At 5/2/06 10:58 AM, DonDoli wrote: Jag tar och skriver ett inlägg så jag är med på nästa lista.
Tänk om jag tycker att du fortfarande är inaktiv och helt enkelt låter bli att lägga till dig, då? Du glömmer att det är MIG du måste behaga :D
Det var väl det hela.
Och då är den stora frågan: Var det värt det?
At 5/2/06 01:10 PM, Asvegren wrote: Har förresten ett förslag till listan.
Hmm. Jag skulle kunna fixa en annan speciell sorts lista där man bara listar de med BA. Fast om man nu bara har en film (som jag och Andersson), då är det väl okej om man kör sitt BA efter just den flashen?
Väldigt tveksamt till om jag kommer att inkludera det i den vanliga listan. Sorry.
At 5/3/06 05:44 AM, Bahamut- wrote: För min del rullar det på långsamt men säkert.
o__0
Du lyckas ju komma med på listan med de som lyckas ha över 525 i veckan (75/dag), nästan varje gång. Det är inte direkt vad jag kallar långsamt. Jag blir alldeles salig om jag fixar 350.
At 5/3/06 08:25 AM, Bahamut- wrote: Adam Phillips nya film, uppföljaren på "littleFoot", "the YuYu" ser bra ut. :)
Har inte hunnit se den än. Det får bli i helgen, eller när jag får tid.
At 5/3/06 08:27 AM, Xarces wrote: Helt klart jag e på :D. Kan inte flash dock men är bra på Ps . vill lära mig flash :P
Hej hej. Om du är på så får du ta mig fan inte bara sluta skriva som alla andra. Och Flash, tja, det tog mig cirka en månad att få pli på rörelseinterpolering, så det tar ju tid :)