At 12/18/05 09:02 AM, Asvegren wrote: Hellre urin än uran.
Fast det beror helt på vad man ska ha det till.
At 12/18/05 09:02 AM, Asvegren wrote: Hellre urin än uran.
Fast det beror helt på vad man ska ha det till.
At 12/18/05 10:12 AM, Knudsen wrote: Fast det beror helt på vad man ska ha det till.
Vad brukar man ha urin till?
Förutom att göra gelégodis såklart. =)
Culture is to society as cancer is to the body. We need structure, dicipline and no more relaxation.
No more gentle shit, pain is the fundation of a solid nation.
At 12/18/05 11:01 AM, Andersson wrote: Vad brukar man ha urin till?
Om du inte vet så kanske jag inte borde berätta för dig heller, jag vill inte att du i framtiden ska förknippa mig med någon traumatisk upplevelse ;-)
Förutom att göra gelégodis såklart. =)
HAHAHAH, FY FAN vad du skrämde mig där =| Blev helt ställd och funderade en stund på om du menade allvar eller inte :$
At 12/18/05 11:31 AM, Knudsen wrote: Om du inte vet så kanske jag inte borde berätta för dig heller, jag vill inte att du i framtiden ska förknippa mig med någon traumatisk upplevelse ;-)
Äh, vad skulle det kunna vara?
HAHAHAH, FY FAN vad du skrämde mig där =| Blev helt ställd och funderade en stund på om du menade allvar eller inte :$
Jaha, nej alltså jag menar allvar. Urin från grisar används till gelégodis.
Culture is to society as cancer is to the body. We need structure, dicipline and no more relaxation.
At 12/18/05 11:57 AM, Andersson wrote: Jaha, nej alltså jag menar allvar. Urin från grisar används till gelégodis.
Tack Andersson, nu har du gjort mig ledsen. =(
At 12/18/05 02:24 PM, Knudsen wrote: Tack Andersson, nu har du gjort mig ledsen. =(
Ja, glädje är dyrbar, så den får vi inte slösa på obetydliga personer. =P
At 12/18/05 02:32 PM, Andersson wrote: Ja, glädje är dyrbar, så den får vi inte slösa på obetydliga personer. =P
=O
Djupt sårad/förolämpad
At 12/18/05 02:35 PM, Knudsen wrote: Djupt sårad/förolämpad
Som sagt va... det får icke slösas med glädje. ;-)
At 12/18/05 02:37 PM, Andersson wrote: Som sagt va... det får icke slösas med glädje. ;-)
Andersson! Nej fan nu tänker jag krascha din fest på onsdag och se till att du ångrar det här ;-)
Hur vill du bli straffad? =P
At 12/18/05 02:51 PM, Knudsen wrote: Andersson! Nej fan nu tänker jag krascha din fest på onsdag och se till att du ångrar det här ;-)
Om det skulle vara ett straff att du kom till Länsmansvägen 39, Norrviken, Sollentuna, Stockholm (Hahaha) på onsdag så kan du gärna få göra det. ;-)
Hur vill du bli straffad? =P
Ja, kom du bara. =)
Jag får låtsas som om det regnar. Eller snöar, med tanke på årstiden.
Säg, Andersson, har du några personer som lagt till dig i sina favoriter? Jag har fyra stycken :) Fast Asvegren lär ju ha mest.
At 12/20/05 09:58 AM, Frostbreath wrote: Fast Asvegren lär ju ha mest.
86 stycken =)
409 stycken har Battle for Gondor som favorit.
At 12/20/05 11:11 AM, Asvegren wrote: 86 stycken =)
409 stycken har Battle for Gondor som favorit.
Och jag är listad på båda :)
Wow, betygen har kommit! Och då måste jag ju visa hela värdlen vad jag fick.
Bild: MVG
Biologi: VG
Engelska: MVG
Fysik: VG
Geografi: VG
Hemkunskap: G
Historia: VG
Idrott: VG <==== djupt besviken
Kemi: MVG
Matematik: MVG
Spanska: VG <== djupt besviken
Musik: VG <==== djupt besviken
Religion: VG
Samhällskunskap: VG
Slöjd: G
Svenska: VG
Teknik: VG
Fast ni gymnasieelever får väl inte betyg i form av det här? Kan vara kul och få veta iallafall.
Vi får inte betyg förrän efter lovet, hrmph. Mina betyg efter ettan var dock MVG i allt. <3
At 12/21/05 07:53 AM, Asvegren wrote: Vi får inte betyg förrän efter lovet, hrmph. Mina betyg efter ettan var dock MVG i allt. <3
Fast inte sexor i allt, vi får ju inte glömma bort den pinsamma incidenten på fysiklektionen ;-)
Oj, har faktiskt inte tänkt på att om man omvandlar våra IB-betyg till svenska betyg så hade jag så vitt jag minns MVG i allt i ettan också =) Förutom idrott, såklart =P
Denna terminen gick rakt åt helvete iaf =(
At 12/20/05 09:58 AM, Frostbreath wrote: Säg, Andersson, har du några personer som lagt till dig i sina favoriter? Jag har fyra stycken :) Fast Asvegren lär ju ha mest.
Ja, jag har fyra stycken... Det är lite udda däremot för enligt mig så är det jag har gjort mycket dåligt. Det är ju trotts allt så att jag aldrig laggt upp de projekt som jag lagt ned tid på...
Värsta kompis röstningarna. =P
Vad ska ni göra ikväll? Jag har två fester att gå på hittills... XD
At 12/21/05 02:08 PM, Andersson wrote: Vad ska ni göra ikväll? Jag har två fester att gå på hittills... XD
Jag ska sova. Var ute och festade igår, vilket inte var en så bra idé med tanke på att jag skulle gå upp 06:15 idag.
Gäsp.
At 12/21/05 02:30 PM, Asvegren wrote: Jag ska sova. Var ute och festade igår, vilket inte var en så bra idé med tanke på att jag skulle gå upp 06:15 idag.
Hahaha, jobbigt. Hur länge sov du då? En timme eller? XD
At 12/22/05 05:29 AM, Andersson wrote:At 12/21/05 02:30 PM, Asvegren wrote: Jag ska sova. Var ute och festade igår, vilket inte var en så bra idé med tanke på att jag skulle gå upp 06:15 idag.Hahaha, jobbigt. Hur länge sov du då? En timme eller? XD
Näää, jag var faktiskt smart nog att gå hem tidigt. Jag fick 5 timmars sömn, fast en del andra fick nöja sig med 3 =)
At 12/22/05 05:31 AM, Asvegren wrote: Näää, jag var faktiskt smart nog att gå hem tidigt. Jag fick 5 timmars sömn, fast en del andra fick nöja sig med 3 =)
Haha, okej. =P
Haha, förresten tror jag att någon tänkte dra i sig min dricka, men palla inte dricka ren vodka utan tog vårt groggvirke och drog i sig punchessens. Ugh! =S
Hahahahaha. XP
Var inte nån av er intresserade av poker? Det är ju nått att snacka om här.
Nåja, blev Elite Guard General precis, 7% boosten till mitt vp gjorde nästan det till 11, men det dröjer inte så länge.
Nu är jag med i nästa månads lista också.
At 12/23/05 11:53 AM, DonDoli wrote: Nåja, blev Elite Guard General precis, 7% boosten till mitt vp gjorde nästan det till 11, men det dröjer inte så länge.
Hehe, coolt och grattis! :-)
Nu är jag med i nästa månads lista också.
Haha, kul att se dig. =)
At 12/23/05 11:53 AM, DonDoli wrote: Saker och ting
Ah, äntligen! Önskar att jag kunde krama dig nu, det var ju ett tag sen man hörde från dig =)
Julafton imorgon, känns aningen skumt =S
At 12/23/05 02:16 PM, Knudsen wrote: Julafton imorgon, känns aningen skumt =S
Jo. Seriöst det skulle lika gärna kunna vara en månad kvar... så känns det i alla fall. =/
50 sidor i Swedish People Club! Det börjar bli lite av en tradition att jag tar alla milstolpar. =)
At 12/23/05 02:19 PM, Andersson wrote: Jo. Seriöst det skulle lika gärna kunna vara en månad kvar... så känns det i alla fall. =/
Precis så jag känner ;-) Har faktiskt ingen lust för att fira jul..
At 12/23/05 02:36 PM, Asvegren wrote: 50 sidor i Swedish People Club! Det börjar bli lite av en tradition att jag tar alla milstolpar. =)
Öhm, du har tagit vad - 3 st? Utav en hel jävla massa, det hade jag inte kallat för en tradition =S
At 12/23/05 02:39 PM, Knudsen wrote: Precis så jag känner ;-) Har faktiskt ingen lust för att fira jul..
Alltså det är inte så roligt längre. När man var liten så var det världens höjdpunkt. Nu känner jag ingen julkänsla längre eller så.
Allt var roligare då man var liten. =P
Asvegrens senaste flash spel LINK Bra jobbat!
kom upp till runt 1800 poäng, då orkade jag inte med stressen till slut
At 12/23/05 02:44 PM, Barbeq wrote: Asvegrens senaste flash spel LINK Bra jobbat!
kom upp till runt 1800 poäng, då orkade jag inte med stressen till slut
Man tackar =)
1800 är inte så illa, tror faktiskt inte jag spelat så länge! Kommer du ihåg vilken level du var på?
At 12/23/05 02:42 PM, Andersson wrote: Alltså det är inte så roligt längre. När man var liten så var det världens höjdpunkt. Nu känner jag ingen julkänsla längre eller så.
Ja visst var det så? Nu bryr jag mig inte alls, det enda jag är glad över är att vi får ett tillhörande lov =P
Allt var roligare då man var liten. =P
Jag var livrädd för tomten som liten, gallskrek och var helt röd i huvudet - jag var så sjukt skraj! Så den delen var inte särskilt rolig för mig.. Jag bad alltid mamma efteråt om ifall hon kunde be tomten ha på sig en mindre läskig mask till nästa år =P