At 2/23/06 07:40 AM, BloodNight wrote:Det är Andersson förresten, lånar Tims account.
Varför då? =)
At 2/23/06 07:40 AM, BloodNight wrote:Det är Andersson förresten, lånar Tims account.
Varför då? =)
At 2/23/06 07:47 AM, Knudsen wrote: Varför då? =)
För jag fixade nyligen ett relativt avancerat lösenord som inte jag har i huvet. =P
Haha, får fixa lite blam/save points till Tim då. ;-)
At 2/23/06 08:12 AM, BloodNight wrote: Haha, får fixa lite blam/save points till Tim då. ;-)
Vilken lyckost Tim är då =) Fan , jag är ändå glad att Frotsbreath lagt av med den förra listan, jag har typ skaffat mig sammanlagt 3 b/p- points senaste månaden =P
At 2/23/06 08:20 AM, Knudsen wrote:At 2/23/06 08:12 AM, BloodNight wrote: Haha, får fixa lite blam/save points till Tim då. ;-)Vilken lyckost Tim är då =) Fan , jag är ändå glad att Frotsbreath lagt av med den förra listan, jag har typ skaffat mig sammanlagt 3 b/p- points senaste månaden =P
Skulle han inte börja igen?
At 2/23/06 08:20 AM, Knudsen wrote: Vilken lyckost Tim är då =)
Haha, japp. Gissa hur han fått alla sina blam/save points? ;-)
At 2/23/06 08:21 AM, Asvegren wrote: Skulle han inte börja igen?
Du skojar? o_O Det fattade ju aldrig jag =(
Naaj!
Åh andersson, klippningen blev lyckad! =D Men någon bild får du ändå inte =P
Finns det något intresse här att testa ett nytt spel jag gjort?
At 2/23/06 10:43 AM, Asvegren wrote: Finns det något intresse här att testa ett nytt spel jag gjort?
Hey, det är inte halv tolv på natten nu så jag är relativt pigg - you know I'm up for it
Here we go. Det viktigaste är buggar, så ni behöver inte oroa er om idéer, förslag och sånt, bara plocka buggar och lista dem åt mig.
At 2/23/06 10:59 AM, Asvegren wrote: Here we go. Det viktigaste är buggar, så ni behöver inte oroa er om idéer, förslag och sånt, bara plocka buggar och lista dem åt mig.
Har spelat det ett par gånger nu, och det som jag än så länge tycker borde fixas är väl att vänstra delen av bakgrunden inte hänger med i svängarna riktigt - en tredjedel kan hinna bli helt vit när man springer innan en bakgrund ploppar fram. Sen det andra jag kommer på just nu är väl något jag mest inte gillar men som kan nämnas ändå - och det är att man kan stå väldigt långt ifrån ninjorna och ändå lyckas slå på dem. Det tycker jag orsakar två problem, ena att man inte alltid kan komma nära inpå dem för att slåss - vilket kan vara jobbigt om man har en ninja på väg mot en från andra hållet också, och det andra är väl lite fuskigt - dvs att man kan slå på flera ninjor samtidigt trots att de bakom kan stå en bra bit ifrån.
Hoppas det hjälpte lite, men nu får jag ta och spela mer :$
Tack för hjälpen! =)
Borde kanske ha sagt att det där med bakgrunden bara är så för att spelet inte är upplagt, ni ser mer än vad som kommer synas på NG.
Sen det med träffytorna, jag ska se om det finns något jag kan göra. =)
Jag har gjort en film på svenska :P
kolla på den...den heter The ancient ostrich stick och är en riktig rysare! :P
At 2/23/06 10:28 AM, Ubbe87 wrote: Jag är också svensk :P
Hej, välkommen! Jag hade för mig att du redan skrivit här inne, men då jag kollade på dina inlägg så visar det sig att du inte gjort det. :-S
Ja, ja, välkommen då! :-)
At 2/23/06 10:33 AM, Knudsen wrote: Åh andersson, klippningen blev lyckad! =D Men någon bild får du ändå inte =P
Kanske är du inte lika mycket "Cam Whore" som jag, eller så blev det inte så bra... ;-)
Haha, bra att du blev nöjd iallafall. =)
Culture is to society as cancer is to the body. We need structure, dicipline and no more relaxation.
No more gentle shit, pain is the fundation of a solid nation.
At 2/23/06 01:42 PM, Andersson wrote: Kanske är du inte lika mycket "Cam Whore" som jag,
*harkel* det beror på vem man frågar =P
eller så blev det inte så bra... ;-)
det blev perfekt, käften kvinna >=(
Haha, bra att du blev nöjd iallafall. =)
jepp, det är alltid det viktigaste, så smart du är =)
At 2/23/06 01:46 PM, Knudsen wrote: *harkel* det beror på vem man frågar =P
En "Cam Whore" utmärker sig överallt och för alla. =P
det blev perfekt, käften kvinna >=(
*Skyddar sig från slag*
Ja, jag ska stryka tvätten! ;-(
jepp, det är alltid det viktigaste, så smart du är =)
Japp. Och jag tror att frisören/frisörskan behöver slinta med saxen många gånger för att du skulle bli ful. =)
Culture is to society as cancer is to the body. We need structure, dicipline and no more relaxation.
Haha, jag har undrat vad det är jag håller i på bilden, och det är en elgitarr! XD
At 2/23/06 02:05 PM, Andersson wrote: Haha, jag har undrat vad det är jag håller i på bilden, och det är en elgitarr! XD
Låter jag otroligt ytlig om jag säger att när jag fick reda på den detaljen gjorde det bilden många gånger hetare? :$
Japp. Och jag tror att frisören/frisörskan behöver slinta med saxen många gånger för att du skulle bli ful. =)
Sant, jag tror inte att någon inte kan hålla med om det där =P Skämt åsido, du har rätt ;-)
uppblåst, jag?
At 2/23/06 04:05 PM, Knudsen wrote: Låter jag otroligt ytlig om jag säger att när jag fick reda på den detaljen gjorde det bilden många gånger hetare? :$
Haha, nej elgitarrer är fett snygga. d^_^b
Sant, jag tror inte att någon inte kan hålla med om det där =P Skämt åsido, du har rätt ;-)
uppblåst, jag?
Haha, närå, bara lagom. ;-)
Men vafan, håll detta på msn >=( Försöker hålla ner min middag här.
Tacka vet jag diskussioner om Flash, går hellre tillbaka till dem än detta.
At 2/23/06 05:08 PM, Andersson wrote: Haha, nej elgitarrer är fett snygga. d^_^b
Kanske inte just elgitarren som gjorde det för mig =P
Haha, närå, bara lagom. ;-)
Bra svar ;-)
At 2/23/06 05:22 PM, Knudsen wrote: Kanske inte just elgitarren som gjorde det för mig =P
Hmmm, jo jag har hört att kvinnor gillar kläder, men så mycket hade jag ju inte...?
At 2/23/06 05:13 PM, Asvegren wrote: Men vafan, håll detta på msn >=( Försöker hålla ner min middag här.
Haha, du skulle bara veta vad vi snackar om på msn isf =P
At 2/23/06 05:31 PM, Knudsen wrote: Haha, du skulle bara veta vad vi snackar om på msn isf =P
Haha, ja detta är väl minst sagt den barnvänliga varianten. XD
Vart har Frostbreath tagit vägen förresten? Ni tror väl inte att han blev sur över att jag asgarvade åt "bowliaden"? XD
Anyhow... Vad har ni kommit fram till angående svensk-collaben? Verkar lite som om det inte kommer att bli av, eller?
At 2/24/06 04:01 AM, Knudsen wrote: Vart har Frostbreath tagit vägen förresten? Ni tror väl inte att han blev sur över att jag asgarvade åt "bowliaden"? XD
Haha, jag tror knappast att han är så känslig! XD
Nej, men jag har faktiskt inte sett honom på senaste tiden... :-/
Anyhow... Vad har ni kommit fram till angående svensk-collaben? Verkar lite som om det inte kommer att bli av, eller?
Heh, jag har iallafall inte börjat pga av att jag inte haft tid och lust, fast jag är bara 50/50 över att jag kommer att börja... har lite andra Newgrounds projekt för tillfället. =P
Haha, det var kaos i skolan idag, Min gympalärare var helt galen för nån hade laggt ut en bild på honom på internet :) Han förhörde var enda elev och sa att han ska polis anmäla den som gorde det :P
Tur att han inte har sett mina flashspel som går ut på att döda honom. O_O
skönt med sportlov nu.
Mmm, det verkar inte som att det är så jätte stort intresse längre :/
At 2/24/06 09:16 AM, PalmiZh wrote: Haha, det var kaos i skolan idag, Min gympalärare var helt galen för nån hade laggt ut en bild på honom på internet :) Han förhörde var enda elev och sa att han ska polis anmäla den som gorde det :P
Tur att han inte har sett mina flashspel som går ut på att döda honom. O_O
Hahahahaha! Jo, jag kan tänka mig att han inte skulle bli alltför glad. XD
At 2/24/06 04:08 AM, Andersson wrote: Haha, jag tror knappast att han är så känslig! XD
Jag äter upp den som tror det om mig.
Förlåt, men jag kan inte komma ock skriva här hela tiden. Ber och får återkomma.