00:00
00:00
Newgrounds Background Image Theme

XBBAS just joined the crew!

We need you on the team, too.

Support Newgrounds and get tons of perks for just $2.99!

Create a Free Account and then..

Become a Supporter!

Swedish People Club

131,685 Views | 2,932 Replies
New Topic

Response to Swedish People Club 2005-10-02 09:38:49

At 10/2/05 09:20 AM, Knudsen wrote: Kan tänka mig det...

Jo, fast man får ju tårta. ; )

Hur gammal blir han?

Sju år. Nu kom det fler gäster också. =P

Har du börjat hjärntvätta honom med ng än? =P

Haha, nej. Hittills så är det bara en syssling, två kompisar och syrran jag hjärntvättat. =P

Response to Swedish People Club 2005-10-02 09:59:19

At 10/2/05 09:38 AM, Andersson wrote: Jo, fast man får ju tårta. ; )

Äsch, tårtor är inte min grej, visst är de goda, men det är inget jag brukar vilja ha såvida de inte står rakt framför min näsa =P

Sju år. Nu kom det fler gäster också. =P

Min blir 10 i December, så jag antar att det är hög tid att jag börjar hjärntvätta honom också ;) Än så länge är han bara på NG för att spela Asvegrens spel =P

Haha, nej. Hittills så är det bara en syssling, två kompisar och syrran jag hjärntvättat. =P

Imponerande ju :D Hur lyckades du med syrran förresten? Och hur kommer det sig att hon inte är medlem här ifall hon nu är hjärntvättad? :O

Response to Swedish People Club 2005-10-02 10:05:28

At 10/2/05 09:59 AM, Knudsen wrote: Äsch, tårtor är inte min grej, visst är de goda, men det är inget jag brukar vilja ha såvida de inte står rakt framför min näsa =P

Ja, det är ju inget man köper som lördags godis. =P

Nej, men jag måste vara lite social så då står ju tårtan där... =D

Min blir 10 i December, så jag antar att det är hög tid att jag börjar hjärntvätta honom också ;)

Haha, jo. Max (Som min lillebror heter har fått något spel du pluggar in i TV:n (Typ som ett TV-spel där konsolen rymms i joysticken).

Så de ska väl ta fram vårat gamla PlayStation också. Heh. =P

Än så länge är han bara på NG för att spela Asvegrens spel =P

Haha. Fan vad gulligt! =)

Imponerande ju :D Hur lyckades du med syrran förresten?

Jag är ju en av "rådgivarna" i "Relationship Crew" och hon såg det och ville också hjäpla till. Hennes alias är Miicha förresten.

Och hur kommer det sig att hon inte är medlem här ifall hon nu är hjärntvättad? :O

Hon är i Frankrike för tillfället. Och att hon ens postat de gånger hon gjort det är en relativt stor bedrift. =P

Response to Swedish People Club 2005-10-02 11:45:21

At 10/2/05 10:05 AM, Andersson wrote: Nej, men jag måste vara lite social så då står ju tårtan där... =D

Vräk i dig nu då =)

Haha. Fan vad gulligt! =)

Rätt så =P

Jag är ju en av "rådgivarna" i "Relationship Crew" och hon såg det och ville också hjäpla till. Hennes alias är Miicha förresten.

Jo, har sett henne skriva här ett par ggr - men det var ju ett tag sen... Skriver hon oftare i Relationship crew då?

Hon är i Frankrike för tillfället.

Just det, det har du sagt! Var det Bordeaux hon var i? Och varför är hon där förresten?

Response to Swedish People Club 2005-10-02 14:20:22

Jag känner att jag inte kommer att komma in i den här disskusionen, så jag ställer en fråga istället.

Vilken linje läser ni?

Response to Swedish People Club 2005-10-02 14:27:53

At 10/2/05 02:20 PM, Frostbreath wrote: Jag känner att jag inte kommer att komma in i den här disskusionen, så jag ställer en fråga istället.

Vilken linje läser ni?

IB, vilket står för International Baccalaureate... Du då?

Response to Swedish People Club 2005-10-02 16:26:26

At 10/1/05 08:04 AM, Andersson wrote: Jag lär nog kasta in någon oväntad uppdatering någon gång också. >=)

En uppdatering per månad räcker väl?

At 10/1/05 09:24 AM, Frostbreath wrote:
At 10/1/05 07:49 AM, DonDoli wrote: fast Frostbreath ska dock ha mest ära eftersom han gjort mest.
Äh, det var inget :)

Det tar ganska lång tid att sammanställa en sådan här lista, faktiskt, så tack :)

Jag märkte det :O
Om du vill så kan vi fortsätta samarbetet på samma sätt i fortsättningen?

Rank : __Exp : Reviews : __B/Ps : _Posts : _Total : _Change || Category
#00A : _2173 : ____298 : __3459 : ___633 : __6562 : ____597 || Average
Haha, jag har näst högsta review count, och jag är inte ens över snittet :)

Jo, det är ändå rätt så makalöst :P

#00L : ___30 : ______0 : _____0 : _____9 : ____57 : ______4 || Lowest
Ganska trist, eller hur?

Meh, det får average att se bättre ut.

Du gjorde det snyggt idag, så tack för det :)

Hey, no prob :D

At 10/1/05 01:44 PM, Frostbreath wrote: Appropå ingenting, Knudsen gjorde en recension. WOW!

Haha :D
Jo, nu har alla i klubben minst en. Tyckte det var lite knepigt att det bara var hon som var review-lös.

At 10/2/05 05:23 AM, Knudsen, Andersson och Frostbreath wrote:

DonDoli är härskaren av oss alla!

k

?

At 10/2/05 02:20 PM, Frostbreath wrote: Jag känner att jag inte kommer att komma in i den här disskusionen

Haha, eller hur. Andersson och Knudsen är at it again.

Response to Swedish People Club 2005-10-02 16:47:06

At 10/2/05 04:26 PM, DonDoli wrote:
At 10/1/05 01:44 PM, Frostbreath wrote: Appropå ingenting, Knudsen gjorde en recension. WOW!
Haha :D
Jo, nu har alla i klubben minst en. Tyckte det var lite knepigt att det bara var hon som var review-lös.

Jo, Asvegren sa att du tyckte det - och som sagt är du vår härskare, så jag såg till att skriva en =P

?

Jag SA ju att han inte visste om det själv - tji på er! =P

At 10/2/05 02:20 PM, Frostbreath wrote: Jag känner att jag inte kommer att komma in i den här disskusionen

Förlåt, det är ju aldrig meningen - men man kan inte riktigt hjälpa det om det bara är vi två som skriver =P

Response to Swedish People Club 2005-10-03 02:05:25

At 10/2/05 02:27 PM, Knudsen wrote: IB, vilket står för International Baccalaureate... Du då?

Jag är jämnårig med DonDoli, så jag går bara i nian. Men jag kommer att läsa till TE.

At 10/2/05 04:26 PM, DonDoli wrote: Jag märkte det :O
Om du vill så kan vi fortsätta samarbetet på samma sätt i fortsättningen?

Good plan, short man. Det gör vi.

Det är inte så att jag har någonting emot det, klubben växer ju då :)

Response to Swedish People Club 2005-10-03 02:55:15

At 10/3/05 02:05 AM, Frostbreath wrote: Jag är jämnårig med DonDoli, så jag går bara i nian. Men jag kommer att läsa till TE.

Just det, det glömde jag nästan bort =P Vad står TE för egentligen?

Precis! Fast den hade ju givetvis vuxit ännu mer om ni joinat konversationerna ;) *hint hint*

Response to Swedish People Club 2005-10-03 04:56:49

At 10/2/05 11:45 AM, Knudsen wrote: Vräk i dig nu då =)

Nu när man är i skolan skulle det inte vara helt fel... =P

Jo, har sett henne skriva här ett par ggr - men det var ju ett tag sen... Skriver hon oftare i Relationship crew då?

Nej, hon skriver inte i överhuvudtaget istort sett. =/

Just det, det har du sagt! Var det Bordeaux hon var i? Och varför är hon där förresten?

Japp det är där hon är, hon plockar vindruvor men kommer hem om en vecka. Däremot åker hon igen efter det och är borta i ett år. =O

At 10/2/05 02:20 PM, Frostbreath wrote: Vilken linje läser ni?

Media Programmet. Förkortas till MP vilket jag gillar (Militär Polis). =)

At 10/2/05 04:26 PM, DonDoli wrote: En uppdatering per månad räcker väl?

Nej, ibland händer det särskilda saker och det kan vara kul för er att det kommer en oväntad uppdatering med särskilda listningar. =)

Va? Det är ju bara för att ni är inaktiva. Var lite mer aktiva så blir det fler diskutioner. ; )

At 10/3/05 02:05 AM, Frostbreath wrote: Det är inte så att jag har någonting emot det, klubben växer ju då :)

Japp. Det är helt okej. =)

Men jag tror att min nystartade "Newgrounds Expertise Residence" snart går om. =P

Response to Swedish People Club 2005-10-03 09:23:30

At 10/3/05 02:55 AM, Knudsen wrote: Just det, det glömde jag nästan bort =P Vad står TE för egentligen?

Det står ju då för TeknikProgrammet.

Precis! Fast den hade ju givetvis vuxit ännu mer om ni joinat konversationerna ;) *hint hint*

Prestationsångest :(

At 10/3/05 04:56 AM, Andersson wrote: Nej, ibland händer det särskilda saker och det kan vara kul för er att det kommer en oväntad uppdatering med särskilda listningar. =)

Typ, vem som skrivit i klubben flest gånger? Urk.

Men jag tror att min nystartade "Newgrounds Expertise Residence" snart går om. =P

Så småningom, ja. Den växer lite väl fort för att jag ska kunna hänga med :/

Response to Swedish People Club 2005-10-03 13:27:47

At 10/3/05 09:23 AM, Frostbreath wrote: Prestationsångest :(

Haha. Damn det var knappt så du fick upp det här inlägget va?
Jag såg dig här inne i "Clubs & Crews" imorse då jag hade programmering, men inget inlägg kom...

Ska jag omprogrammera den åt dig?

At 10/3/05 04:56 AM, Andersson wrote:
Typ, vem som skrivit i klubben flest gånger? Urk.

Nej, en av uppdateringarna kommer nog ske då jag går om dig i antalet inlägg. =P

Så småningom, ja. Den växer lite väl fort för att jag ska kunna hänga med :/

Haha, men du är ju nästan aldrig där. Om du postade lite då och då så skulle du hinna, det tror jag nog.

Förresten, jag har nästan slutat posta i "General" helt och hållet. Jag kollar ju in där och så men hela sektionen är fylld med strunt. =(

Response to Swedish People Club 2005-10-03 14:02:45

At 10/3/05 02:05 AM, Frostbreath wrote: Good plan, short man. Det gör vi.

It's a date :)

Jo, du har en poäng ;P

At 10/3/05 01:27 PM, Andersson wrote: Nej, en av uppdateringarna kommer nog ske då jag går om dig i antalet inlägg. =P

Vad för slags lista? Om du planerar att uppdatera den vanliga listan ser jag ingen anledning, den uppdateras en gång varje månad.
Om du tänkte på nån annan sorts lista så kör hårt :)

Response to Swedish People Club 2005-10-04 01:51:03

At 10/3/05 01:27 PM, Andersson wrote: Haha. Damn det var knappt så du fick upp det här inlägget va?

Inte vad jag minns iallafall. Jag tyckte det gick hyfsat bra.

Ska jag omprogrammera den åt dig?

Uuh, näe.

Nej, en av uppdateringarna kommer nog ske då jag går om dig i antalet inlägg. =P

Annars kan vi ha en typ, hur många poäng per tag man tagit under månaden.

Haha, men du är ju nästan aldrig där. Om du postade lite då och då så skulle du hinna, det tror jag nog.

Jag ska försöka. Men kom ihåg att jag bara är på NG cirka en timme om dagen.

Förresten, jag har nästan slutat posta i "General" helt och hållet. Jag kollar ju in där och så men hela sektionen är fylld med strunt. =(

Äh, den ökar ens post count. En del av dem som skriver där är faktiskt riktigt trevliga.

Response to Swedish People Club 2005-10-04 04:34:08

At 10/3/05 02:02 PM, DonDoli wrote: Vad för slags lista?

Äh, jag kommer inte att säga något. Det blir kanske en rolig överraskning. >=)

At 10/4/05 01:51 AM, Frostbreath wrote: Annars kan vi ha en typ, hur många poäng per dag man tagit under månaden.

Om vi säger så här, det finns en massa roliga saker man kan göra listor på... =)

Jag ska försöka. Men kom ihåg att jag bara är på NG cirka en timme om dagen.

Försöka duger, och nu förstår jag även varför du inte kan posta så mycket.

Äh, den ökar ens post count. En del av dem som skriver där är faktiskt riktigt trevliga.

Alltså allvarligt talat, jag bryr mig inte om post count och ifall jag behöver posta i de trådarna för att höja så skippar jag hellre det.

Response to Swedish People Club 2005-10-04 06:11:42

At 10/4/05 04:34 AM, Andersson wrote: Försöka duger, och nu förstår jag även varför du inte kan posta så mycket.

Jag försöker åtminstone få 15 om dagen, det gör att man hänger med i duskussionerna på de flesta ställen man är aktiv på.

Alltså allvarligt talat, jag bryr mig inte om post count och ifall jag behöver posta i de trådarna för att höja så skippar jag hellre det.

Jomen självklart. Man skriver ju inte i trådar som är totalt ointressanta. T.ex. vilka lag som är bäst i basebollligan. Vad kan man skriva där, liksom?

Response to Swedish People Club 2005-10-05 06:56:38

At 10/4/05 06:11 AM, Frostbreath wrote: Jag försöker åtminstone få 15 om dagen, det gör att man hänger med i duskussionerna på de flesta ställen man är aktiv på.

15 om dagen är rätt hyfsat. Jag håller sakta på att höja min till 30 om dagen. =P

Jomen självklart. Man skriver ju inte i trådar som är totalt ointressanta. T.ex. vilka lag som är bäst i basebollligan. Vad kan man skriva där, liksom?

Nej, precis. Och det är så jag känner om nästan allt som ter sig i General nu.

Response to Swedish People Club 2005-10-05 11:04:07

At 10/5/05 06:56 AM, Andersson wrote: 15 om dagen är rätt hyfsat. Jag håller sakta på att höja min till 30 om dagen. =P

Använder man internet i skolan så är det väl ganska enkelt, kan jag föreställa mig.

Nej, precis. Och det är så jag känner om nästan allt som ter sig i General nu.

Håller inte riktigt med, men ibland är det så. Och nu till något helt annat. Lycka till Sverige på lördag!

Response to Swedish People Club 2005-10-05 11:11:22

At 10/5/05 11:04 AM, Frostbreath wrote: Använder man internet i skolan så är det väl ganska enkelt, kan jag föreställa mig.

Nja, jag postar ju bara i "C&C" så det är ju ändå lite svårt att uppnå. Om man nu vill se det som en bedrift man uppnår varje dag. =P

Och nu till något helt annat. Lycka till Sverige på lördag!

Okej, jag har ingen aning om vad som händer på lördag, jag förmodar att det har med sport att göra. Så lycka till Sverige!

Vi kommer säkert att förlora...

Response to Swedish People Club 2005-10-05 11:14:54

At 10/5/05 11:11 AM, Andersson wrote: Okej, jag har ingen aning om vad som händer på lördag, jag förmodar att det har med sport att göra. Så lycka till Sverige!

Vi möter Kroatien i en fotbollsmatch. Vinner vi eller spelar oavgjort är vi klara för VM!

Vi kommer säkert att förlora...

Tja, vi gjorde det ju sist vi mötte dem, men bara med uddamålet :P

Response to Swedish People Club 2005-10-05 11:22:31

Att vi inte säkert klarat kvalet är ett dåligt tecken redan nu. Lycka till hur som helt :)

Response to Swedish People Club 2005-10-05 11:23:31

At 10/5/05 11:14 AM, Frostbreath wrote: Vi möter Kroatien i en fotbollsmatch. Vinner vi eller spelar oavgjort är vi klara för VM!

Okej, då får jag väl hoppas att de vinner då. =)

Tja, vi gjorde det ju sist vi mötte dem, men bara med uddamålet :P

Aja, Sverige har ibland tur så, det är möjligt att vi har det även denna gång. =P

Response to Swedish People Club 2005-10-05 11:30:34

At 10/5/05 11:22 AM, DonDoli wrote: Att vi inte säkert klarat kvalet är ett dåligt tecken redan nu. Lycka till hur som helt :)

Bara så du vet, så har Sverige den högsta målskillnaden av alla lag i hela kvalserien. Det är ju inte fullt så medelmåttigt.

At 10/5/05 11:23 AM, Andersson wrote: Aja, Sverige har ibland tur så, det är möjligt att vi har det även denna gång. =P

Åh, jag vill inte att vi ska vinna på tur. Jag vill att vi ska demolera dom totalt :)

Jösses vilket freak jag blivit.

Response to Swedish People Club 2005-10-05 12:40:02

At 10/5/05 11:30 AM, Frostbreath wrote:
At 10/5/05 11:22 AM, DonDoli wrote: Att vi inte säkert klarat kvalet är ett dåligt tecken redan nu. Lycka till hur som helt :)
Bara så du vet, så har Sverige den högsta målskillnaden av alla lag i hela kvalserien. Det är ju inte fullt så medelmåttigt.

Jaha, jag brukar inte följa just kvalen så mycket, men det låter ju bra. Varför ligger vi så osäkert till då om vi har bäst målskillnad?

Jösses vilket freak jag blivit.

Haha, nej nej, det är bara bra. Som mig när det är dags för detr verkliga VM:et ;D

Response to Swedish People Club 2005-10-05 13:30:46

At 10/5/05 12:40 PM, DonDoli wrote: Jaha, jag brukar inte följa just kvalen så mycket, men det låter ju bra. Varför ligger vi så osäkert till då om vi har bäst målskillnad?

För att Kroatien vinner lika många metcher som oss, men med färre mål.

Haha, nej nej, det är bara bra. Som mig när det är dags för detr verkliga VM:et ;D

Ja, det är verkligen stort. Vi får skippa lektioner i skolan bara för att titta på när Sverige spelar.

Brukar ni hänga med i Stanley Cup, förresten? De lär ha delat upp i fler serier än Northen och Western nu.

Response to Swedish People Club 2005-10-06 03:12:03

At 10/5/05 01:30 PM, Frostbreath wrote: Brukar ni hänga med i Stanley Cup, förresten? De lär ha delat upp i fler serier än Northen och Western nu.

Mjo jag brukar se det. Vilken sport är det nu igen? =/

Response to Swedish People Club 2005-10-06 06:01:10

HELO IM NEW HERE U GUYZ SEEM KEWL

Response to Swedish People Club 2005-10-06 06:05:52

det var en gång en strumpa ... strumpan hette bajjan ,, men det ghorde inget för giraffen dansade med honom varje natt.. men .. ändå .. hans katt tyckte inte om det .. för han tyckte mer om balerina än singoala.. Katten sa : rööösta på ba-nan-cho-klad
.. mewn då kom månen som dansade och sa: VA I HELVETES FANS JÄVLARAS JÄRNSPIKARS HUND SKITARS :: APOOOOR!!! taa er i röven , för min palt är slut!! .. ÖÖÖHH NÄE .. TROR INTE DE SA PAPEGOJAN ,,, JODÅ .. JAG LOVAR .. MEN DU ÄR EN JÄVLA fJoRtIzZ.. hipp hipp hora hora hora ... kuk fan sug sug sgu la la la la al iopandosarotto majjo kaboolium ... . Oj ursäkta ... jag fick nått i halsen :S

Response to Swedish People Club 2005-10-06 09:12:57

Awwe lägg av med det där för helvete! >=(

Jag har redan varnat dig, nu gick du över gränsen.