska gå och kolla på de andra som du länkade nu också.
Nice. Jag visste inte ifall mitt länkande var totalt onödigt. Jag trodde faktiskt det, fast det verkar ha visat sig inte vara på det sättet. =)
Och nånting som inte hör hit: Jag ska få en elgitarr senare idag! Inte för jag vet hur man spelar, men jag ska försöka lära mig genom att läsa på internet.. Någon som har några tips eller något? :)
Haha, fett nice!
Ehm, jag har inga direkta tips. Jag har själv en elgitarr, och eftersom jag har lätt att improvisera och spelar på gehör så har jag själv alltid lärt mig spela allt på egen hand.
Ett tips har jag väl kanske dock; försök spela utan plektrum från början, du har mycket lättare att spela flitigt utan, och spela mycket antar jag; om det känns som om du skär dig på strängarna, spela på de övre (tjockare) strängarna i början, men sluta inte med det för det. Det är bara precis i början som det kan vara jobbigt.
Jag kommer ihåg i högstadiet när man skulle spela, alla gav typ upp och spelade bas istället.
Inte för att det gjorde mig något iförsig. Jag fick ju bara spela mer elgitarr så. =)