At 10/20/05 12:51 PM, Knudsen wrote:
Åh, skvaller! Detta måste du ju berätta mer om :D Flickvän på g - jag vill veta!
Hahahahaha! XD
Oj oj oj. Ja du ska få veta. =P
(döm mig inte pga det här, kom ihåg att jag är tjej =P)
Jo jag vet, jag har en stora syster och en morsa som vill veta allt men som inte kan hantera det hon får reda på. =P
Men säääääääg!
Okej. Well, there once was a little history about a man from Egypt, he only had a camel...
Nej, men i alla fall. En kompis (BloodNight) som går i nian (Trotts att han ser ut som om han är minst 18 år) och två tjejer och en annan kille i hans klass varav är tillsammans med ena tjejen, vi brukar vara ute och gå på kvällarna faktiskt (!ntresse Klubben Antecknar!). =P
Hur som helst, jag började gilla den ena tjejen skarpt (Hon som inte har någon pojkvän förstås) för ungefär två veckor sedan.
Det gick ett tag och så, och jag har börjat tänkt på henne mer och mer... Så, jag är helt enkelt förälskad. ^^
Nu är hon hos sin mamma som bor på andra sidan om Stockholm, någonstans i en stor förort som heter Älvsjö. Hon är för tillfället sjuk också... =/
Men en annan kompis till mig har träffat henne två gånger när jag var med och jag vet inte hur det ligger till, jag hoppas på att hon dissar honom.
Hon vet nog inte om att jag känner så för henne däremot, jag ska försöka vara med henne nu i helgen, om hon inte kan komma hit så tar jag fan med mig två polare (BloodNight som inte är intresserad av henne och vet vad jag känner och en annan kompis som inte heller är intresserad) och åker till henne.
Då får vi flytta hela kvällsaktiviteten dit helt enkelt. Avstånd stoppar inte mig.
Ja, det är väl det jag kan komma på. Det är lite grejer jag glömt dock, och eftersom du är tjej så vet jag att du har fler frågor. ; )