At 11/14/05 04:19 AM, Andersson wrote: En massa stockholmare. O_o
Det är väl inte så konstigt med tanke på att nästan var nionde svensk bor i stockholm =P
At 11/14/05 04:19 AM, Andersson wrote: En massa stockholmare. O_o
Det är väl inte så konstigt med tanke på att nästan var nionde svensk bor i stockholm =P
At 11/14/05 11:01 AM, Knudsen wrote: Det är väl inte så konstigt med tanke på att nästan var nionde svensk bor i Stockholm. =P
Fett sant (Var åttonde). Föresten, ifall du hade tänkt göra en ny lista Asvegren, din flickvän skrev Stockholm med ett litet 's'. Bara så att du vet. XP
Culture is to society as cancer is to the body. We need structure, dicipline and no more relaxation.
No more gentle shit, pain is the fundation of a solid nation.
At 11/14/05 11:10 AM, Andersson wrote: Fett sant (Var åttonde).
Hmm, måste bara använda huvudräkning för att räkna ut hur många som är västeråsare (ca 250'000). 9'000'000/250'000 = 900/25 = 4*9 = 36.
Så, var trettiosjätte svensk är västeråsare. Det låter ju..... jättemycket....
At 11/14/05 11:10 AM, Andersson wrote: Fett sant (Var åttonde). Föresten, ifall du hade tänkt göra en ny lista Asvegren, din flickvän skrev Stockholm med ett litet 's'. Bara så att du vet. XP
Jag förärar inte stockholm ett stort s.
överlägsna snobbar *mummel* tror de är bättre än oss *mummel* döda alla *mummel* bränna, slakta
At 11/14/05 11:10 AM, Andersson wrote: Fett sant (Var åttonde).
Vadå var åttonde? Vi passerade 9 miljonsgränsen för något år sen..
Föresten, ifall du hade tänkt göra en ny lista Asvegren, din flickvän skrev Stockholm med ett litet 's'. Bara så att du vet. XP
Du har ingen chans, Andersson - inte så länge jag kan utöva min kvinnliga rätt att strejka XD
At 11/14/05 01:51 PM, Asvegren wrote: Jag förärar inte stockholm ett stort s.
Haha, bra då. Lycka till på nästa uppdatering. C=
överlägsna snobbar *mummel* tror de är bättre än oss *mummel* döda alla *mummel* bränna, slakta
Haha, så du erkänner att stockholmare är överlägsna? XD
Culture is to society as cancer is to the body. We need structure, dicipline and no more relaxation.
At 11/14/05 01:55 PM, Andersson wrote: Haha, så du erkänner att stockholmare är överlägsna? XD
Det är rätt tydligt att jag var i ett smått galet tillstånd där mina uttalanden fördunklades betydligt. Det ska givetvis vara så att stockholmare tror att de är överlägsna. Vilket självklart inte är fallet. Absolut.
At 11/14/05 01:55 PM, Knudsen wrote: Du har ingen chans, Andersson - inte så länge jag kan utöva min kvinnliga rätt att strejka XD
Meh, då gör jag nästa uppdatering. XD
Rivaliteten, götare mot sveare. Och så alla mot norrlänningarna. XD
At 11/14/05 01:55 PM, Knudsen wrote: Du har ingen chans, Andersson - inte så länge jag kan utöva min kvinnliga rätt att strejka XD
Vi vet alla att du inte kan motstå mig.
We've seen it through in the past.
At 11/14/05 02:01 PM, Asvegren wrote: Vi vet alla att du inte kan motstå mig.
We've seen it through in the past.
Haha, inbördeskrig! XD
Tur att jag och Frostbreath har CyberDevil! =D
At 11/14/05 02:03 PM, Andersson wrote:At 11/14/05 02:01 PM, Asvegren wrote: Vi vet alla att du inte kan motstå mig.We've seen it through in the past.Haha, inbördeskrig! XD
Tur att jag och Frostbreath har CyberDevil! =D
Vänta, menar du att du och Frostbreath har sex med CyberDevil och att ni inte behöver oroa er för att han ska strejka?
At 11/14/05 02:06 PM, Asvegren wrote: Vänta, menar du att du och Frostbreath har sex med CyberDevil och att ni inte behöver oroa er för att han ska strejka?
Hahahahahahahaha. XD
Nej, men att vi har en pålitlig, duktig och erfaren ledning i denna lilla rivalitet. XD
At 11/14/05 02:03 PM, Andersson wrote: Haha, inbördeskrig! XD
Åja, inbördeskrig är det inte alls, jag kan gott erkänna när Asvegren har rätt ; )
At 11/14/05 02:09 PM, Knudsen wrote: Åja, inbördeskrig är det inte alls, jag kan gott erkänna när Asvegren har rätt ; )
Men... jag som ville ha inbördeskrig. =C
Jag ska citera en kompis:
"Vi kan lika gärna ge tillbaka Skåne till Danmark för de kan ändå inte tala svenska".
Det är en bra kompis. <=P
At 11/14/05 02:08 PM, Andersson wrote: Nej, men att vi har en pålitlig, duktig och erfaren ledning i denna lilla rivalitet. XD
Jag står inte på din sida vid ett eventuelt inbördeskrig. Jag är lika irriterad på stockholmarnas överlägsna självförtroende som någon annan.
You're on your own.
At 11/15/05 02:27 AM, Frostbreath wrote: You're on your own.
Aaaah! En sån niding! ='C
Jag är lika irriterad på stockholmarnas överlägsna självförtroende som någon annan.
Haha, fett sant. Fast iförsig så blir jag irriterad på alla som tror att de är så himla bra.
At 11/15/05 02:27 AM, Frostbreath wrote:At 11/14/05 02:08 PM, Andersson wrote: Nej, men att vi har en pålitlig, duktig och erfaren ledning i denna lilla rivalitet. XDJag står inte på din sida vid ett eventuelt inbördeskrig. Jag är lika irriterad på stockholmarnas överlägsna självförtroende som någon annan.
You're on your own.
Åh Frostbreath, jag hade kunnat kyssa dig just nu :D
Och Andersson... HAHA! =P
At 11/14/05 01:49 AM, Frostbreath wrote:At 11/13/05 06:04 PM, Rucklo wrote: asdf förklaring? jag har aldrig lärt mig :POkej: Öppna en profil > Högerklicka > Visa Sidinfo > Markera webbnamnet och klicka på Ctrl+c, och Ctrl+v när du har öppnat ''link''.
Ay, tack!!! :)
Weee, jag slog ett nytt pers på bowlingbanan idag. 216 på en serie :D
At 11/15/05 04:34 AM, Andersson wrote: Aaaah! En sån niding! ='C
Jag är inte heller emot dig. Jag kommer bara att sitta hemma min min stuga coh röka pipa, sittandes i gungstolen, och gnola på någon gammal visa.
At 11/15/05 10:36 AM, Knudsen wrote: Åh Frostbreath, jag hade kunnat kyssa dig just nu :D
Åh, tackar :)
At 11/15/05 12:33 PM, Frostbreath wrote: Weee, jag slog ett nytt pers på bowlingbanan idag. 216 på en serie :D
Äsch det är ingenting, jag hade klått dig lätt med mina 100 p/serie =P Bowling går ju givetvis ut på att få lägst antal poäng av alla *harkel*
At 11/15/05 04:34 AM, Andersson wrote: Haha, fett sant. Fast iförsig så blir jag irriterad på alla som tror att de är så himla bra.
Jantelagen 4 lajf.
At 11/15/05 01:28 PM, Knudsen wrote: Äsch det är ingenting, jag hade klått dig lätt med mina 100 p/serie =P Bowling går ju givetvis ut på att få lägst antal poäng av alla *harkel*
Ja, om man spelar Minibowling, vilket faktiskt är mycket svårare. Mitt rekord är 72 :)
At 11/16/05 02:29 AM, Frostbreath wrote: Ja, om man spelar Minibowling, vilket faktiskt är mycket svårare. Mitt rekord är 72 :)
Nej nej, nu talar vi vanlig bowling =P
Har faktiskt aldrig hört talats om minibowling förr :S
At 11/16/05 12:12 PM, Knudsen wrote: Har faktiskt aldrig hört talats om minibowling förr :S
Vill du veta mer? Ring..... äsch.
Jag fyllde femton bast idag! Och titta vad jag fick i födelsedagspresent :)
Ni får vänta er med att bli medlemmar på min sida eller något vadsomhelst. Det går lite trögt och försöka modifiera den :P
At 11/17/05 10:51 AM, Darth_Kimious wrote: JAG E SVENNE!
Jaha. Då kanske du skulle kunna ta och berätta lite om dig själv?
At 11/17/05 02:29 AM, Frostbreath wrote: Jag fyllde femton bast idag! Och titta vad jag fick i födelsedagspresent :)
Grattis! =) Härlig födelsedagspresent, riktigt omtänksamt ju - håll fast dig vid den tjejen ; )
Säg till så fort vi kan joina =)
At 11/17/05 12:05 PM, Knudsen wrote: Grattis! =)
Tack :)
håll fast dig vid den tjejen ; )
Det var min moster.....
Säg till så fort vi kan joina =)
Det ska jag, även om det kommer att dröja :P
At 11/17/05 01:13 PM, Frostbreath wrote:At 11/17/05 12:05 PM, Knudsen wrote: håll fast dig vid den tjejen ; )Det var min moster.....
Vad spelar det för roll? Bara hon ser bra ut så =P
Säg till så fort vi kan joina =)Det ska jag, även om det kommer att dröja :P
Jag väntar ; )
Klockan 23:05 är det "Besökarna" på TV3.
Se den. Det är en utav de bästa filmerna som finns!