At 2/8/06 04:31 PM, Andersson wrote:
*Frågar Frostbreath*
Den var riktigt bra. Jag har lyssnat på den... 26 gånger. Rock on!
At 2/12/06 12:57 PM, Asvegren wrote:
Frostbreath: Jag gillade mer när listan hade statistik. Inte för att det kommer leda till något annat än att jag till slut kommer ligga sist (jag recenserar inte, DonDoli blammar med vårt IP, alla mina poäng kommer från min exp och mina få posts), men den var roligare än den tunna vi har nu.
Faktum är att jag inte tog bort den för att den störde mig på något vis, utan att jag inte var säker på om den var uppskattad eller inte. det enda tråkiga med listen tycker jag är all de som varken skriver, recenserar eller ens röstar på filmer, så nät man till slut kom till dom, så had de kanske fått ihop 100 poäng i bästa fall. Du med dina höga erfarenhetspoäng är defenitivt roligare att uppdatera än, säg, CokeLock :)
Givetvis behöver du inte göra listan så fläskig om det stör dig eller tar upp för mycket tid, men jag hade iaf uppskattat den förra versionen mer än den nuvarande =)
Jag kan ju alltid låta Oliver lägga till en ''finishing touch'' på den, som vi gjorde förut. Fast han skriver ju inte överhuvudtaget numera :/ Och appropå listan, jag har egentilgen bara lagt till de som JAG tyckte borde vara där, utan att höra med er. Men ni kan ju alltid klaga om jag gör fel ;) Jag hade liksom tänkt fortsätta i den stilen.
At 2/12/06 12:59 PM, Asvegren wrote:
Hata Firefox, much? Någon som vet hur man fixar?
Jag är inte helt säker, men du skulle kunna göra så här: Verktyg>Inställningar>Allmänt>Språk, sedan sätter du västeuropeisk som standardteckenkod. Men jag har inga garantier.
At 2/13/06 07:26 AM, Erpherman wrote:
En grej till, såg hur medlemmslistan såg ut innan. Med statestik.
Ta gärna tillbaka det. :)
Bara för att du är så insmord med poäng :)
Okej då. Mycket talar för att det blir en sådan lista den första Mars.
OMG level up